9
  • archelf
    #9
    A lítium-szuperoxid a kibocsátást követően lítiumra és oxigénre bomlik, a megoldás nem igényli további oxigén bevonását a külső környezetből, ezzel pedig hosszabb élettartamot és biztonságosabb üzemelést garantálhatunk.

    Pont az a lényege, hogy nem hagyja el a rendszert és nem is kell kívülről bevonni oxigént - tehát full zárt aksit lehet csinálni.
  • SupraMKIII
    #8
    jah, megjött a negyedéves rendszeres akku áttörés hír :-)

    Persze, az ebay még mindig nem ad rá találatot...
  • NEXUS6
    #7
    Pont rájuk gondoltam. ;)

    De ugye ők is valamikor 2010-ben már bemutatták a technikai demo kocsijukat, ennek elenére nem nagyon látni ilyeneket az utakon.
  • btb300
    #6
    Enyhe tulzas kijelenteni, hogy mindenki csak szilard akkumulatorokat fejleszt. Itt van peldanak okaert ez a ceg, akik mostanaban nagyobb medianyilvanossagot is kap:
    http://www.nanoflowcell.com/
  • NEXUS6
    #5
    Szerintem kocsiknál a folyadékos, flow battery-ket kéne nyomni. Elektolit lemerül, a kúton 3 perc alatt feltöltik és megint mész 1000 km-t. A jelenlegi infrastruktúra minimális átalakításával megoldható.

    Sajna mindenki a szilárd akksikra hajt, pedig amíg azt felöltöd az nem kevés idő, ráadásul az elektromos hálózatot is fejleszteni kell hozzá.
  • barret
    #4
    Hirtelen ránézésre azt hittem,valami szemüveg reklám a cikk!
  • a_n_d_r_e_w
    #3
    Nem vagyok jaratos a kemiaban, de ha ez az akksi merules kozben "parolog", akkor mennyi lehet az elettartama? Az ok, hogy a kapacitas nagyobb mint most, de ez nem hangzik biztatoan. Vagy a mostani is bomlik kozben?
  • gombabácsi
    #2
    jaja, lassan havonta van egy ilyen hír :D
  • paby88
    #1
    az a szomorú hogy az utóbbi 5évben vagy 200 fajta új akkumlátorról olvastam már itt de még eggyel se találkoztam a boltokban...