6
  • Tetsuo
    #6
  • Tetsuo
    #5
    "Jan 1-től azonban Pl. Mo-n is, mint minden gazdálkodó szervezet ők is e-ügyintézésre vannak kötelezve az ügyfél felé."

    Ezt hogy kell érteni?
  • AgentKis
    #4
    Ennek virágkora akkor jön majd el, amikor majd önállóan közlekedő autók lesznek a taxik (max. 15 év.). Onnantól nem lesz érdekes, hogy mivel hívod oda, viszont sofőr meg egy sem fog kelleni. Ja és a lehúzósdi is leállhat majd...
    Utoljára szerkesztette: AgentKis, 2017.09.14. 09:07:31
  • NEXUS6
    #3
    Nyilván!
    Ezek a szerencsétlen taxitársaságok odáig nem jutnak, hogy egy épkézláb taxi app-ot írjanak, amivel akár a beregelt taxis céget is kiválaszthatod, ha megtetszett valamelyik.

    Addig meg brute-force-szal próbálják lenyomni a netes alapú szintén taxisprofilú kezdeményezéseket.

    Jan 1-től azonban Pl. Mo-n is, mint minden gazdálkodó szervezet ők is e-ügyintézésre vannak kötelezve az ügyfél felé. Szal taxyfáj, Űber előnye elvileg csökkenne, de pl a MÁV fejlesztett IT rendszerének nyögvenyelősségét elszenvedve azt látom, hogy azért még sokáig ott lesz az előny azoknál akik ezt komolyan gondolják.
  • tom_pika
    #2
    Biztonsági aggályok? Ennyi erővel a feleségemnek is megtilthatnák, hogy a gyerekeket iskolába és szakkörökre fuvarozza.

    Egyetlen dologról szólnak az új szolgáltatásokat korlátozó törekvések mindenhol: a konkurencia kikapcsolása bármilyen eszközzel. Aki mást mond az hazudik vagy nem tud gondolkodni.
    Utoljára szerkesztette: tom_pika, 2017.09.12. 09:50:18
  • NEXUS6
    #1
    Elég nyögvenyelősen indul ez a közösségi autózás forradalom.

    Szerintem jelentős különbség van az telekocsi jellegű, pl Oszkár rendszer, meg az Uber/Taxify jelentette mobilakalmazással támogatott, helyenként adósértő taxizás között.

    A magam részéről a telekocsit támogatom, azt hogy a taxishiénák mellé újfajta, ráadásul kevésbé ellenőrizhető szolgáltatókat eresszünk az emberekre, kevésbé.