6
-
#6 Nem lesz ebből semmi, a 90es években volt a kék piros 3D bukott, most újra próbálkoztak vele szintén bukott.
A 90es években volt a virtualboy bukott, most ez is ugyanígy bukni fog ugyanolyan okok miatt. Oké ez nem okoz akkora hányingert mint az, de még mindig okoz, egy átlagos akármilyen családban ha akárki ilyent tenne a fejére elzárva magát mindentől, szerintem a legtöbb ember számára inkább rémisztő lenne. -
Sir Cryalot #5 A hányinger dolog ennél sokkal bonyolultabb, nem is lehet elkerülni,a próbálkozások meg nemhogy belehajlanak, tömény önparódia kategória. -
halaszlo #4 Azért egy picit több kell, mint kétszeres teljesítmény, ugyanis nagyobb felbontás kell egy szemre, mint amit monitoron nézel. Ha a monitorodat megnézed közelről, azt is pixelesnek látod. Márpedig a VR pont egy közelre tett kis képernyő felnagyított és élesített képét rakja a szemed elé. Ezen kívül gyors kommunikáció kell a mozgás követő szenzorok, a képernyő és a gép között is, hogy pontosan követni tudja a fejmozgásodat a hányinger keltő effekt elkerülése végett. -
moikboy #3 Hogyne-hogyne. A VRML is nagyon sikeres volt :D -
kvp #2 Mar anno a netscape navigator is tudott 3D-t, wrml file-okon keresztul. Na abbol se lett tul sok eredmeny. A technologia adott es a jovoben is adott lesz, csak meg kell varni amig a keszulekek teljesitmenye felno a feladathoz. Egyebkent ha a webvr szabvany moge binaris kodot raknak (tehat minden bongeszogyarto megirja hozza a plugin-t), akkor eletkepes is lehet, kb. mint a flash-es jatekok. A google maps peldaul mar kepes webes kornyezetben is teljes erteku 3D-s tartalmat megjeleniteni, mint egy videojatek, csak rosszabb minosegben es jellemzoen csak Chrome alatt. Tehat a technologia meg mindig megvan, csak akarat nincs hozza, mert egyelore nem latjak a piacot.
ps: Valojaban a virtualis valosaghoz nem kell specialis teljesitmeny, max. ketszer akkora gep kell hozza, mint egy normal 3D-s tartalomhoz, mert ket kisse eltero kepet kell kirajzolni. Szoval a gyartok igazabol csak benaznak, pont ketszer akkora aron mar biztosan ki tudnanak hozni egy megfelelo teljesitmenyu hardvert, csak eppen piac nelkul senki nem mer ebbe belevagni, ezert a meglevo rendszereket probaljak feljavitani vagy a minoseget addig butitani, amig mukodni nem kezd a technologia. -
#1 Amikor az egyes gyártók azzal próbálnak a VR-hez elegendő teljesítményt kisajtolni a jelenlegi HW-ekből, PC-kből, PS4-ből, hogy hw közeli driverekkel/API-kal gyorsítják a progikat, akkor egy ilyen javascriptes lóxart marhára nem kéne rárakni a cuccosra.
Jelenleg úgy tűnik, hogy a játékok fogják a piacon felfuttatni a VR headsetteket, a WebVR meg ezek futtatására jelenleg nem alkalmas, erre a cikk arról nyavajog, hogy a gyártók, kiadók nem állnak egységesen a platform mögé.
No comment.