6
  • TokraFan
    #6
    Persze, ezt tudom, nem erre gondoltam. Arra akartam utalni, hogy kizárólag a sofőrök részére lenne egy zárt felület, ahol a cikkben tárgyalt esetekről, utasokról tájékoztatják.
  • Tikal #5
    Az utasokat is pontozzák... ha sok a probléma egy utassal akkor kizárják.
  • gforce9
    #4
    Egy értelmes utazásszervező portálon nem csak a sofőrt, hanem az utast is pontozzák.
  • TokraFan
    #3
    Szerintem a megoldásnak van létjogosultsága, csak nem így! Azzal semmi baj nincs -sőt, egyenesen szükséges-, hogy a korábban valamilyen problémát okozó, vagy agresszív, veszélyes utasokat adatbázisba szervezze a rendszer, hogy erről a későbbiekben információval szolgáljon a sofőröknek. Ugyanakkor az nem jó megoldás, hogy nem létező autókhoz irányítják őket, vagy egyszerűen kititltják őket a rendszerből.
    Egy jelzőrendszer kellene, ami az app-on keresztül tájékoztatja a sofőröket arról, hogy az utassal korábban problémák voltak. Innentől pedig döntsön a sofőr, hogy ennek ellenére beengedi az autójába, vagy sem! Ez ugyanis kizárólag az ő magánügye!
    Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.03.08. 13:03:36
  • kvp
    #2
    Ha jol ertem megtamadasnak minosult az is ha valaki rendor, adoellenor, vagy eppen veletlenul kormanyzati epulet kozeleben lako volt. A gond ott van, hogy ha az osszes az uber engedelyezeseert felelos embert kizarjak a szolgaltatasbol, akkor eleg hamar tiltolistan talalhatjak magukat az adott varosban. Ez hosszu tavon kontraproduktiv. Ez olyan mintha a kormanyzati alkalmazottak szamara le lenne tiltva a google, barhova is utazzanak. Eleg hamar betiltanak a szolgaltatast a vilagon mindenutt. Egyszerubb peldaval elve, lehet a rendorokre lovoldozni, de elobb utobb visszalonek (raadasul legalisan), akar mar a megelozes celjabol is es ez eleg karos az egeszsegre.
  • Jawarider
    #1
    Nem visz/vitt olyan utast az Über aki megtámadta a sofőröket ? Botrányos...