26
  • Szefmester
    #26
    http://www.gamesradar.com/mass-effect-andromedas-animations-are-getting-compared-to-pingu-robots-and-gorillas/
  • Sequoyah
    #25
    A Reapereknek evmilliok alltak a rendelkezesre, megse lettek sokkal gyorsabbak, mitol sikerult volna masnak ropke par100 ev alatt?
  • TokraFan
    #24
    Nálam a karakterek kinézeténél elvérzett a játék, pedig maga a széria az utóbbi időkben azon kevesek egyike volt, ami le tudott kötni. Ez a hülyegyerekes kinézet viszont sajnos hazavágja nálam a hangulatot, bár tény, hogy bizonyára nem én vagyok a megcélzott korcsoport. Menőjenő vér istvánék bizotsan sokkal jobban magukénak érzik az ilyen figurákat...Ez van, öregszem.
  • Nos
    #23
    Na ez talan tulzas. Jok voltak az elozo reszek, szuper tortenet es hangulat volt, egyedul az agyonismetelt taxturakat utaltam.
  • NEXUS6
    #22
    Pláne, hogy eddig mondhatni pont az a filmszerű, a kor színtjét messzemeghaladó álleejtős filmszerűség, karakter, arc animáció volt a sorozat védjegye, ami itt nagyjából hiányzik.
  • TwistR
    #21
    Félre érted szerintem a dolgot. Nem azt próbálják mondani, hogy játszhatatlan lenne emiatt. Csak azt, hogy van az a minőségi szint, ahol ez már nem lenne szabad, hogy előforduljon. Kicsit szemléletesebb példa: ha veszel egy noname kínai telefont 30k-ért, akkor fel sem merül benned, hogy gond lenne hogy nyikorog a műanyag a kezedben az illesztéseknél. De ha ezt egy 250ezres S7 csinálná akkor - jogosan - fel lennél háborodva. Attól még mindkét telefon működik és használható.
  • TwistR
    #20
    Nézzük a jó oldalát, itt már mertek nagyot gondolni, és rögtön az elején elb*szták a játékot, nem csak a végére :)
    Vajon hány és milyen színű befejezést kap?
  • Dzsedi27
    #19
    Megértem az álláspontotokat és elfogadom - ettől függetlenül én nem tartom emiatt játszhatatlannak, rossznak, vagy zavarónak a dolgot. Pusztán emiatt azt mondani, hogy nem jó játék, badarság lenne. Váruk ki a sztorit. Végső soron ez egy szerepjáték (lenne) - ergo ha a történetet és a hangulatot nem rontják el, akkor szerintem nem lehet ok a panaszra.
  • TokraFan
    #18
    Nézd meg az első videót (de figyelmesen)! Ott van a Witcher-es női karakter, nézd meg annak a szemét és bőrét, majd nézd meg ennek a förtelemnek is mellette! A szeme úgy világít, mintha textúrája sem lenne, csak odab*sztak volna rá egy white solid colort aztán csókolom. Az meg nem BUG, hogy a csaj alig hasonlít az egyébként dögös modellre, akiről mintázták! Az sem BUG, hogy a csaj arcán egyfajta folyamatos debil mosoly van, amitől úgy néz ki, mint egy idióta, akinek elment az esze. Az sem BUG, hogy a karakterek úgy néznek ki, mint 2005-ben.

