jkedzs#7
rendkívül utálom én is a sok feltűnősködő, 16 éves kis hülyegyerekeknek magát produkáló gémer hulladékokat, akiket szarér-húgyér kilóra megvesz minden játékgyártó, hogy game review-nak álcázott reklám hulladékokat gyártson. pl PewDiePie
viszont vannak eSport témában kifejezetten jó kommentátorok, pár, bár ezeknél nyilván a közönség is agyilag fejlettebb.
Supreme Commander
https://www.youtube.com/watch?v=mofCqnYm3RU
jkedzs#6
az abp évek óta pénzért cserébe átenged bizonyos reklámokat. régóta lehet tudni.
legundorítóbb viselkedésmód az, amikor a reklámcégekhez hasonlóan ők is beépülnek a terméket értékesítő és a vevő közé a láncba. és leélősködik a vevőket, akiknek egyébként blokkolnak is. kétszínű banda.
BladeW#5és még meggazdagodni sem akar belőlem, nem úgy mint az adblock plusz.
?
#4
Nagyon utálom a kommentáros gameplay-eket. Ha kíváncsi vagyok egy játékra, akkor nem csak a grafikájára, hanem a zenéjére, hangjaira is kíváncsi vagyok, egy herélt kocka kényszerpoénjai helyett.
CrazyAchmed#3
Elsőre az ugrik be, hogy ha focimeccset nézel is azt látod, hogy más játszik. Alapból valóban nem sok értelme van egy "sima" gameplay-nek, de ha mondjuk a játékos közben érdekesen, vagy humorosan kommentálja az eseményeket ugyanolyan szórakoztató lehet, mint egy sportközvetítés.
jkedzs#2
youtube is bepróbálkozott valami hasonlóval.
hosts file önmagában már nem elég a reklámjaik blokkolásához.
szerencsére az ublock origin megoldotta a problémát. és még meggazdagodni sem akar belőlem, nem úgy mint az adblock plusz.
Cat#1
Öreg vagyok már ahhoz, hogy megértsem, hogy miért jó azt nézni, hogy valaki más játszik. Mert ha kiváncsi vagyok hogyan lehet túljutni egy pályán, vagy a másik egy hiperszuper játékos, akkor oké, de itt átlagemberekről van szó. (Nyilván a mellfaktort most kivettem a képletből, azzal csak a női játékosok élnek (vissza)).