7
  • zola2000
    #7
    Nem olyan egyszerű dolog nagy gyártókapacitást létrehozni már kínában sem, a fizetések asszem már megelőzik a magyart?
    https://en.wikipedia.org/wiki/Minimum_wage_in_China (vásárlóértékben mindenképp)

    az egykepolitika miatt a munkaerő is véges.
    Utoljára szerkesztette: zola2000, 2016.12.04. 12:02:36
  • Inquisitor
    #6
    Mondjuk nekem az furcsa, hogy ennyi idő alatt sem sikerült gyártókapacitást bővíteniük, állandóan hír a sikeresebb készülékeikről, hogy nem tudnak eleget gyártani belőle. Hasonló okokból késett ennyit pár készülék EU vagy Global verziója is.
  • Cat #5
    http://sg.hu/cikkek/122200
  • CairoJack
    #4
    Ezt a cikk nem írja. Azt írja "az áhított éves céltól 12 százalékkal maradtak el", ami lehet, hogy x százalékos növekedés volt. Tehát a cikkből nem derül ki, hogy veszítenek-e piaci részesedést, vagy csak nem növekednek olyan dinamikusan, mint remélték.
    A kettő nem ugyanaz.
  • Jackal
    #3
    Khmm, kamu. De hírverésnek jó...
  • Cat #2
    A gondolatmeneted ott sántít, hogy már most piaci részesedést veszítenek. Ha árat emelnének, a béka segge alatt lennének.
  • CairoJack
    #1
    Szerintem ez így ebben a formában kamu. Gondolom most piaci a piaci részesedésre gyúrnak, meg arra, hogy ismert és elismert márkanév legyen az övék. Addig gyártják nullszaldóval a telókat, aztán majd ha megvan a stabil vásárlóközösség, és majd amikor az emberek hisznek annyira a márkában, hogy sok pénzt is hajlandóak lesznek fizetni egy csúcsmodellért, akkor jöhet az áremelések sora, és a finom kis profit.