12
  • herlius
    #12
    Az összegzést elolvasva már el is ment a kedvem a teljes cikk elolvasásától.
    1. A grafika valószínleg azért ilyen, mert a pályák meglehetősen nagyok és minden teljesen dinamikus bennük. Gondolom lehetett volna sokkal szebre is csinálni, csak akkor gyakorlatilag egyetlen gépen sem indulna el.
    2. Az "órákon át csak egy csavarkulccsal futkározunk" egyáltalán nem igaz, ezt igen rövid idő alatt bárki saját maga is kiderítheti.
    3. A karakter lomhasága csak tőlünk függ, ha akarjuk igen fürgére tudjuk magunkat fejleszteni.
    4. A "lineáris" pályaelemek nyilván elsőre lineárisak, amíg a képességeinket nem fejlesztjük tovább. Egy idő után viszont gyakorlatilag minden sarokba bebújhatunk, felmászhatunk, nem marad egyetlen elérhetetlen rész sem a játékban, csak okosan kell csinálni.
    5. "A túl kevés lőszer, és a klasszikus fegyverek szinte teljes hiánya ugyanis elveszi az alkotás dinamizmusát". Egyrészt egy tudományos bázison nem tudom milyen klasszikus fegyverzetre vágyik a tesztelő. A cselekmény szempontjából teljesen illogikus lenne. Másrészt a lőszerek hiánya érthetetlen szőrszálhasogatás. Tessék gyűjtögetni és legyártani a szükséges lőszereket. Persze nyilván nem lehet mindenből tonnaszámra magunkkal cipelni, ezért fontos, hogy ésszel játsszuk a játékot és csak azokra a dolgokra fókuszáljunk, amikre valóban szükségünk van. Az is egy ordas nagy ferdítés, hogy nincsenek pörgős párharcok. Rutinos FPS-ezőként mondom, hogy nagyon komoly és élvezetes párharcokba lehet keveredni, feltéve ha a megfelelő képességeinket fejlesztjük és nem a lopakodó üzemmódot preferáljuk.

    Nyilván a történetmesélés stílusán lehet vitatkozni, talán szerencsés lett volna legalább helyenként kicsit felpörgetni az akciókat, de összességében nem nagyon tudnék olyan hasonló címet mondani az utóbbi évekből, amik 40-50 órára is képesek lekötni egy játékost. Persze ízlés dolga, aki sokkal pörgősebb FPS-hez van szokva, az hiányolni fogja a Doom-szerű folyamatos versenyfutást.
  • nkmedve
    #11
    A kommenteket olvasva valahol szomorú, hogy még mindíg grafika alapján szólnak le egyesek egy játékot, főleg úgy hogy mozgásban egyáltalán nem is csúnya a Prey (inkább átlagos). Felszínesség FTW...

    Amúgy minden játékból lehet csúnya képeket lőni (a kedvencem a Crysis 2 és 3 ami mozgázban szép, de ha random screenshot-okat kezdesz benne lövöldözni, akkor 10-ből 8 ronda lesz).
    Most kíváncsiságból rákerestem a Dishonored-re képkeresőben (soha nem játszottam rajta), mondjon ki amit akar, a Prey fényévekkel jobban néz ki (tegnap fejeztem be a sztorit)...
  • ugh
    #10
    Megint okos vagy ahogy latom.
    Azert hasonlitottam a dishonored-hez mert ugyan az a grafikai stilus.
    Es azert az egyhez mert kb. meg azt a szintet kozeliti csak az 1. resz 5 eves bazmeg.
    Az elment 4 giga rammal egy sandy penyan egy 1 gigas 7750-el fhd-ban 30 fps felett.
    Ez a fos meg egy skylake i7-en is beszaggat 16 giga ram mellett mert lezabalja a cpu-t.

    Az ,hogy neked szep az egy dolog, nem mindenkinek van izlese...
    Szines, de giccses, lepusztult.

    Az, hogy varez meg evidens, nem vagyok barom, hogy megvegyem mielott kiprobaltam volna.
    Elvbol nem veszek meg jatekot amit nem probaltam ki.
  • Tetsuo
    #9
    Én csak a cikk és a képek alapján mondom, hogy ennél rondább (és valószínűleg unlamasabb) játékot régen láttam (több, mint tíz éve).
  • joeperry
    #8
    "A bevezetés például elképesztően hosszú – órákon át csak egy csavarkulccsal futkározunk"

    Ez színtiszta baromság, a shotgun és a pisztoly is alig egy óra után elérhető, a gloo cannon még hamarabb. Egyébként zseniálisan jó játék, elsőre csak végigszaladtam rajta, mert érdekelt, hová fut ki a sztori, most másodjára igyekszem mindent alaposan felderíteni. És maxon tényleg jól néz ki.
  • Ender Wiggin #7
    Fogalmam sincs milyen gépen nézitek, mert very high-on teljesen korrekt. Az meg nevetséges, hogy egy 2012-es játékhoz hasonlítja itt valaki. Nincs egy ligában az első dishonored ezzel. Hogy a játék menet monoton, vagy nem eredeti, az más kérdés. De nem csúnya játék. Az ára meg 1 év múlva 20 alatt lesz. Nem kell hörögni. Főleg, hogy úgyis warezoltok.
  • ugh
    #6
    Megint tul okos vagy.
    Nem a kis felbontas a gaz.
    Ez a jatek nagyobb felbontasban meg szarabbul nez ki, mert ures, lepusztult.
    Nezz meg egy dishonored 1 shotot (2012 hd7750 fhd 30 fps). Mivel egy a stilus jo osszehasonlitasnak.
    Az is koroket ver erre a szarra.
    Ez olyan mint egy 5 fos gyakorlatlan kezdo indiebagazs elso jateka.
    Ott meg el is nezne az ember, de szopjanak mar le ha mar 60 eurot kernek erte.
    Igy mar talan megerne.
    Nakam i7-en (skylake) volt a reaktor resznel amikor jottem ki ugy szaggatott mint az allat.

    Utoljára szerkesztette: ugh, 2017.06.18. 21:36:22
  • ugh
    #5
    A szivembol szoltal.
    Ilyen otvar unalmas idohuzo repetitiv szarral regen jatszottam mar.
    Az elso egy ora okadek.
    Aztan par ora egesz jo, de folyamatosan ismetli magat, random generalja az ellent amikor visszamegyunk valahova csak ketszer annyit.
    Loszer nincs, a fegyverek szarok.
    Stealthezni meg nincs kedve az embernek mert az egesz gameplay total nem erre osztonzi a jatekost.
    Ez a jatek szar.
  • Tetsuo
    #4
    Félreértettél. A tesztképek alapján ez egy ősrégi játék a "minimalista dizájnnal", az unalmas belső terekkel, a gyenge vizulaitással, annak ellenére, hogy a felbontása HD, ami újabb játékra jellemző.
    A történeti szál és a játék is réginek tűnik. Ha a'98-as Unrealt felturbóznánk kicsit (HD stb.) az változatosabb és jobb játék lenne.
  • Ender Wiggin #2
    A felbontása a képeknek 1920x1080, csak jobb gombbal külön ablakban nyisd meg őket. De a részletesség beállítása valószínű közepes, mert ennél jobban néz ki. A tesztgép régi lehete, oda illeni írni a konfigot cikkhez.
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2017.06.18. 17:40:35
  • Tetsuo
    #1
    A tesztképek alapján egy tízéves játék...
    Persze, tudom, nagyobb a felbontás.