20
-
Hoz_Hun #20 Egyszerűbb felsorolni miben hasonlit... kb a nevében. -
Gauge #19 Mennyiben különbözik a film és a játék? -
Axlkenobi #18 Előzetesen sem vártam sokat ettől a Mátrixba oltott Perzsia Hercegétől, de a film még a nullát is képes volt alulmúlni. Ha félre tesszük az olyan apróságokat, mint az alapszituáció teljes abszurditása, a történelem, valamint a létező szervezetek (templomosok, hasszaszínok) maximális elferdítése, még akkor is siralmas a végeredmény.
Az akciójelenetek tök sablonosak és egyformák, a látvány is semmilyen, a karaktereknél csak egy papírlap vékonyabb, színészi játékról nem is beszélhetünk, a párbeszédek ostobák és vállalhatatlanok, az egész cselekmény pedig annyira érdektelen, mint anno a statisztika a fősulin.
Az Assassin's Creed a 2016-os év egyik abszolút mélypontja. -
cateran #17 Ezzel a velemennyel -szerintem- a felelmetesen apro kisebbseg resze vagy....Ez egy 0 film...naaagy 0...sot 00...oda valo..Barmelyik AC jatek trailer koroket ver az egesz filmre (hat meg ha a 2 Steps from Hell zeneje van alakeverve...) -
morguldae #16 Dögunalom??? Nem! Jó volt! -
zetortraktor #15 A Nagy Fal kínai produkció, ott minden dollár kétszer annyit ér. A Warcraft is kínai pénz van, bár az nyilván inkább amerikai produkció volt. De lehet, hogy az a kábé 30 perc volt nagyon drága. A tévések jól tudják, hogy jóval drágább egy egy perces, autóban beszélgetés jelenet, mint egy autót felrobbantása. Ha pedig éjszaka zajlik az autós beszélgetés, akkor végképp rohadt sok pénz. De nyilván ez nem látványos. -
Prof William #14 Ennek fényében tényleg zseniális ötlet volt kb 30 percnyi múltidézéssel elkészíteni a filmet.
Néha úgy gondolom, mi jobb filmet tudnánk csinálni. Ha csináltak volna egy teljesen a múltban játszódó filmet (Az AC könyvek meglépték hogy csakis a múltban játszódnak) már azzal is legalább 3 pontot emeltek volna a film minőségén.
Ja és még valami. Mi a fene került ezen a filmen 150 millióba? Nem igazán látszik rajta. Kb 60%-ban tv filmnek/sorozatnak is elmehetne a látványvilág.
Csak összehasonlításképpen a most mozikba kerülő Nagy Fal kevesebből készült, mégis volt pénzt normális díszletekre + fegyverekre + ruhákra (istenem azok a páncélok) + nagyon pofás kamerarángatás nélküli harcokra.
De pl a Warcraft filmen is meglátszik az arra költött 150 millió minden egyes centje. -
lammaer #13 +1, ugyan csak két AC résszel játszottam, de mindig kerestem hogy nincs e valami opció a modern részek átugrására... nem volt... :( -
#12 Az előzetesből pontosan lehetett tudni, hogy szar lesz. -
szgege #11 Ekkora szart régen láttam ,mint ez a film. Unalmas ,semmi történet. Hogy kaptak ehhez a történethez ilyen színészeket???? Aki azt mondja,hogy jó volt ez a film az hazudik és képtelen bevallani hogy kidobott pénz a mozijegyre. -
Hoz_Hun #10 Pontosan. Ehhez csak annyit tennék még hozzás, hogy az AC-ben mindig fontos szerepet kaptak az adott történelmi kor ismert, híres emberei. Ilyen nem csak hogy nem volt a filmben, de a korabeli hősről semtudtunk meg semmit! Betették mellé mutatónak egy Assassin csajszit, akinek a nevére se emlékszik senki, ha egyáltalán volt neki. Az adott kor történelme, híres emberei, az ott élt hős motívációja, története, környezete...SEMMI! -
Prof William #9 Ez én sem bírom felfogni. Jó jó persze sírnak, hogy nincs jó játékadaptáció de baszus nem si igen tesznek ez ellen.