    És az sem bug, hogy az új karakterek mindegyike úgy néz ki, mint egy tejfölös szájú metroszexuális hipszter suhanc...
  • CairoJack
    #17
    Így belegondolva, lehet, hogy semmi baj nincs az animációval, szimplán csak autisták utaznak a hajón. :)
  • Ender Wiggin #16
    Jó eséllyel ugyanaz okozza ezeket a hibákat, mint a bosszantó és szembetűnő hibákat anno az ME3-ban. Hogy a kiadó sietteti a projektet.
    Ami a történetet illeti, hát már ott túl sokat kívánnak a szerzők a játékos hiszékenységétől, mikor beadják azt, hogy egy a reaperek relay nélküli sebességéhez elég közeli sebességre képes hajtómű létezhet a legfejlettebb civilizációk tudta nélkül, egy olyan időszakban, mikor eleve az ME kánon fő mozgatórugója, hogy nincsenek titkok, mindenki beadja a legjavát a közösbe. És azt is bemeséli az új történet, hogy ez az űrhajó surranópályán képes elhagyni a galaxist, anélkül, hogy bárki észrevenné (a reaperek pl.).
  • asgh
    #15
    Igazából a videón nem animációs bug van, hanem vagy a karakter rig hibás, vagy a talaj van rossz helyen (vagy mindkettő). A karakter pozícióját a csípő helyzete határozza meg, a lábakat ahhoz igazítja a program (inverz kinematika). Ha a talaj valamilyen okból feljebb került vagy a csípő lejjebb, akkor a lábak jobban behajlanak a kelleténél.
    Az animátor - és aki az animációt elfogadta - valószínűleg teljesen mást látott a szerkesztőben, mint a játékos a végleges programban. Ugyanez a helyzet az arc animációkkal.
    Az ilyen hibákat szerencsére könnyebb javítani, mert csak az adott karaktert kell helyrepofozni, az animációkat nem kell újra legyártatni.
    Feltételezem azért futottak bele ilyen hibába, mert a sok karakter variációt nem tesztelték minden létező szituációban.
    Ez persze nem mentség egy AAA címnél, de hát ez lesz abból, ha túlhajszolják a fejlesztést és nem hagynak elég időt a tesztelésre.
  • Dzsedi27
    #14
    A terv szerint nem igazán lett volna difi. Ez el van magyarázva, ráadásul logikusan. Némi angol tudás nem árt hozzá, de lehet, hogy sokat kérnek.
    Kb fél éves a konfigom, nvidia 970 meg sok ram meg jó proci, és szimpla full HD-ban játszottam vele, nem tehetek róla, hogy nálam nem voltak ilyen jellegű hibák - ettől még nem vagyok sötét.
    Én a játékról alkotott véleményemről írtam. Ha nem hiszed el, hogy nálam jól ment, akkor nem tudok mit mondani. Minden játéknak vannak hibái, ha AAA, ha nem. Az 1 bug amiről beszéltem, az az 1 videó, amit ide is linkeltél. Nem, a játékban nem így mozognak a karakterek. Nálam legalábbis nem így mozogtak.
    Mutass kérlek egy játékot, amiben nem fordul elő bug és hasonló minőséget és komplexitást képvisel.
  • cateran
    #13
    Ne legyel mar ennyire sotet... 1 bug? Mirol beszelsz? Ez 1 AAA kategorias, 40 millio dollaros jatek...ehhez kepest mar a pronocios gameplay bemutatoban keresztulesett a karakter a sziklan...Ja, gondoltam hogy nalad nem, sot 4k-ban tolod 1 15 eves konfigon, mert annyira kiraly az optimalizacio, nemde?
    A kodexrol meg annyit, hogy nem az a kerdes, hogy megvan-e magyarazva, hanem hogy logikusan van-e? (Az "azert, mert csak" is magyarazat...)
    Mar ha csak 1 nap difi can vagy csak par ora, mar lofaszt nem er az un csapatmunka... "alpha csapat a bravonak... ismeretlen hajok tamadnak... segitseg.... bocsi, 3 nap mulva ott leszunk es arvizsgaljuk a roncsaitokat...peace!"
  • Dzsedi27
    #12
    Egy BUG a játékban nem az animáció minőségét tükrözi. Melyik a kedvenc játékod? Szívesen mutatok belőle unalomig ismételt pár framet, amin akkora bug van, hogy csak az alapján játszhatatlan lenne.
    Nálam ilyen nem fordult elő, mint ebben a videóban.
    Ráadásul egyszerre indultak, de nem várható el, hogy ekkora távolságnál minden flottul működjön. Nem sokkal korábban elindult előttük a Nexus, igen, de úgy volt betervezve, hogy az érkezésük után pár nappal/héttel odaérnek az ARK-ok. Történt valami gebasz, amiről nem tudjuk még, hogy mi - épp ezért nem értek oda, és a Nexusiak, habár korántsem voltak erre tervezve, de azért nekiálltak kolonizálgatni - ennek az eredménye lett pár rettentően kezdetleges colonial outpost. Kiépített telep?... C'mon.
    Olvassátok el a kódex bejegyzéseket, és utána kérdezzetek. Minden el van benne magyarázva a legapróbb részletig.
  • cateran
    #11
    Kiragadott kepkocka? Ertem, nem viccelsz csak vak es/vagy hulye vagy....A magyarazatnak meg akkor lenne ertelme, ha egyszerre indultak volna 1 flottakent.....de ugy elegge nehez csapatmunkat feltetelezni, hogy a bagazs egyik felenek mar kiepitett telepei vannak, a masik meg lakhato bolygo keresesenel tart....
  • TokraFan
    #10
    Na, hát ez sem egy kiragadott képkocka...Úgy fut, mint aki besz*rt...
  • cateran
    #9

    Utoljára szerkesztette: cateran, 2017.03.21. 11:24:56
  • Dzsedi27
    #8
    Nem viccnek szántam. Bármilyen animációból vagy filmből lehet kivenni olyan képkockákat, amitől nevetségesnek néz ki az arc. Nekem a trial alatt nem volt olyan, amire azt mondtam volna, hogy "na ez outrageous, kibírhatatlan ahogy kinéz". Mint mondtam, nem 100% tökéletes mindenhol, és igen, van ahol nagyon fapofával vannak. De nekem a férfi Ryder esetében inkább tetszettek a mimikái, mint nem.

