5
  • duke
    #5
    Amikor megjelentek a gozmozdonyok, attol feltek az emberek, hogy a nagy sebesegtol, majd el kezd verezni az oruk, es elvereznek a vonaton.
    Kb ennyire megalapozottak az onvezeto autokkal szembeni ellenervek.
    A robotjarmuvekkel, par eve kezdtek kiserletezni, kell meg 5 ev mire elkeszulnek, ennyi.
  • NEXUS6
    #4
    Az egyik fölborult, aztán le is állították az egészet.
  • CsZ
    #3
    A tények.
    Makacs dolgok.
  • NEXUS6
    #2
    Ahogy emléxem a gúgli kocsijainál is hasonló nagyságrendű beavatkozás volt szükséges ahhoz, hogy minimális baleseti statisztikát produkáljanak. Az utóbbit igen, az előbbit kevésbé propagálták.

    Az autókba épített MI kb egy tarisznyarák intelligenciájával rendelkezik (bár inkább annyival sem), persze a feladatra specializálták ezért pl a párzás, meg ilyen funkciók kevésbé jellemzőek rá, nem rabolják az erőforrásokat.
    De miért gondoljuk, hogy egy tarisznyarák megtanítható arra, hogy végigmenjen egy nagyvároson, lehetőeleg a kijelölt úttesten, a kresz betartásával, bármilyen napszakban és időjárási körülmények között?
  • zola2000
    #1
    "robotjárművekben lévő sofőröknek átlagosan 1,3 kilométerenként kellett valamilyen okból"

    biztos hogy véletlenül nem egy hagyományos autót indítottak be? egy átlagos úton kb 1 kilóméterenként van kanyar.

    (vagy elírás? )