9
-
Agyturbinikusz #9 Akkor marketing szempontbol eleve bukas, hiszen diszkriminalnak egy bizonyos fogyasztoi csoportot :) Ebbol nem tudom hogy lesz igy vilagmeretu adatgyujtesi botrany... Szegyen hogy ennyire butak legyenek a PR-osok :) -
Cat #8 Dehogynem fogsz dolgozni, fogalmad se lesz róla hogy a párod ilyet vesz. -
#7 Annyi bizonyos, hogy 1 perccel többet nem vagyok hajlandó dolgozni, hogy ilyen fésűm legyen. A technológia már jó ideje rengeteg olyan felesleges dologra képes, ami nem terjed el tömegesen, mert még idióta reklámokkal sem sikerül rá mű igényeket generálni a lebutított társadalomban sem... -
Wharyoo #6 Szerintem a kopaszok nem vesznek okosfésűt, meg ami azt illeti, még butát sem... -
Agyturbinikusz #5 "Tömegérzékelők mérik azt az erőt, amely a fésüléskor a hajat és a fejbőrt éri"
Mi az a Tomegerzekelo?
A masik problema amit nem ertek ebbol egy kopasz embernek mi haszna lesz? -
Skylake #4 És természetesen azt sem lehet tudni, hogy az adatpiacon melyik vállalkozás valójában fedőszerve nemzetbiztonsági és állami szerveknek. Ez még kissé scifi, megértem én, de az IoT technológiák széleskörű lakossági elterjedése esetében már nem lesz az. Most azt mondom, ami 10 év múlva lesz (lehet) általános. -
Skylake #3 Figyelembe kell venni, hogy ez a modell, ez a paradigma azért működőképes, mivel minimális aktivitást igényel az adott termék és technológia fejlesztői részéről, hogy az eszközhasználatokból érkező adattömeget értékesítsék, annak funkcionális célra történő felhasználása mellett. Sőt, mivel az iparágban mindenki ezt teszi, ezért ők ezt az értékesítési folyamatot, egyáltalán az adatok átadását harmadik felek részére, nem is fogják illegális, morálisan elítélhető dolognak tekinteni. Mert mindenki ezt teszi, függetlenül attól, hogy okosvibrátort,vagy digitális asszisztenst visz a piacra.
Azonban vannak indikátortényezők, amelyek jelzik a paradigma végét. Ilyen például az adoblocking reneszánsza. -
dregnarr1 #2 Azt.a.rohadt.qrva.... -
Skylake #1 Mit lehet erre mondani? Aki személyes terében korlátlanul, vélt vagy valós, tőrölmetszett konzumidióta "előnyökért" használ hálózatba kötött, harmadik fél által elérhető, funkcionalitásában adattovábbításra épülő technológiát, függetlenül annak formájától és céljától, az ne csodálkozzon, hogy az adott technológia által biztosítható adatgyűjtési kapacitással a technológia tulajdonosa személyes adataiból piaci hasznot fog generálni. Minél erőteljesebb a személyes tényezőkhöz való hozzáférés, annál inkább.
Ez ugyanis a jelenlegi digital big business üzleti paradigma lényege, az utolsó joint-körbeadós garázs-startuptól kezdve az IT-dinoszauruszaiig. Számtalan párhuzamosság látható ezek működésmódjában, összevetve az ipari forradalmat követő üzleti működésekkel. Ezt a kort a fogyasztók tisztességtelen befolyásolása, a piaci erőfölénnyel való korlátlan visszaélés jellemezték. Most újra játsszuk ugyanezt a digitális térben. Nincs min csodálkozni.