4
  • bunny
    #4
    Manapság nagyon kevés média tünteti fel a fizetett hirdetés. Jelzem ez nagyrészt az olvasóknak köszönhető, akik mindent ingyen akarnak de azonnal és jó minőségben, miközben a hirdetéseket blokkolják a fizetett cikkeket pedig szapulják, még akkor is ha amúgy azok jók, és nem mellesleg komoly munka van bennük.
    És az is simán lehet, hogy tényleg a kiadó direkt kérése volt, ha már cenzúrázták mi kerülhet ki, ez is simán belefér.
  • Zombee
    #3
    Ha egy játék alapvetően jó szinte minden szempontból, akkor azért jár a pozitív kritika. Mivel a játékosok is dicsérik, valószínűleg tényleg jó. Nem tudom, nem játszottam vele, csak tervezem egyszer majd. A pert viszont nem értem, a videó készítőjének kell feltüntetni, hogy az fizetett hirdetés, ez nem újkeletű dolog. Nem hiszem, hogy a Warner kérésére hagyták le ezt a megjegyzést, bár a fene tudja. Legalább annyira sárosak a vloggerek is.
  • Fbn Lx
    #2
    Azért az erős túlzás, hogy remek. Volt benne 1-2 innováció, és alapvetően egy jó játék volt szinte minden szempontból, de az alapkoncepciója rendkívül hamar unalmassá vált, és csodálkoztam is, hogy ennyire pozitívak a review-k.
  • Tinman #1
    Balfaxok! A játék amúgy is remek lett... ekkora marhákat. Kb. az összes YT videós dicsérte volna amúgy is. Pfff.