5
  • zola2000
    #5
    Szerintem rétegpresztízs termék az egész svájci óragyárosdi, nem több.
  • zola2000
    #4
    Egy 50eurós kínai órával szemben (és az már jó minőség) csak egy nagyon szűk rétegnek kell többszáz eurós svájci óra, ebből többtízezer embert foglalkoztató cég nem tud megélni (az okosóra újabb kihívás)

    Az hogy rájuk épül egy szolgáltatóipar ami a hajukat-műkörmüket igazgatja stb nem hinném hogy túl sokáig fenntartható lenne az az állapot hogy egy svájci óragyárban dolgozó tízszeresét vigye haza mint kínai kollegája.
  • Cat #3
    Ha olvastad volna a cikk elejét, kiderül hogy marhára nem volt cél a tartósság, eleve eldobhatónak szánták.
  • ostoros
    #2
    Pozitív függőség nem létezik. Egyébként érdekes cikk.
  • HyBrIDNyLA
    #1
    Gyermekkoromban a Swatch óra volt az etalon. Ugye komoly márkának számított akkoriban. Ugye Régiposta utcai Swatch bolt, gondolom sok embernek nem kell bemutatni.
    Visszagondolva, még egy ilyen selejt, hulladék, semmirekellő terméket, mint a Swacth keresve is nehezen talál az ember. Drága is volt, hamar szét is esett, karcolódott, pontatlan volt, Összesítve ipari szemét volt. Legyen rá büszke, hogy ilyen hulladék termékekkel teszi tönkre az ökoszisztémát.