34
Sniper Elite 4
  • Nyugis
    #34
    sziasztok!

    van olyan kolléga aki aktivan játszik ezzel?
    egy két javaslatnak igazán örülnék illetve tapasztalat megosztásnak, hogy mit hogyan.
    nekem nagyon bejön a játék igaz csak nemrégen vettem meg.
  • Palinko
    #33
    Nekem vegyesek az érzéseim a résszel kapcsolatban, a játék mechanikák itt működnek legjobban, már túl sok minden is van benne, mert 2 puskával játszottam végig kb :D Pisztolyból csak HDM, gépfegyverből meg főleg Thompson, de azt úgyis csak ritkán vettem elő. A wire trapet használtam legtöbbször de azt is vagy 3-szor, aknát egyszer a tanknál, szóval nem használtam ki sok mechanikát, de jó hogy vannak biztos mindenki másképp szeret játszani.

    A játék maga szerintem nagyon jól kezd, az első felében azt éreztem ez lett az eddigi legjobb rész, de a 2. felében igen csak lerombolta, szerintem a vége nagyon összecsapott lett, az első 5 pálya nagy, viszonylag jól felépített meg minden. Az utolsó előtti pl már egész kicsi, gyors egyszerű célokkal, az utolsó meg el sem hiszem, hogy megint a bunkert erőltették... Van egy mesterlövészünk, lehetőleg küldjük már be egy szűk bunkerbe.... Olaszország nagyon szépen mutatott, de kihasználhatták volna az ország még pár részét mindenképp. Tényleg kicsit olyan mintha a játék eleje meg vége nem is ugyan az a játék lenne, vagy mintha megsürgették volna a fejlesztőket akik kicsit összecsapták volna.

    Aztán a játék végén meglepődtem, hogy 37 méter lett az átlagos ölés, mondom what?


    Remélem csak rosszul mérte mert a total play time sem annyi azért 1 mapon 1-1,5 órát elszórakoztam, de feltételezzük jó ez az átlagos távolság az nagyon nevetséges. Búcsúban messzebbről lősz kb :D Ehhez nem kéne mesterlövész. Oké az a pár 500 méteren túli ölés nagyon szép ami a viaductos pálya legelején kivitelezhető, de ebből kéne több! Nem bunkerből...

    Elismerem ez játékstílus kérdése is és sokat lopakodtam, HDM is dolgozott, mert közel mentem és bumm, de az is igaz, hogy ha tehettem kerestem a magaslatokat és akit láttam onnan intéztem el, főleg ha volt valami amivel elfedhettem a lövést, de sokszor az sem érdekelt egyáltalán, hogy van-e :D Meg az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a játék sokszor erőltette a közeli lövéseket és most nem csak arról beszélek hogy takarásban volt az ellen távolról, hanem arról, hogy a puska fejlesztéshez kellett pl 50 darab 20 méteren belüli puska ölés. Hát minek ez egy mesterlövészes játékba könyörgöm?

    Több nyitottabb pálya kellett volna azok nagyon jól működtek. Ott még az AI hülyesége sem jött annyira látványosan ki mint zártabb térben, hiába volt a legmagasabb fokozaton az AI.
  • Árnyvadász
    #31
    Lassan végére érek a kampánynak. Miközben aktívan játszogatok a többjátékos résszel is. (DeathMatch, TeamDM)
    Ez egyébként egészen jó móka, csak ki kellett ismerni a pályákat és máris van sikerélmény.

    Kipróbáltam a Survival játékot is, de egyedül nem annyira izgalmas, és monoton is. Viszont arra gondoltam, hogy ha valakinek van kedve, akkor a kampány kooperatív módjával szívesen játszanék újra. Steam nevem: Bálint Szabolcs. Hétvégén késő délután rá is érnék vagy az este folyamán. Meg általában hét közben is, de akkor főleg az esti órákban. Akit érdekel a téma, nyugodtan vegyen fel. A részleteket meg megbeszéljük Steam-en.

    Azt olvastam kooperatívnál még az se fontos, hogy együtt legyen a két játékos. Mehetnek külön is a pályán, a különböző feladatokat végrehajtani, tehát kötetlenül is lehet játszani. Teljesen szabad kezet adva ezzel a játékosoknak.
  • Árnyvadász
    #30
    Én is véleményezném a játékot. Mikor megjelent le akartam rá csapni, de a magas ára eltántorított.

