18
  • jkedzs
    #18
    multi alatt. :p
  • Zombee
    #17
    IDDQD és IDKFA ebben is működik. :)
  • Ragnaar
    #16
    Nyilván ez a megközelítés sem tetszik mindenkinek, a SSam és a Painkiller is hasonló kategóriában indul, de a Doomot én mindig egy kicsit komolyabbnak éreztem, valahogy 'hitelesebb', mint az előbb említett két játék. A játékmenetbeli újátások, a lockdown eventek szerintem inkább dobtak a játékélményen, nehezebb fokozaton kifejezetten jól jön, hogy a roham előtt szét lehet nézni a pályán, hogy mi merre. És a Gkorykillek is ilyenek, mert a + health, armor nehezebb fokozaton kifejezetten hasznos. Max quakezni szoktam, ha elkap a retrozhatnék, a doom1/2 grafikája már túl retro, úgyhogy nekem a brutaldoom nem opció. A Doom3 is tetszett, mint irányvonal, ki is játszottam néhányszor. Ez a doom arra jó, hogy elindítod, vannak fegyverek, vannak démonok, és lehet hentelni, ennyi. Kb. mint mikor még doom1/2 ztem. Elindítottam a doomot iqkfa és hadd szóljon.
    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2016.05.30. 15:54:13
  • Ender Wiggin #15
    Az Unreal+Na Pali egy felújítást is megérne. De az Unreal 2 meg folytatásért kiált. Akkor potenciál volt benne, amiből egy nagy Mass Effect-szintű univerzumot sokkal több mellék küldetéssel ki lehetett volna hozni. Bár mivel megölték a főhös összes spanját, nehéz lenne folytatni.
  • Jawarider
    #14
    Nekem a "benti" részek túl színesek. Tudom anyámat de akkor is...

    ©Tetsuo: támogatom
  • Omega
    #13
    A single tökéletes lett, nem túlzás azt állítani, hogy ez a játék olyan klasszikus amiből minden évtizedben csak néhány akad. Nem tudom ki hogy van vele, de engem az ilyen játékok vonzottak be a játékvilágba, ami ezen a szinten kívül van az csak halovány utánzata annak az élménynek, amit egy játéknak nyújtani kellene. Hiába nyomható le egy hétvége alatt, nekem megérte az utolsó centig.
  • A1274815
    #12
    "A Doom pont azért nem Seriuos Sam4, meg nem Painkiller3, mert Doom. "

    In-name-only, játékmenetre viszont bizony, hogy az, idióta lehetlen méretű fegyverek. Csapdaterem csapdaterem után.

    A finisherek, meg Brutal DOOM-ból átnyúlt részek, amiket már eleve utálok, azt az RPG-és logikát meg már megsem említem, hogy mi a francot keres az imp-nél lőszer ha HTF Flippy módra kinyírom.

    Számomra az utolsó DOOM a DOOM3 volt. Ez egy nosztalgiára építő gyerekes alap menő konzolos elemekkel beleturmikszolva.

    Még jó, hogy a fegyver upgrade-hez nem kéri, hogy gyűjtsek pókhálót meg zavaros folyadékot.
  • RelakS][
    #11
    Folytatták.
    Nagyobb baj, hogy az Unreal ][ a levegőben maradt, és azt nem folytatták :S
  • Tetsuo
    #10
    Akkor már inkább az Unrealt kellene folytatni. ;-)
  • Ragnaar
    #9
    A Doom pont azért nem Seriuos Sam4, meg nem Painkiller3, mert Doom.
  • A1274815
    #8
    Ez nem DOOM, hanem Serious Sam Happy Tree Friends-esítve.
  • Ragnaar
    #7
    Ez egy olyan doom amivel doomozni lehet. Azaz ha kedve szottyan az embernek betölti valamelyik pályát, és mehet a hent. A doom3 is jó volt, de ez a régi megközelítés a jól sikerült újításokkal egy más játékélmény. Részemről jó néhányszor végig lesz játszva. Doomnál a multiplayer rész soha nem érdekelt arra ott volt a Q3 és az UT.
    Utoljára szerkesztette: Ragnaar, 2016.05.29. 17:30:36
  • Voltan
    #6
    Hát nálam simán az év egyik legjobbja a Doom pedig. Zseniális!
  • kipeti
    #5
    Nem is tudom igazán a 3se fogott meg, viszont a 2őt mai napig előveszem
  • Etinger
    #4
    Van pár ismerősöm aki megvette, de amióta kijött az Overwatch, mind félretette a Doomot. Egyre kevésbé lehet eladni amúgy ezt a játékot. Ráadásul gépigényéhez képest a grafika sem egy nagy cucc - ami döbbenet az ID-től
  • RelakS
    #3
    Tessék nyugodtan itt szétnézni
    Jelenleg ez sem tűnik rossznak
  • Ender Wiggin #2
    "id Software egy igencsak kiemelkedő példát mutatott az egész játékiparnak, hiszen bebizonyították, hogy igenis lehet úgy folytatást készíteni egy legendás sorozathoz, még nagyobb kihagyás után is, hogy az ízig-vérig hű maradjon a gyökerekhez."

    Bocs, de már a Wolfensteinnel meg a Shadow Warriorral mások példát mutattak az id előtt is...

    @dewri: nem kell feltámasztani, csak folytatni. De az a projekt elég szarul hangzik sajnos...
  • Dewri
    #1
    Egy Unreal Tournament feltámasztást is elnéznék mondjuk, a klasszikus magyarításokkal megspékelve: "Térdre csirkék, itt az Isten!!!" :) :)