13
  • Tetsuo
    #13
    Oké, de a kábel valahova csatlakozna, pl. hiányzó (és drága) szenzorokba.
  • Macropus Rufus
    #12
    pl. kábelkorbács az összes kiállással és porttal. De pl. egy alap felszereltségű kocsi motorja sincs olyan finomra hangolva. Fed.szgép piszkálása után pötyet jobb lesz a vasad. Meg hát a cikkben is pont ezt írták: minden benne van most is pl. a bömbikbe, csak szoftver tiltja. A feature az, hogy ezt a jövőben pénzért aktiválnák is.
    Utoljára szerkesztette: Macropus Rufus, 2017.03.14. 18:58:56
  • Tetsuo
    #11
    Tudsz konkrétumokat mondani?
    Nem gondolom, hogy tolatókamera, nagyobb felni, olasz bőrkárpit vagy Mark Levinson hangrendszer lenne az alapmodellekben is nem használható állapotban. :-) Persze ezek túlzó példák, de nem tudom te mire gondolhattál.
    Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2017.03.14. 14:48:20
  • Macropus Rufus
    #10
    gondolom egy újszülötnek minden vitz új :)
    szinte mindegyik autóban benne vannak azok a funkciók amik esetleg csak egy drágább modelben található meg. A bmw annyit csavart rajta, hogy nem kell fizikálisan megbontani a kocsit, hogy bekössek valamit, elég csak a szgépben klikkelketni és kész. Viszont pont ez lesz a veszte a rendszernek: hamarosan majd le lehet szedni a torrentről a mókoló programot. :) Azért egy autószerelőt leakasztani, aki kocsiban lévő inaktív dolgokat beköti nehezebb. Arról nem is beszélve, hogy sok esetben a fél autót szét kell szedni ahhoz, hogy egy kiállást bekössek a kábelkorbácsból. Szóval mind időben mind pénzben sokkal hatékonyabb törtni. a bmw meg azt veszi észre, hogy szinte mindenki a kissebb felszereltéggel veszi a vasat :)
  • Tetsuo
    #9
    Szép új világ!
  • Schwarz
    #8
    "Nyomja meg a piros gombot, és nyugodjon békében!"
  • Fionn
    #7
    Egy szar márka szar húzása. Azonos árban jobbat kapsz és nem sajnálják ki a fűtést se. Sőt index is jár azokhoz (dlc nélkül), nem csak elakadás jelző.
  • Ender Wiggin
    #5
    És amikor megy a márkaszervizbe (kötve hiszem, hogy egy 20-30 milliós autót garanciaidőn belül sufniban piszkáltatna bárki is), mindjárt mondják is neki, hogy a garancia ugrott és még lesz itt egy 5 milliós számla is az akítvált extrák miatt...
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2017.03.13. 16:25:30
  • TokraFan
    #4
    "jönni fog Tuning Józsi a sarokról, aki egy kalózszoftverrel bekapcsolja az adott funkciót, a gyár meg nem lát belőle semmit. "

    :-D
    Ez a legvalószínűbb forgatókönyv...Turbo Józsi megoldja okosba...:-)
  • Cat #3
    Tehát alapból beépítenek mindenféle hardvert az autóba, és szoftveresen csak azokat aktiválják, amiket megvesz a felhasználó. Ez nekik a nagyobb darabszámok miatt olcsóbbá teszi a gyártást, mert csökkenti a példányonkénti árat, ráadásul lehetővé tesz marketingakciókat, vagy akár szolgáltatásként értékesítést (azaz időhöz kötve aktivált funkciókat, pl. havidíjat szed azért, hogy valami működjön).

    Jó magyar módjára én csak a rendszer kijátszását látom: jönni fog Tuning Józsi a sarokról, aki egy kalózszoftverrel bekapcsolja az adott funkciót, a gyár meg nem lát belőle semmit.
  • CairoJack
    #2
    Haha... amennyiben a játékokhoz hasonlatos módon fogják adni, akkor 20 milla lesz az alap autó, és még 80 milláért vehetsz hozzá tartalmat. Hülyének is megéri. :)
    No meg persze ott a lehetőség a bug-os kormányszervó DLC-re, ami árokba rántja a kocsit. :)
    Szerk: a leszedés nem ismer határokat.
    Utoljára szerkesztette: CairoJack, 2017.03.13. 14:09:31
  • Ender Wiggin
    #1
    Talán így megszűnne az szemét német módi, hogy egy csomú olcsó extrát csak egy nagyobb, nagyon drága csomaggal együtt lehet megvenni...