    Most viszont akciózták és a múlt hétvégén meg is vettem. Érdekelt a nyílt világú rendszer működése és az új helyszín, meg pár nem is annyira apróság, mint a MI javulása. A játéktól végül is azt kaptam, amit vártam. Se többet, se kevesebbet. Egy erős közepes, mondhatni AA kategóriás játékot. Azért nem írtam AAA kategóriát, mert nem tenném az igazán nagy nevek közé.

    Fontos --> Még csak a felénél járok, de ez alapján a pro és kontráim ezek lennének:

    + Nyitott, szabadon bejárható pályák, amik kellően részletesen vannak megalkotva és így rengetegféle bejárható útvonalat adnak.
    + MI tényleg fejlődött és ez lényegesen javítja a játék élvezeti értékét.
    + A röntgen golyórombolási, robbanási sérülés effekt remek lett, szintén fejlődött.
    + Változatos helyszíneken zajlanak a küldetések, amik egész élvezetesek.

    - Kissé idejétmúlt grafika. Igaz nem csúnya, de lehetne sokkal szebb is.
    - Normál fokozaton szinte semmi kihívás nincs. Nyugodtan végig lehet akciózni a pályát, felesleges lopakodni vagy egyéb.
    - Egy küldetés elég hosszúra is tud nyúlni, mondjuk másfél-két óra. Ami jó, de egyben ellaposodik a sok gyilkolás a végére.
    - Karaktermodellek nagyon ósdiak, főleg az átvezetőkben a legszembetűnőbbek.

    A játékban van többjátékos mód is, ami egyébként nem rossz. Csak éppenséggel rá kell hangolódni, mert ez igazi türelemjáték. Lehet azt mondani egy ilyen játékba minek, de azért el lehet vele lenni, megvan a maga hangulata és játékélménye.

  • Shep
    #29
    Kicsit több, mint 12 óra volt a játék 74%, mert nem gyűjtöttem össze minden hülyeséget, de a küldetéseket megcsináltam egytől, egyig. Az első pár pálya hosszabb, aztán egyre rövidülnek, az utolsó pályához, már egy óra sem kellett. Összességében jó szórakozás volt, de lényegében az egész tök ugyanaz, mint a 3 volt, csak más helyszínen, kicsit talán nagyobb pályákkal, de némileg ez is csalóka, mert csak nagynak tűnnek, de nem azok, pár száz méter átmérőjű mind. Ebből a szempontból a Sniper Ghost 3 vélhetően jobb lesz, más egyébben már nem biztos :)
  • lalakov
    #28
    Mindent fel lehet törni.

    Két óra volt nekem is az első térkép, még van 7. Alig változott az előző részhez képest, persze ez nem feltétlenül baj. Mondjuk én örülnék annak, ha a nácik öldöklése helyett áttérnénk az ISIS irtására, mai modern fegyverekkel.
  • Krisztiam #27
    kíváncsi vagyok, hogy ezt sikerül-e feltörnie a CPY-nek :D
  • Béluska74
    #26
    Sziasztok! Megvettem és tegnap az első pályát végig is játszottam. Abban igazatok van,hogy ez egy Sniper Elite 3,5 ,inkább egy nagyra hízott DLC-ként kellett volna kiadni. DE! Már az első pálya is hatalmas,két órámba telt végigosonni,itt-ott rambózni is kicsit,nem gyűjtögettem össze minden szir-szart,de amit találtam azt összeszedtem. Nyilván nem ér 40-50-60 eurót ,de a téma szerelmeseinek olyan 25 körül már megérheti.
  • Nyiri
    #25
    Akkor miért nem DLC? :D
  • grebber
    #24
    Videokból itélve kapott egy "új skint " azt kész...
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.02.14. 12:45:33
  • Nyiri
    #23
    Ez mind szép és jó, de változott valamit a játékmenet? :)
  • Kaslerka
    #22
    CPY, óra indul...
  • grebber
    #21
    VGA teszt

