6
  • ostoros
    #6
    A technológiának a Marson lesz értelme. A Földön soha.
    Utoljára szerkesztette: ostoros, 2016.07.25. 14:21:18
  • kvp
    #5
    Csak addig lesz sofor, amig nem engedelyezik a teljesen automata jarmuveket. Utanna kihagyhato. Viszont soforrel egyszerubben es gyorsabban tudtak engedelyeztetni es igy lesz tesztadatuk valos kornyezetbol.
  • Ender Wiggin #4
    A városi buszsofőrökre amúgy sem jellemző, hogy hibáznának a vezetésben (maximum az utasokkal bunkók), így aztán nem sok előnye van a biztonság szempontjából. Viszont a sofőrnek unatkozva kell fent tartania a figyelmét egész nap, készen arra, hogy beavatkozzon, ami sokkal rosszabb, mint ha végig a vezetésre figyelne...
  • kvp
    #3
    Zartabb a palya, de alapvetoen tele van gyalogosokkal es a tobbi busszal, tovabba a keresztezodesekben mas jarmuvekkel is. Annyit csaltak, hogy a jelzolampak adatait nem kell leolvasnia, mert megkapja a halozaton keresztul, tovabba a tobbi jarmu ami vele egy iranyba halad (a tobbi, ember vezette busz) sokkal fegyelmezettebb mint az atlag autos. Kezdetnek jo es ahhoz kepest hogy sokan meg evtizedeket mondtak a technologia kifejlesztesere ez mar ma mukodik.
  • molnibalage83
    #2
    Nem egészen. A metró alagút fizikai megközelítése is gátolt. Ellenben buszsávra bármilyen szabálytalankodó vagy figyelmet egyén ráléphet, rámehet, bringás is lehet a sávban - mert egyben kerékpár sáv is - stb.
  • NEXUS6
    #1
    A BRT gyakorlatilag saját buszsávot jelent. Szal gratula, gyakorlatilag ugyan azt tudja, mint a 4-es metró, csak azon nics sofőr sem.
    XD