Zotya84#7
"Önvezető kamionokat tesztelt a Volvo Trucks és a Waberer's International Nyrt., közúti forgalomban, a járművek ötven kilométert tettek meg az M1-es autópályán. "
Lébény és az M85-ös autóút között csak 13,7km van. Tehát a legjobb esetben is 27,5km-t tettek meg a kamionok az M1-esen...
Macropus Rufus#6
de itt tulképpen nem az első kamion volt a vezető? Annak a reakcióit figyelték a többiek.
Ender Wiggin#5
Na jó 2x3 sávos pl. kelet-európában alig van... romániában pl. a legforgalmasabb kamionút ukrajna felé mezei kétsávos, hegyekben, záróvonallal szerpentinen. És persze az egykori szovjet tagállamokban is ha van egyáltalán, az sehol nincs összekötve más országokkal. Na ott sok szerencsét ehhez...
M2#4
Nyílegyenes nem kell, de három sávos igen. Így is korlátozni kell majd a konvojok hosszát. Az ismerős, amikor a régi M0-án volt vagy 50 méter a gyorsítósáv fallal a végén, a külsőben meg folyamatosan egymás seggében a kamionok?
Ender Wiggin#3
Ahol A pont és B pont között nyílegyenes autópálya van, 3+ sávval mindkét oldalon, ott ez nyerő lehet. Minden más esetben csak problémaforrás...