5
  • gforce9
    #5
    Gondolj már bele picit az életben való megjelenéséhez. Egy tabletet egy modern mami tud használni a konyhában szakácskönyvnek. Arra viszont nincs szüksége hogy ormótlan eszközt a fejére húzzon ahhoz, hogy este szórakozzon egy filmen. Tökmás dolog a kettő. Egyébként pedig a megvásárolt tabletek legalább fele a fiók mélyén rohad azóta is. Az új piacok megnyílása ellenére szűkül a tabletpiac. Az is átment a hype-on és annyi. Ott tudott megmaradni ahol volt értelme. A divatból tabletet használók tömege lemorzsolódott. A társadalmat meg lehet ideiglenesen bolondítani 1-1 marhasággal, de ha nem bizonyul általánosan hasznosnak, akkor hosszútávon halálra van ítélve. Az otthoni 3d kijelzők is hogy elterjedtek mi? :) (úgy értem az otthonokban valóban 3d-re használt kijelzők, nem pedig azt értem alatta, hogy megvette és azóta 3d filmet nem látott). A VR egy réteget biztosan meg fog fogni. Ez viszont általános marketingcélra nem alkalmas. Én arra a hsz-re ezért reagáltam úgy ahogy.
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.09. 22:00:59
  • bdzsana
    #4
    Ilyen volt anno a tablet is. Hülyeség, semmire nem jó, minek az, kinek kell stb, ahhoz képes jól elterjedt. Igaz idő is kellett hozzá.
    A VR most drága is, körülményes használni és ráadásul tartalom se nagyon van rá. Ha idővel a három probléma közül 2 jó irányba fog mozdulni, akkor lehet belőle tömeg termék (na nem úgy mint egy telefon, de mint a gamer pc- k vagy konzolok).
  • Skylake
    #3
    Amíg az a platform, amely miatt az userek a netet használják, és teljesen belecsavarodnak, azaz a Szent Facebook nem innovál valamit, amihez az userkék részéről, a napi pozitív megerősítés adagjuk növelése miatt szükséges e dobozokat a szemek elé tenni, addig ez marginális platform lesz.
  • gforce9
    #2
    Hidd el, attól még, hogy most vr-ról, meg vegyes valóságról meg stb szól minden második IT hír, ez nem jelenti azt, hogy erre széleskörű igény van. A fogyasztók marginális része érdeklődik iránta, a nagy többség nem akar ilyen eszközt, pontleszarja. Ennek nincs széles tömegeket elérő reklámértéke.
  • Elemir
    #1
    Pedig sajnos nem nagy értelme van kábellel :( A Holo nagyon konkrét eszköz, hihetetlen mikre képes, de az ára... Pedig igencsak jó cucc lehetne, nem értem. Nulla bevétellel is megérné, reklám gyanánt, hiszen rá férne az MS-re. Gyártás is egyre olcsóbb lenne, minél többet gyártanának.