    Amúgy megmagyarázzák, miért ugyanoda ment mindenki. Köze van ennek ahhoz, hogy az Andromédában nincsenek Mass Relay-k, így nem tudnának akkora távolságot elég gyorsan megtenni, így úgy döntöttek, hogy a Helius Clusterben mindenki találhat magának lakható bolygót és még közel is maradhatnak egymáshoz. Nyilván úgy gondolta a tanács, hogy egy környéken mozogva mindegyik fajnak töb esélye van a túlélésre.
  • Shiwo
    #7
    "illetve hogy 600 ev alatt (ami technologiai fejlodesre elkepeszteoen nagy ido) hogy-hogy nem fejlodott annyit a naprendszer, hogy gyorsabb hajokkal vagy legalabb 1 szaros szondaval utolerjek oket...."

    kell valami "csavart" hagyni a folytatásba is..
    Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2017.03.21. 08:42:32
  • TokraFan
    #6
    Ez valami vicc akar lenni? Ezek a karakterek és arcok úgy néznek ki, ment valami B-kat. fosban 2006 környékén. Számítottam rá, hogy nem hozza a szintet a játék, de ezt így szentségtörés volt kiadni...A mimikáról nem is beszélve, egyszerűen csapnivaló...
  • Szefmester
    #5
    :) Akárhányszor nézem végig ezt a pakkot mindig eszembe jut a nagy kérdés:

    Vajon a mocapesek bakijait építették be végül a játékba, vagy tényleg ennyire pocsék arc animációt voltak képesek összehozni? Néha olyan érzésem volt mintha egy Horrorra Akadva szerű filmet néznék. :D

    (hiányoltam a gorilla járású jelenetet a válogatásból)
  • Pares
    #4
    Próbáltad a trialt? Vagy saját vélemény helyett megelégetsz máséval is?
  • cateran
    #3
    "szerintem semmi kivetni nincs az animációkban"

    Ugye csak viccelsz?


    EZ 10 evvel ezelott is hipergaz lett volna... Nem vagyok grafikabuzi, de 1 40 millio dollaros projectnel ez elfogadhatatlan

    Szerk: A story meg...nem tudom megmagyarazzak-e, hogy miert akart az osszes faj ugyanabba a rendszerbe menni, mikor 1 egesz galaxis all elottuk... illetve hogy 600 ev alatt (ami technologiai fejlodesre elkepeszteoen nagy ido) hogy-hogy nem fejlodott annyit a naprendszer, hogy gyorsabb hajokkal vagy legalabb 1 szaros szondaval utolerjek oket....
    Utoljára szerkesztette: cateran, 2017.03.20. 20:36:30
  • Dzsedi27
    #2
    Nem igazán értek ezzel egyet, de az tetszik, hogy nem az animációkra ment rá a cikk írója - szerintem semmi kivetni nincs az animációkban. Igen, néhol elég egysíkú, de amennyi karakter van a játékban, nekem belefér, ráadásul a Ryderek arckifejezései nekem sokszor emberibbek, mint más animációkon.
    A "deviszont" részek meg... ennyi játékidő után még nem tudhatod, mennyire érdekes a karakter - Sheppard is klisés volt, és őt is 2 játék alatt szerettük meg. Ne aggódj @CairoJack , szerintem nem lett rossz játék. (A 10 óra trialomból ítélve nekem mindenképp tetszik.)
    Ha valami nem tetszik benne, az pont az űrhajós utazás és scannelés. Nagyon.... üresnek érződik. De lehet, hogy még jobb lesz - bár szép, az biztos, de csak szép.
    Soldierként játszva pedig ez a fedezék rendszer szerintem a legjobb újítás a fedezékrendszerekben amióta létezik fedezékrendszer, úgyhogy nem tudom, mi vele a gond, nekem tetszett.
    Utoljára szerkesztette: Dzsedi27, 2017.03.20. 17:24:43
  • CairoJack
    #1
    "az Andromeda ugyanis nem okoz olyan élményt, mint az eredeti trilógia" - legszívesebben itt abbahagytam volna a cikk olvasást. Nem azért, mert nem értek vele egyet, hanem mert pontosan erre számítok én is, és ez csak ráerősít. Tény, hogy azóta sejtem (félek tőle), hogy ez lesz a játék sorsa, mióta kiderült, hogy nem az eredeti csapat, hanem a másodhegedűs gárda fogja csinálni.
    Persze titkon reméltem, hogy tévedek, hogy már csak nem követ el ekkora hibát a Bioware, de úgy fest mégis. És hát hiába készültem erre lélekben, még is rosszul esik a dolog.