Az AC játékokban mindig is jelent utáltam a legjobban. És úgy tűnik nem csak én voltam így ezzel mert játékokban mára már minimális lett a jövő szál. Sőt sztem már eleve csak teljesen a múltban játszódó játékokat kellett volna csinálni és hagyni ezt az egész jövő-animus szálat a fennébe. Nálam kb minden AC játéknál leglaább 2-3 mínusz pontot az jelentett, hogy az egész tulajdonképpen meg sem történik...
És valaki úgy gondolta hogy milyen tuti ötlet lenne már a filmben megfordítani ezt az arányt és hogy a film 80%-a a jelenben játszódjon? Hát Bravo!
Mert mitől jó az AC?
- A múlt.
- Szép helyszínek.
- Szép parkour mozudaltok.
- Jó harc.
- Érdekes -múltbeli- történet.
És amit kapunk.
- A jelen és abból is valami letisztult-jellegtelen belső terek.
- Szép helyszínek csak múltban vannak, de ott is alig látni valamit attól mindent belengő rohadt füsttől.
- Parkouroznak de keveset + mindig jön a váltás a jelenre szóval szinte egy jelenetet sem lehet normálisan végignézni.
- Harc dettó.
- A történet rémes.
Nem csoda ha bukta.
Valamint mindkét kezét eltörném annak aki azt a kibxxxott kamerarángatást kitalálta. Ilyennek max ilyen alacsony költésgvetésű filmekben kellene benne lennie, ahol nincs pénz a látványra. Nehogy már egy 150 milliós blokckbusterben is ezzel az olcsójános megoldással éljenek... -
lammaer #8 Szar ügy amikor másokon gúnyolódunk és abból az derül ki hogy mi vagyunk műveletlenek
ui: semmi személyes amúgy, én sem tudtam hogy ez magyarul egy létező szó, csak mielőtt felugrottam a gúnyolódás szekerére gyorsan rágugliztam, hátha hiányosak az ismereteim... :)
Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.01.05. 08:47:35 -
#7 Aszongya "asszaszin" :)
-
Hoz_Hun #6 Szerintem mondjuk a Silent Hill volt a legjobb játékadaptáció, de annak idején valóban a Mortal Kombat is jónak tűnt.
Ez a filmet meg ott cseszték el hogy a mindössze kb 20 talán 25 perc játszódik a múltban és semmitmondó pocsék jelenle koncentrál. Erre tesz rá egy lapáttal ez a bödületesen béna Animus, amiben a főhős egy bóhócra hasonlít, ahogy a gépen ráng ide-oda. Azt meg sem említem, micsoda melléfogás, hogy a harcjelenetek közben ide-oda ugrál a múlt és a jelen között mutatva milyen keményen dolgozik a bohócrángató gép.
Komolyan senki sem szólt nekik, hogy a program legselejtesebb része a jelenben játszódó részek? Olyannyira, hogy végül ezeket a részeket majdnem teljesen eltávolították a játékból? És erre alapozták a filmet?
Ez kb olyan mintha csinálnának egy Star Trek filmet amiben se űrhajó, se idegen világok felfedezése.
-
Ender Wiggin #5 Ááá, a legnagyobb forgatókönyvírók keresnek 80-100 ezret filmenként... -
#4 Én tegnap megnéztem,szerintem semmi gond nincs vele esetleg az hogy a múltba játszódó jelenetek feliratosak.Aki tudja miről szól a játék annak nem zagyvaság -
#3 3 forgatókönyvíró is dolgozott rajta. Az kemény. Én is forgatókönyvíró akarok lenni. Munka nélkül milliódollár. Awesome. -
#2 Warcraftot nagyon élveztem. -
Ender Wiggin #1 Mortal Kombat és a Boll-féle Postal anyagi siker volt. Az Angry Birds és a Tomb Raider a 100 millió ellenére viszont aligha.