12
-
#12 Nem lehetne, hanem LESZ, mert a 4-es metróra ennek bevezetésének a fejében is kaptuk a pénzt. Ha nem lesz bevezetve, akkor bukta lenne cirak 200 milliárd HUF. Persze a 4-es metró 0 hatással van a belvárosi autós forgalomra...
Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.03.28. 18:11:31 -
#11 Nem az a gond, hogy mennyi kocsi megy a belvárosban, hanem hogy mennyi áll! Ezt a múltkor egy cikkben egy volt BKV vezető is megmondta egy riportban.
Amikor a szűk mellékutca mindkét oldalán kocsik parkolnak és a középen még meglevő egyirányú sávra rányomják a bicós utat, ja még szemből is jöhetnek, akkor elgondolkodik az ember hogy mi van.
Hát az van kérem, hogy baxnak megépíteni a parkolókat, mert a jelenlegi szabályok szerinti parkolásból rengeteg pénze van a kerületeknek. És sajna ez ugye nem a főváros felelőssége, nem tudják egész BP-re kiterjedően szabályozni. A kerületek jogkörét és bevételét meg nincs az az isten aki elvegye. Az hogy a kisember naponta szopik, meg fizet az csak jó, mert mindig lehet valamivel zsarolni, vagy látszat jót tenni vele (megválmolom a levegőt, majd kegyesen elengedem.)
Nem kéne itt permanens harcot folytatni az autósoknak, tömegközinek, bicósnak, meg gyalognak, ebbe a kerületi fejesek kényszerítenek bennünket. -
#10 Az ellenőrrel megtámogatva kiszáll a vezető és az orroddal radírozza fel az aszfaltot a gépjármű előtt, kb.
XD
Ja, helyi specialitás a 8. kerben az ellenőr helyett (ott az nem jár) kapsz 15 kisebbségit. -
M2 #9 45 km/h, városban bőven elég. -
M2 #8 Mert ha most beállsz egy busz elé, akkor mi történik? -
Ender Wiggin #7 Dízel személtyautók kitiltva és voilá, meg is van oldva a szmog meg a dugó problematikája...:-D -
dartois83 #6 Dugódíj most is lehetne, megfelelően előkészítve, mert szerintem a belvárosban autóval közlekedőket jobban be kellene vonni a közteherviselésbe. Nekem is van autóm, havonta max. 1-2 alkalommal megyek a belvárosba, minden más esetben pedig tömegközlekedem. Nekem inkább megérne arra a néhány alkalomra fizetni a behajtásért, ha cserébe javul a belváros levegője/forgalma és a bevételeket célirányosan a tömegközlekedésre/útfelújításokra költenék. Sajnos utóbbi biztosan nem valósulna meg. -
Nos #5 Igen, én sem bánnám, ha kevesebb autó mászkálna a belvárosban. Kár, hogy Tarlós még mindig ezt az irányt erőlteti. A szűkebb belvárosba már jó régóta nem indulok kocsival, csak az zavar, hogy a sok barom szivatja magát bent, én meg szívom a piszkot, amit kitermelnek. Én simán kitiltanám az autókat a belváros egy nagyobb részéről, de ehhez tényleg jó tömegközlekedés kell. -
halgatyó #4 20 km/óra... elmehetnek a legbüdösebb p***ába.
Akik ezt a mocskot ránk trükközik, azok 600 lóerős autókkal járnak.
Zavarja őket a mi autónk, hogy nem tudnak 300-zal repeszteni.
INKÁBB AKÖZLEKEDÉSI SZÜKSÉGLETEK CSÖKKENTÉSÉT OLDANÁK MEG, azzal mindenki jól járna.
Tragikus, mivé kezd válni ez a világ. 1990 óta minden csak egyre szarabb és szarabb, évről évre.
Meg kellene kérdezni az emberekt, hogy ki akar "belvárosi" (=szándékosan autózhatatlanná tett) környezetben lakni, és az azt választó emberek számarányának megfelelően alakítani a városokat. De aki a "belvárost" választotta (=autómentes városrász) annak ne lehessen saját autója se!
Így lenne tisztességes, és mindenki jól járna, mert olyan helyen élhetne, amilyenen akar. -
#3 A felhasznált áram kizárólag megújuló energiaforrásokból származik
És ezt az ökörséget mi alapján merik kijelentei, ha a gridről veszi az áramot..? -
Cat #2 Ez nem újdonság, a szűkebb belvárosi utcákban egyébként is mindennapos probléma, hogy pl. kilóg egy furgon a villamos vagy troli elé. -
BCs design #1 kellene egy terv hogy mit csináljanak a trolokkal, mert mindenhol 1-2 gonosz bolond aki direkt beáll majd ezek elé hogy ne menjen