4
-
Ender Wiggin #4 Általában minden dizájn koncepció über-futurisztikusan indul és a végén Fiat Multipla lesz belőle... -
kvp #3 Ez egy nagyon atlagos varosi auto formaju auto lett, csak a ketfele nyilo ajtok es a fenyes csikok ternek el a megszokottol. A fenyes csik az nem igazan kell, de az ajtokat jonak tartom, igy be lehet szallni akkor is ha nincs eleg hely a hagyomanyosat sarkig kinyitni. (ha meg olyan autot vesz az ember amit ki lehet mert nem sajnalja, akkor meg a mellettem allok panaszkodnak, hogy nekivagtam az ajtom veget a masik kocsinak)
Ertelemszeruen a kozepkonzol nem kell, mert nincs mechanikus valto, de ezt a jobb amerikai autok mar az 60-es evekben kidobtak. Innentol szerintem az alap koncepcio, marmint a villanymotor es a padloban levo aksik (a mellekhataskent megemelt kenyelmesebb padloszinttel) egy viszonylag egyszeru autot jelent, meg onvezeto elektronikaval is.
A fentiek fenyeben ez egy jo kis bevasarlo auto, amit kenyelmes hasznalni, meg egy plazaban a szuk parkolohelyen, negy nagy szatyorral a kezben is. En szemely szerint a full elektromos kisbuszokat varom, kb. a transporter kategoriasakat, megfizetheto aron. (egy feher furgon nem lehet draga mert nem fogjak megvenni) -
#2 Hát ja.
Az a gond, hogy nem igazán találják a helyét a dizájnerek az önvezérlő, villanykocsi koncepciónak. Csak mert az nem autó a hagyományos értelemben. Legalább is szerintük.
Szal nekiállnak felforgatni az évszázad alatt kialakult, életmódba illeszkedő rendszert, formát, funkciót, mert a sofőr néha bekapcsolja az autópályán az önvezérlést és sunyiba előveszi a telefonját, hogy engribörcözzön. Na most e köré építenek egy látványos drága koncepciót, amit a kutya nem kíván. -
Bazsio #1 Amiért valami saját magát vezeti és elektromos miért kell így kinézzen? Miért jó ez? Olyan mintha a galamb lefossa a kilométereskövet és aztán a nagyerejű szél azt' elkeni...