7
-
fonak #7 Tényleg? Melyek lennének azok? -
#6 De azért remélem, hogy a jövőben is lehet majd rendes autókat is kapni és nem csak hipszter-parti-kisbuszokat méregdrágán.
XD -
Sequoyah #5 A hatrafordithato uleseken kivul ez mar mind most is megvan, sot jelentos reszuk kozepkategorias autokban is. -
#4 Remélem írtál Musk-nak is hogy nem kell a kardántengely alagút, szóljon le a mérnököknek :) -
Ender Wiggin #3 Egy sor dolog, amit írsz már most is van egy rakás autóban... -
Szefmester #2 Csatlakozom a tippadáshoz. Életveszélyes dolog a kijelzőt taperolni vezetés közben, mikor a direkt gombot csak kbra odanyúlva is vidáman ki lehet tapintani. Innentől kezdve a központi kijelzőt inkább csak fel kéne vetíteni a szélvédőre értelmes átlátszósági beállításokkal, kormányra helyezett gombokkal. Vagy legalábbis ott IS legyen, ha pl az anyós is szeretné csesztetni a rendszert miközben vezetnek, eléggé zavaró lenne. :D -
kvp #1 Mondok en is par belsoter mositast amit lehet erdemes lenne megfogadni:
-modern elektromos autoban nem kell a kardan alagut kozepre, inkabb a szekeknek lenne tobb helye
-nem szukseges a fix kijelzo, nyugodtan rakhatnak digitalis kijelzot, szabadon osszeallithato analog/digitalis kijelzo komponensekkel (majd a tulaj kivalasztja hogy mit akar latni a muszerfalon)
-automata autok eseten fel kellene keszulni a hatrafordithato elso szekekre, hogy szemben is ulhessenek az utasok
-a kis kormanykerek mogotti mini kijelzo helyett az egesz szelvedot is hasznalhatnak
-a kozepkonzolos kijelzo alapvetoen a sporolasbol fakad, nyugodtan rakhatnak az elso ulesek fejtamlajaba is kijelzoket es az elso utasoldali kesztyutarto tetejebe is, igy a vezetot nem zavarna az, hogy mit neznek eppen az utasok es a vezetonek sem kozepre lefele kellene neznie ha allitani akar valamit vagy a terkepre kivancsi, hanem egyenesen elore a szelvedo aljara