6
  • hungi
    #6
    Igy már oké, no offense ;)
    A fejlődő országokban még mindig nagy a potenicál, de azokat lefölözik a saját márkás telefonokkal (kínai oem gyárak járnak jól ott is, nem a nagyok).
    Az is benne lehet a pakliban, hogy egy jobb telefonnak már nem 1 év a kifutás ideje (minek cserélné le a többség egy sg4-et, vagy egy ip5-öt ha kutya baja?), de erről már beszéltünk korábban is.
  • Elemir
    #5
    Arra gondolok, hogy a piac folyamatos növekedésbe kezdett miután betörtek piacokra a gyártók. Kínába aki ott nem volt és fordítva is, stb. Miután telítődik és kiegyenlítődik a gyártás, "nincs új vásárló", akkor visszaáll a növekedés egy olyan "rendre" mely előtte volt, amikor egymástól kell elhódítani a vevőt. Kicsit más taktikát igényel. Sokkal inkább szól már a megtartásról majd. Versenyeznek továbbra is, csak míg volt meghódítandó addig a számok jól néznek ki és a számokkal is ellehetett adni (vagy nem). Ettől a számoktól a befektetői és partneri oldal boldog volt, de ez mindig addig tart, míg a profit nő és nő. Ez nem tarthat örökké.
    Ez nem jó vagy nem rossz, csak egy gondolat volt :)
    Utoljára szerkesztette: Elemir, 2016.05.03. 20:34:46
  • hungi
    #4
    aru: ezt most miért kellett?
    Elemir: vVsszaállni? Milyen rend? Miről beszélsz?
  • Elemir
    #3
    A növekedés csak addig tart míg van vásárló aki nincs meghódítva, nincs min csodálkozni. Főleg, mivel már nem tehetik meg, hogy olyan telefonokat adnak ki, melyek 1 év után megadják magukat, mint régen, mert akkor simán márkát vált az illető.
    Most fog visszaállni a rend
  • aru
    #2
    Ha van 1 forintom akkor gyorsan meg lehet duplázni. :)
  • hungi
    #1
    Az már senkit nem érdekel, hogy az Oppo egy év alatt duplázni tudott? Ennyire jól fogynának a 1+1 telók?