kvp#3
Az atlag sofor nem az auto hatarain autozuk, hanem a sajatjan. Pont errol szol a cikk, hogy sok ember kepes addig vezetni amig az auto hagyja es ha nem lenne automatika, akkor siman elaludna a volannal. Sajnos az is gond, hogy ha az auto okos, akkor az emberek hajlamosabbak rabizni az unalmas feladatokat, viszont neha meg azt is amit egyelore az auto nem kepes megoldani.
fonak#2
Ha az átlag sofőr a kocsi határain autózik, az már régen rossz. Az ABS meg már tizen éve alapfelszereltség része.
#1
Meglepően visszafogott cikk a hurráoptimista, a köv frissítéstől már a Teszlád is magától hazatalál jellegű tengerben.
A cikkben felvetettekre meg az a véleményem, hogy a sok segéd egyre inkább eltávolítja a vezetőt az autó jelentette technika hatékony irányításától. Nem a kocsit irányítod lassan, hanem egy interfésszel kommunikálsz (ami más technikát igényel), az meg eldönti, hogy te mit is akartál, meg ő mit hoz ki az egészből.
A jelenlegi technika kezelését jelentősen javítaná, ha a kresz, meg a normál vezetői tanfolyam/vizsga mellé beraknának egy pár órás vezetéstechnikai tanfolyamot is, hogy megtanulja az ember, hogy mik is a kocsi határai, hogy kell egyáltalán fékezni.