9
-
archelf #9 A lítium-szuperoxid a kibocsátást követően lítiumra és oxigénre bomlik, a megoldás nem igényli további oxigén bevonását a külső környezetből, ezzel pedig hosszabb élettartamot és biztonságosabb üzemelést garantálhatunk.
Pont az a lényege, hogy nem hagyja el a rendszert és nem is kell kívülről bevonni oxigént - tehát full zárt aksit lehet csinálni. -
SupraMKIII #8 jah, megjött a negyedéves rendszeres akku áttörés hír :-)
Persze, az ebay még mindig nem ad rá találatot... -
#7 Pont rájuk gondoltam. ;)
De ugye ők is valamikor 2010-ben már bemutatták a technikai demo kocsijukat, ennek elenére nem nagyon látni ilyeneket az utakon. -
btb300 #6 Enyhe tulzas kijelenteni, hogy mindenki csak szilard akkumulatorokat fejleszt. Itt van peldanak okaert ez a ceg, akik mostanaban nagyobb medianyilvanossagot is kap:
http://www.nanoflowcell.com/ -
#5 Szerintem kocsiknál a folyadékos, flow battery-ket kéne nyomni. Elektolit lemerül, a kúton 3 perc alatt feltöltik és megint mész 1000 km-t. A jelenlegi infrastruktúra minimális átalakításával megoldható.
Sajna mindenki a szilárd akksikra hajt, pedig amíg azt felöltöd az nem kevés idő, ráadásul az elektromos hálózatot is fejleszteni kell hozzá. -
#4 Hirtelen ránézésre azt hittem,valami szemüveg reklám a cikk! -
#3 Nem vagyok jaratos a kemiaban, de ha ez az akksi merules kozben "parolog", akkor mennyi lehet az elettartama? Az ok, hogy a kapacitas nagyobb mint most, de ez nem hangzik biztatoan. Vagy a mostani is bomlik kozben? -
gombabácsi #2 jaja, lassan havonta van egy ilyen hír :D -
paby88 #1 az a szomorú hogy az utóbbi 5évben vagy 200 fajta új akkumlátorról olvastam már itt de még eggyel se találkoztam a boltokban...