pakeszke#3
keretik a miniszteriumban a sajat dolgukkal foglalkozni es nem a budapesti taxisokkal
az hogy kifeheredjen az egy elegge fontos dolog, ott a bevetel es na puff neki leKATAzza
Meridian#2
Tudtad-e, ha buszsofőr balesetet okoz, akkor lecsukják? Még akkor is, ha apróbb figyelmetlenségről van szó... Míg ha te okozol saját magadnak balesetet, bár lehetséges hoyg eljárás indul de aztán semmivel, vagy pénzbírsággal megúszod (pl amikor kicsúszol egy kanyarban, összetöröd az autódat, még meg is büntethetnek azért, mert nem az útviszonyoknak megfelelő sebességgel vezettél - viszont ha más, utsaod megsérül, akkor bizony már komolyabb lesz a bünti. A taxinál, busznál erre az esetre van utasbiztosítás. Ubernél ilyen nincs, erre nem elég a KGFB, mivel üzletszerű tevékenységet végzel, ami azzal jár, hoyg a szokásosnál többet mész, és másokkal együtt, emiatt emeltebb szintű a kockázat... bármely biztosító társaság kockázatelemzője kiszámolja neked az orrod előtt mennyivel...)
Gauge#1
Elvileg az Uber szolgáltatók a gépkocsijukat a törvényeknek (s remélhetőleg a gyártók ajánlásainak) megfelelően tartják forgalomban, tehát nem veszélyeztetnek senkit sem jobban, mint bármelyik másik autós az úton. A mentalitással van baj a minisztériumoknál, az komolyan veszélyezteti az emberek egészségi állapotát és az ország gazdaságát...