    PCgameshardware.de VGA tesztje
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.02.13. 23:32:52
  • grebber
    #20
    GameSpot - 8
    Stevivor - 8
    Game Informer - 7.75
    The Guardian - 3/5
    CG Magazine - 8.5
    XGN [Dutch] - 8
    Push Square - 7
    Twinfinite - 4/5
    The Sixth Axis - 8
    Attack of the Fanboy - 4/5
    PlayStation LifeStyle - 8.5
    PlayStation Universe - 8.5
    GamesRadar+ - 4/5
    God is a Geek - 7.5
    We Got This Covered - 4/5
  • Shep
    #19
    7,4 juró, az teljesen jó.
  • grebber
    #18
    A 3-nak se ment le az ára ezer éves aztán még mindig az egekben az alapára. Pedig egy vagyont teszek rá hogy már a kutya se veszi.
  • Shep
    #17
    Majd feltörik ezt is és/vagy majd lemegy az ára.
  • grebber
    #16
    Egy City Interactiv részről részre meg tud újulni ezek meg csak átskineznek nincs mit védeni rakás szar az egész. Halott ez a széria.
  • Krisztiam #15
    és Denuvo védi majd..
  • grebber
    #14
    Sniper Elite 4 minimum gépigény:

    - 64 bites Windows operációs rendszer (legalább Windows 7)
    - Intel CPU Core i3-2100 vagy egyenrangú AMD processzor
    - 4 GB RAM
    - AMD Radeon HD 7870 (2GB) vagy NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)

    Sniper Elite 4 ajánlott gépigény:

    - 64 bites Windows operációs rendszer (legalább Windows 7)
    - Intel CPU Core i7-3770 vagy egyenrangú AMD processzor
    - 8 GB RAM
    - Nvidia GPU GeForce GTX 970 vagy AMD GPU Radeon RX 480
  • grebber
    #13
    DX12 és PS4 Pro támogatással jön a Sniper Elite 4
  • Krisztiam #12
  • bulba
    #11
    Megjelenés: február 17-én
  • grebber
    #10
    E3 2016 - látványos Sniper Elite 4 gameplay érkezett
  • Shep
    #9
    Ghost Recon csak jövőre, már ha a Vadvidékről van szó.
  • simonl #8
    Talán nem is baj. Idén lesz Battlefield 1 és Ghost Recon......ne legyünk telhetetlenek
  • grebber
    #7
    Jövőre halasztva
  • wedge31
    #6
    Ez a here szétlövéses animáció megunhatatlan...

    #5 amire te gondolsz az a sniper ghost warrior.
  • ttt1
    #5
    Lenne egy kérdésem. Nem az volt, hogy készül a Sniper elite ami Unreal motort használ?volt már 1 éve belőle demo videó is mikor a hegytetőn drónnal kukucskált körbe stb... Most ez akkor mi? Vagy az másik Sniper-es progi volt?
  • Krisztiam #4
    A Sniper Elite 4 1943-ban játszódik, hősünkkel Olaszországban kell küldetéseket teljesítenünk. A játék alaposan megnőtt az előző rész óta, hiszen még a legkisebb pályája is háromszor akkora, mint a Sniper Elite 3 legnagyobb szintje. Mindez több szabadságot is ígér, úgy kúszhatsz és mászhatsz, ahogy jól esik, és számos új eszköz áll majd a rendelkezésedre ahhoz, hogy becserkészd az egyébként okosabb AI-val megáldott ellenséges katonákat.
    Gameplay:
  • Palinko
    #3
    A 4. részre már azt gondoltam elkezd majd ugrálni az időbe és modern rész jön pl, de jobban örülök most ennek az olaszországi dolognak, tényleg nem sok rész foglalkozott ezzel, mint ahogy afrikával sem, nekem tetszett a 3. rész is emiatt.
  • ratgab
    #2
    Valami nagyon nagyot kell letenni az asztalra, hogy én ezt a részt is megjelenéskor vegyem. 3. rész akkora csalódás volt. Valószínű egyébként a helyszínnel volt a bajom szóval ez az Olaszország még akár működhet is.
  • Krisztiam #1
    Sniper Elite 4 bejelentés, Olaszországban fog játszódni
    Sniper Elite 4
    Utoljára szerkesztette: Krisztiam, 2016.03.07. 18:08:16