13
-
#13 Oké, de a kábel valahova csatlakozna, pl. hiányzó (és drága) szenzorokba. -
Macropus Rufus #12 pl. kábelkorbács az összes kiállással és porttal. De pl. egy alap felszereltségű kocsi motorja sincs olyan finomra hangolva. Fed.szgép piszkálása után pötyet jobb lesz a vasad. Meg hát a cikkben is pont ezt írták: minden benne van most is pl. a bömbikbe, csak szoftver tiltja. A feature az, hogy ezt a jövőben pénzért aktiválnák is.
Utoljára szerkesztette: Macropus Rufus, 2017.03.14. 18:58:56 -
#11 Tudsz konkrétumokat mondani?
Nem gondolom, hogy tolatókamera, nagyobb felni, olasz bőrkárpit vagy Mark Levinson hangrendszer lenne az alapmodellekben is nem használható állapotban. :-) Persze ezek túlzó példák, de nem tudom te mire gondolhattál.
Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2017.03.14. 14:48:20 -
Macropus Rufus #10 gondolom egy újszülötnek minden vitz új :)
szinte mindegyik autóban benne vannak azok a funkciók amik esetleg csak egy drágább modelben található meg. A bmw annyit csavart rajta, hogy nem kell fizikálisan megbontani a kocsit, hogy bekössek valamit, elég csak a szgépben klikkelketni és kész. Viszont pont ez lesz a veszte a rendszernek: hamarosan majd le lehet szedni a torrentről a mókoló programot. :) Azért egy autószerelőt leakasztani, aki kocsiban lévő inaktív dolgokat beköti nehezebb. Arról nem is beszélve, hogy sok esetben a fél autót szét kell szedni ahhoz, hogy egy kiállást bekössek a kábelkorbácsból. Szóval mind időben mind pénzben sokkal hatékonyabb törtni. a bmw meg azt veszi észre, hogy szinte mindenki a kissebb felszereltéggel veszi a vasat :)
-
#9 Szép új világ! -
#8 "Nyomja meg a piros gombot, és nyugodjon békében!" -
Fionn #7 Egy szar márka szar húzása. Azonos árban jobbat kapsz és nem sajnálják ki a fűtést se. Sőt index is jár azokhoz (dlc nélkül), nem csak elakadás jelző. -
Ender Wiggin #5 És amikor megy a márkaszervizbe (kötve hiszem, hogy egy 20-30 milliós autót garanciaidőn belül sufniban piszkáltatna bárki is), mindjárt mondják is neki, hogy a garancia ugrott és még lesz itt egy 5 milliós számla is az akítvált extrák miatt...
Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2017.03.13. 16:25:30 -
TokraFan #4 "jönni fog Tuning Józsi a sarokról, aki egy kalózszoftverrel bekapcsolja az adott funkciót, a gyár meg nem lát belőle semmit. "
:-D
Ez a legvalószínűbb forgatókönyv...Turbo Józsi megoldja okosba...:-) -
Cat #3 Tehát alapból beépítenek mindenféle hardvert az autóba, és szoftveresen csak azokat aktiválják, amiket megvesz a felhasználó. Ez nekik a nagyobb darabszámok miatt olcsóbbá teszi a gyártást, mert csökkenti a példányonkénti árat, ráadásul lehetővé tesz marketingakciókat, vagy akár szolgáltatásként értékesítést (azaz időhöz kötve aktivált funkciókat, pl. havidíjat szed azért, hogy valami működjön).
Jó magyar módjára én csak a rendszer kijátszását látom: jönni fog Tuning Józsi a sarokról, aki egy kalózszoftverrel bekapcsolja az adott funkciót, a gyár meg nem lát belőle semmit. -
CairoJack #2 Haha... amennyiben a játékokhoz hasonlatos módon fogják adni, akkor 20 milla lesz az alap autó, és még 80 milláért vehetsz hozzá tartalmat. Hülyének is megéri. :)
No meg persze ott a lehetőség a bug-os kormányszervó DLC-re, ami árokba rántja a kocsit. :)
Szerk: a leszedés nem ismer határokat.
Utoljára szerkesztette: CairoJack, 2017.03.13. 14:09:31 -
Ender Wiggin #1 Talán így megszűnne az szemét német módi, hogy egy csomú olcsó extrát csak egy nagyobb, nagyon drága csomaggal együtt lehet megvenni...