2
  • Wolwerine
    #2
    Emelt díjas hívások esetén a vonalat a telefontársaság biztosítja, fizetni is nekik kell, ők csak a beszedett pénz egy részét adják tovább a -jelen esetben csaló- ügyfélnek, akit a hölgy hívott. Ergo úgy érzik, jogos a követelésük..
  • asgh
    #1
    A hazai társaságok gyakorlatában sem értem soha, hogy ha valami egyértelműen jogtalan követelés, akkor miért próbálkoznak részletfizetést, vagy csökkentett összeget lenyomni az ügyfél torkán. Ha jogos a követelés, akkor kérjék a teljes összeget, ha nem, akkor engedjék el és kérjenek bocsánatot.
    A konkrét esetben én egy büdös vasat sem fizetnék, aztán pereljenek be. A biróság előtt szépe ki lehet tárgyalni az átverést, aztán meglátjuk, megér-e nekik az egész hercehurca 500 eurót.