15
-
jkedzs #15 nyilván. nem véletlenül népszerűek a hamvas húszas nagycsöcsű gémer lánykák... :p -
#14 Ami viszont mellette szól, hogy a teszt/kritika/akármi nézése közben nem kell valamelyik sarokban egy zsíros, pattanásos hülyegyereket bámulnod, miközben headstettel a fején pofázik faszságokat egy webkamerába. Nincs annál rosszabb. :) -
jkedzs #13 a gyerek úgy adja elő hogy valami szar, mint ha már 5 napja szorulása lenne. ő már annyira szenved, hogy el sem hiszi, hogy neki tényleg át kellett élnie ezt az óriási kínt mialatt játszott a játékkal (már ha egyáltalán játszott)...
first world problems
röhejes és nevetséges. -
gforce9 #12 Minden videójukat láttam már. Talán nem kéne személyes sértésnek venni azt, ha hibát találnak akár egy kultusztjátékban, mert ha valakinek pont az a hiba játékélményromboló, mert arra hibára pont háklis, akkor nem veszi meg a játékot. Pontosan jól csinálják, nem ájulnak el egy címtől sem. Magasztalgatásal semmit sem lehet megtudni egy játékról.
" mikor nincs más, akkor a játék sztoriján lovagolva"
Ez az érved meg egyszerűen röhej. Igen, nekem pl fontos egy értelmes történet. Ha te leszarod, akkor leszarod, nem lényeges. De attól, még ha egy játékban szar a történet attól még szar. Ennyi. -
jkedzs #11 ez a videós gyerek idegesítő. abban viszont igaza van, hogy a karakterek gyökerek, a zene pedig 0 az első részhez képest.
hogy mennyire jön át a történetben a corporate society, a felszínen tökéletes az alatt pedig rohadó világa, amitől az első rész élvezetes volt, azt nem tudom. ehhez először végig kellene játszani. -
Ender Wiggin #10 Egy csomó videójuk igenis csak a fikázásról szól, csomó keresése a kákán, mikor nincs más, akkor a játék sztoriján lovagolva. Miközben az adott játék sikeres volt, szinte kultuszjátékká vált. De a magyar megmondóember szerint "vérlázító"... -
gforce9 #9 Ja a kritikáik elég alaposak, nem fikázásról szólnak. Egyszerűen nem vágják hanyatt magukat egy játéktól, hanem kiemelik a rossz és jó tulajdonságaikat. Egy-két kritikájukat leszámítva, ahol olyan ember játszott X játékkal, aki utálta azt a stílust, korrekten véleményeznek. -
#8 Egyébként meg valahol vicces, hogy a kb. veled egykorú srácot letaknyosodozod. Akkor más mit mondjon rád? Van itt aki régebb óta játszik számítógépes játékokka, mintogy te élsz... -
#7 Én addig minden Otherworld által elemzett játéknál, amit játszottam pontos és szakszerű értékelést tapasztaltam. Itt sincs okom kételkedni és csak azok a konkrét esetik, amik a bemutató videóban vannak már önmagikban röhejesek. -
#6 És az a baj, hogy emiatt a taknyos miatt sokan eleve negatív elvárásokkal fognak leülni elé játszani. Pedig nem annyira borzalmas, mint ahogy mondja. Szokásos Ádörwörldös szarozós videó. Teljesen vállalható játék, tény, hogy rengeteg hibája van (történet, karakterek, harcrendszer, AI, lelketlen és statikus világ), ellenben mégis van egy bizonyos hangulata, amely egyedi élményt ad, csakúgy, mint az előző rész. A mozgás pontossága és animációi, a fantasztikus audio vizuális tálalás. Anno azt is lehordták mindenhol, aztán mégis kultusz játék lett. Ez is azt viszi tovább, csak modernebb, mai igényekhez mért köntösben. Nem bűnrossz játék ez, hisz számos dolog a helyén van benne, csak nem ennyi pénzért. Persze fájdalmas, hogy ennyi idő után csak ennyire futotta a DICE-tól, de ugye most ők vannak rabszolgamunkára fogva az EA berkein belül (konkrétan az összes fejlesztés alatt álló címbe besegítenek valamilyen módon).
Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.06.19. 21:32:51 -
Ender Wiggin #5 biztos igaza van a magyar kritikusnak, csak idegesítően modoros :-D -
#4 Metaciric user rating 3.0 táján.
Ez a játék jelek szerint nem 4/5, hanem egy rakás szar.
Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.06.19. 15:33:14 -
gombabácsi #3 na, pont ezt akartam leírni én is...
az első rész döbbenetesen jó volt grafikailag, ez meg a képek alapján átlagosnak tűnik. persze, egy nagy open world világról van szó, ez azért korlátozó tényező. -
jkedzs #2 graf:
a fényszóródás és fényvisszaverődés szimulációja gyenge az első részhez képest. ezt tükröződésekkel és effektekkel próbálják ellensúlyozni.
itt is lehetett volna előre számolni ezt (csak jobb minőségben), mert a terep teljesen statikus... ehelyett kapunk egy általános jellegű ambient fényt, ami éppen arra a területre kb-ra jellemző árnyékok nélkül. plusz kapunk még színes fénnyel való bevilágítás random elszórva a pályákon. szóval visszalépés és csíterkedés.
a különböző típusú anyagok szimulációja egészen jó. -
Ender Wiggin #1 Az elsőben nem volt értelme a nyitott világnak, mert gyakorlatilag az egész játék egy nagy üldözési jelenet volt csak, amit megszakított néhány puzzle. Mikor menekülni kell, nem nagyon van idő felfedezni a világot.