slickboy#4
Igen, már régóta csak azt figyelem, hogy ezzel a "célzott reklám" maszlaggal meddig tud még a reklámipar úgy tenni, mintha képes lenne bármi újat mutatni és ebből megélni.
Skylake#3
Ez a "fotók alapján jól kielemzünk és odab*sszuk eléd az azokon látott tárgyú reklámot" modell már annyira erőltetett és elcsépelt. Persze, mondani kellett valamit a részvényeseknek, hogy mitől lesznek tele, de szerintem az hogy valaki környezetében valamilyen tárgy megtalálható egy adott pillanatban, az nem azt jelenti, hogy annak a tárgynak a relevanciája biztosan magas az adott személy esetében. És közel sem biztos, hogy ez alapján Pavlov kutyája módra, level 72 konzumidiótaként azonnal vásárolni fog olyan vagy hasonló tárgyakat.
gforce9#2
Nem, arra következtetnek, hogy oroszlán vagy.
Akva#1
"például valaki egy olyan fotót készít, amelyen egy csésze kávé látható, akkor a megoldás úgy értékeli majd, hogy az illető nagy valószínűséggel szeret kávézni."
Na ez egy jókora baromság! Ha meg lefényképezek egy amfiteátrumot, akkor következtetnek, hogy gladiátor vagyok?