4
  • esztyopa
    #4
    Ne kövessék !
    Hozzák !
  • CsZ
    #3
    2 perce adtak fel egy korábbi megrendelést másodszor a részemre, mert a csomagautomata helyett ismét a postán kellene átvennem a pakkot. Nem merik átkérni, mert akkor vagy egy hétig kavarogna.
    Tökéletesen követhető a csomagkövető rendszerükben: a csomag a postán van, bár nem oda lett feladva...
    Posta = nincs parkoló, sorállás, lehúznak ha kártyával fizetek.
    Szerintem van mit javítani a szolgáltatáson, ez a 3. eset az utóbbi egy évben.
  • CRMessen
    #2
    Épp várok egy csomagot New Yorkból. Egészen odáig, hogy a Posta átvette, még azt is láttam a nyomkövetőn, hogy a furgonnal melyik sarkon fordultak be. Amint átvette az MPL, csak annyi adat került fel, hogy feldolgozás alatt. Aztán két hétig állt a NAV-nál. Most két napja azt látom, hogy kiszállítás alatt.
    Ezen csak javítani lehet.
  • Arnika19
    #1
    Bártfai-Mager Andrea szólt arról, hogy a postai piac liberalizációjával a Magyar Postának egyre erősödő valódi piaci versenyben kell helytállnia,
    Kedves Andrea nevezzen már meg legalább egy postai szolgáltatót a konkurenciákból?
    A futár szolgálat nem végez levél kézbesítést, tehát ők nem vesznek részt ebben a piaci versenyben.
    Most is van követő rendszerük, csak szándékosan butították le a belföldi küldemények követhetőségét, gondolom a sok pénzben kerülő új lehetővé fogja tenni. Met ha nem felesleges a meglévőre költeni.