VolJin#6
Ezért sincs saját hajtómű még hozzá. Gyakorlatilag majdnem az alapoktól kellett kezdeniük...
VolJin#5
Akik az előző utasszálítót építették, azok már rég nyugdíjban vannak, akik meg ezt, azok még óvodások voltak akkor, így a tapasztalat nem sokkal több, mint az albánoké...
bigjoe#3
Mondjuk az Oroszoknak lassan 100 éves tapasztalatuk van a repülőgép gyártásban (Ha csak a Tupolev-et nézzük). Szóval a hír még csak nem is hír annyira..
T2k#2
"A Reuters cikkében például arról olvashatunk, hogy bár az MSZ-21 várhatóan nem tudja majd komolyan kikezdeni az Airbus-Boeing kettős óriási előnyét és meglévő pozícióit"
A döglődő birodalom még csak az első fázisnál tart, a tagadásnál és kényszeredett jelentéktelenné nyilváníttatásnál. Pedig már a nyakukon a kés, jóval olcsóbban legalább ugyanolyan paraméterekkel rendelkező technikát nyújtanak az oroszok.
Airbus meg boeing részvényt már ne vegyen senki.
#1
Alapvető nemzetbiztonsági előny, ha kevesebb amerikai vagy EU-s gépekre, alkatrészekre szorul a személy- és teherszállítás, csak úgy mint az infrastruktúra többi része vagy az ipar, gazdaság, szolgáltatások stb.