6
-
#6
-
#5
"Jan 1-től azonban Pl. Mo-n is, mint minden gazdálkodó szervezet ők is e-ügyintézésre vannak kötelezve az ügyfél felé."
Ezt hogy kell érteni? -
#4
Ennek virágkora akkor jön majd el, amikor majd önállóan közlekedő autók lesznek a taxik (max. 15 év.). Onnantól nem lesz érdekes, hogy mivel hívod oda, viszont sofőr meg egy sem fog kelleni. Ja és a lehúzósdi is leállhat majd... 
Utoljára szerkesztette: AgentKis, 2017.09.14. 09:07:31 -
#3
Nyilván!
Ezek a szerencsétlen taxitársaságok odáig nem jutnak, hogy egy épkézláb taxi app-ot írjanak, amivel akár a beregelt taxis céget is kiválaszthatod, ha megtetszett valamelyik.
Addig meg brute-force-szal próbálják lenyomni a netes alapú szintén taxisprofilú kezdeményezéseket.
Jan 1-től azonban Pl. Mo-n is, mint minden gazdálkodó szervezet ők is e-ügyintézésre vannak kötelezve az ügyfél felé. Szal taxyfáj, Űber előnye elvileg csökkenne, de pl a MÁV fejlesztett IT rendszerének nyögvenyelősségét elszenvedve azt látom, hogy azért még sokáig ott lesz az előny azoknál akik ezt komolyan gondolják. -
tom_pika #2 Biztonsági aggályok? Ennyi erővel a feleségemnek is megtilthatnák, hogy a gyerekeket iskolába és szakkörökre fuvarozza.
Egyetlen dologról szólnak az új szolgáltatásokat korlátozó törekvések mindenhol: a konkurencia kikapcsolása bármilyen eszközzel. Aki mást mond az hazudik vagy nem tud gondolkodni.
Utoljára szerkesztette: tom_pika, 2017.09.12. 09:50:18 -
#1
Elég nyögvenyelősen indul ez a közösségi autózás forradalom.
Szerintem jelentős különbség van az telekocsi jellegű, pl Oszkár rendszer, meg az Uber/Taxify jelentette mobilakalmazással támogatott, helyenként adósértő taxizás között.
A magam részéről a telekocsit támogatom, azt hogy a taxishiénák mellé újfajta, ráadásul kevésbé ellenőrizhető szolgáltatókat eresszünk az emberekre, kevésbé.