9
-
kvp #9 Az elektromos auto statuszat helyre tette a Tesla, a varosi terepjarojuk is legyorsulja a sportkocsikat es van direkt sportkocsi valtozat is.
A repulo dron tipusu jarmuvek a helikopterek szegmensebe hozhatjak el azt amit a ford t modell az autozasba vagy a tesla t modell szeretne a villanyautok piacara. Ez azt jelenti hogy mar a kevesbe gazdagok is meg fogjak tudni engedni maguknak. A szegenyebbek (kozeposztaly) tovabbra is autoval, a meg szegenyebbek pedig tomegkozlekedessel fognak jarni. Csak akkor kezdene el mindenki ilyennel jarni ha jelentosen olcsobb lenne az autonal, az meg nem ma lesz ha egyaltalan... -
#8 Erre még a reklámok is rájátszanak valami nagyfogyasztású nagy autó reklámjánál:
" - uram, egyáltalán szüksége van erre az autóra
- nincs, de kell nekem "
Amíg ez a helyzet, addig például akármilyen jóvá válik az elektromos autó, nem fog terjedni, először az emberek fejében kell rendet tenni.
(eközben japánban-tajvanon-szingapurban stb a legforgalmasabb kereszteződések mellett is alig van zaj)
Utoljára szerkesztette: zola2000, 2016.03.16. 08:15:16 -
#7 A közlekedési problémákat nem hinném, hogy az oldaná meg, ha kitalálnának még valami vackot, amit meg lehet venni, és státuszszimbólum lehet.
Felesleges ilyen problémákat felvetni, hogy a magánrepülés még tovább bonyolítaná és veszélyessé tenné a közlekedést/nagyvárosi életet, mert úgyse fog belátható időn belül elterjedni, mert körülményes, és nem mellesleg rohadt drága.
A közlekedési problémákat pl. úgy lehetne feloldani, ha mindenki csak akkor használná a kocsiját, amikor tényleg kell, és nem a tömegközlekedést/biciklit/egyéb alternatív és kevésbé pazarló közlekedést helyettesítené vele. De amíg a fogyasztás és a státusz mutogatása a lényeg, és amíg pl. a biciklis egy looser, mert nem városi terepjáróval foglalja el a fél utcát és jár klozetra is, addig ez nem fog megoldódni.
Kedvencem az a szállóige, hogy "Honnan ismered fel a sikertelen embert? Még 30 évesen is busszal jár." Hahaha. Amíg itt tartunk, addig a repülő autó csak egy következő állomása lesz az agyatlankodásnak. -
#6 A jelenlegi közlekedési rendszerek "fejlődésük" során egyre zsúfoltabbak lesznek, egyre nagyobb környezeti károkat okozva.
A politikusok és a vállalatok sem érdekeltek a probléma tényleges megoldásában. A politikusok azon kívül, hogy mindenekelőtt saját zsebre dolgoznak a (mainstream politika által irányított, mainstream média által) agymosott tömegnek tetszelegnek, hogy a következő ciklusba bekerüljenek, a vállalatok pedig több profitot akarnak rövid illetve hosszútávon (más-más stratégiával).
Igazi problémák igazi megoldásával maximum egy hatalomhoz nem jutó kisebbség foglalkozik.
Ez az úgynevezett demokrácia és a kapitalizmus "fejlődésének" következménye - az összeomlást kikerülni nem lehet.
-
halgatyó #5 A nagy büdös f**t fogja ez megoldani, nem a közlekedési problémákat! Esetleg néhány rohadt gazdög ... akarommondani gazdag, talán.
Az embertömegek (százezrek, milliók) reggeli munkahelyre szállítását és délután irány az ovoda, iskola, bolt, aztán haza. Ez így nem fog menni.
A KÖZLEKEDÉSI SZÜKSÉGLETEK OKAIT kellene végre rendesen felmérni! Miért növekszik folyamatosan a távolság lakás-munkahely között? De az iskola, ovoda, bölcsöde is egyre messzebb van!
A növekvő mukamegosztás és specializáció, amely napjaink alapvető folyamata, NEM MAGYARÁZZA MEG TELJES MÉRTÉKBEN.
Az utóbbi 20 évben zajló autóellenes disznóaljasság-tömeg NEM HOZOTT SEMMIFÉLE JAVULÁST a közlekedésben (jó közlekedés = A KITŰZÖTT CÉLOK GYORS, EGYSZERŰ, KÖNNYŰ ELÉRÉSE!), sőt egyre csak romlik minden, egyre többet kell dühöngeni és kínlódni a tömegnyomor-közlekedéssel, egyre aljasabb és pofátlanabb trükköket találnak ki az autósok ellen, és egyre nehezebb úgy szerveznünk az életünket, hogy el tudjuk kerülni az autóellenes zónákat.
A 4-es metró sem javított sokat a helyzeten, mert időközben annyit rontottak a város autózhatóságán és a tömegközlekedésen is, ami sajnos kikompenzálja a 4-es metró előnyeit. Közben folyamatosan fenyeget a behajtási díj bevezetése Budapesten, azt persze még senki sem tudta megmagyarázni, hogy miért nem az 5. kergületi Gerlóci utca és környéke legyen kizárólag a "dugódíj" által érintve, ha már külföldi nyomásra hivatkoznak azok, akiknek amúgy egy szavát sem hiszem el. (óóó a külföldi nyomás... amit úúgy szeretünk ... vagy se)
Ilyen repülő szarok csak arra jók, hogy elhúzkodják az orrunk előtt a mézesmadzagot. SEMMI MÁSRA!
Be kellene vezetni (Budapesten és a fizetőparkolási katasztrófa sújtotta nagyvárosokban) a ZSÚFOLT TERÜLET fogalmát!
A zsúfolt területeken új munkahelyet vagy közlekedést odavonzó létesítményt ne lehessen létrehozni, és támogatni kellene a munkahelyek kitelepedését onnan. Emeletráépítéseket a legszigorúbban meg kellene tiltani.
Nem kell repülő bizbaszokat odaképzelni, a hagyományos eszközökkel is meg lehetne oldani a közlekedést, ÚGY, AHOGYAN AZT 1990 ELŐTT OLYAN SZÉPEN MEGOLDOTTÁK A NYUGATI (300-500 autó / 1000_lakos) ÉS KELETI (80-200 autó / ezer_lakos) ORSZÁGOKBAN. -
giacomo gesso #4 Nekem ezekről a hírekről mindig az ugrik be, hogy egy koccanásnál is mecsoda galiba van a zsúfolt belvárosokban, de ezeknél még az a plusz haszon is megvan, hogy itt le is potyognak majd a gyanútlan polgárokra... Eddig ugye már az ovisoknak elmagyaráztuk, hogy ne rohanj ki az úttestre, meg nézz körül mielőtt átkelsz... Amikor elterjednek a légi biszbaszok, akkor mit mondunk majd? Húzd be a nyakad!? ;-/ -
#3 Mindkettő -
xyl #2 A szájamból vetted ki a szót! Ebben a műfajban egyébként az "Az 5. elem" c. film szörnyűséges légiforgalma ugrott be. Egyébként, hogy egy kicsit filozófáljak: A fejlődés mindig olyan, hogy bizonyos problémákat megold, de újakat generál. -
#1 "Új légi járművek oldhatják meg a közlekedési problémákat"
- Vagy okozhatnak újabbakat.