2
  • UUUU
    #2
    Dehogy, a Xiaomi az indiai piacra fokuszalt. Peldaul a Redmi Note3 -bol 2 honap adott ott el, egy millio keszuleket.A Redmi 3s 8 perccel az indiai boltokban a megjelenes napjan 8 perc alatt elfogytak (90000 db) 2 honap alatt mar tobb mint 600000 felett jarnak ott csak ebbol a keszulekbol (peldaul a Lenovo Vibe K4 Note 4-bol honap alatt ennel 100000 kevesebbet adott el). A Xiaomi Mi Max, Mi4 szinten ilyen sorsra jutott. 3 ev alatt azert nem rossz a globalisan eladott 110 millio keszulek es ugyebar nem csak telefonok, hanem a kiegeszitokbol is jon a bevetel.
  • zola2000
    #1
    A világpiacon is kezdenek előretörni, ami nem is csoda, lassan már csak a márkanevet kell megfizetni a "neves" gyártóknál.

    A xiaomi is azért szorul vissza mert elkezdett pénzt kérni a márkanevéért igaz nem sokat, de azt is megérezte a piac.
    Utoljára szerkesztette: zola2000, 2016.08.17. 10:54:25