#7
Ez könnyen meglesz. Csak meg kell dulpázni, vagy háromszorozni az üzemanyagok árában lévő adót! ;-)
#6
Nagy hiba, hogy nem skálázhatóak a járművek akksijai. Miért kell nekem 300 km-re való akksit megvennem (és állandóan plusz súlyként hurcibálnom a járműben), ha napi 30-45 km-t szeretnék vele megtenni. Ráadásul az akkumulátor ugye akkor is tönkre megy, illetve romlik ha nem használják!!!
Éppen ezért egy-egy hosszabb útra, vagy nyaraláshoz, miért nem lehet neadjisten utánfútón bérelni hozzá plussz akksikat?
#5
Tegyenek érdekeltté,és érdekelni fog ez a technológia!
Pénz beszél,kutya ugat.
Ender Wiggin#3
Hát, ha nem lesz elektromos, akkor is lesz egészségesebb világ, mert a Toyota meg a Volvo pár éven belül kizárólag benzin hibrideket fog gyártani. És nyilván nem csak ők jöttek rá, hogy lehetetlen olyan dízelt gyártani olcsón, ami megfelel a kibocsátási normáknak.
#2
Az nem fejlődés ha állami támogatás kell az elektromos autókhoz. ingyenes a töltés és van támogatás, mégsem terjed az E-autó valamiért.
aztán lehet hogy a kultúránk is befolyásolja a dolgot, kelet-ázsia jó részein (ami ma már nagyobb mint nyugat-európa) jobban terjednek az elektromos autók de itt talán "nem menő" és hasonló hülyeségek is fékezik az E-autók terjedését.
Andrevv#1
Ez az egész migráns téma hazavágja a fejlődést. Fejlesztések helyett tartásdíjra és biztonságra kell költekezzenek.