7
-
kvp #7 A dronos otlet nem rossz, csak nem repulo hanem gurulo robot kell, vagy inkabb egy vizsgalo kapu, amin at kell menni es az minden iranybol vegigfotozza a gepet. Nem mintha olyan sokat erne, de majd a bevezetes elott megnezik az ar-ertek aranyt.
Egyebkent ket irany lesz:
-a gazdagok sokat fizetnek es megkapnak mindent, meg azt is amit nem kernek
-a tobbiek meg olcson utazhatnak, de cserebe kenyelmetlenebbul, ok max. a reklamokat kapjak optimalizalva, ami ugyancsak bevetelnovelesre szolgal
Mindket megoldashoz jo ha minel tobb adatot osszeszednek az utasrol. A gazdagoknak ez jo lesz, a tobbieknek nem, viszont a legitarsasagokat birtoklo nagytokesek is a gazdagok kozze tartoznak, tehat nekik duplan jo lesz, igy varhato hogy be is vezetik a technologiat.
ps: Egyebkent meg az okosszemuveges informaciomegjelenites jo, azaz ha az ember szeme elott ott lebeg a menetrend, az indulasi idoponttal, felkialtojel van a checkin pult folott, ami csak egy ember nelkuli rfid olvasobol all es a kapuhoz vezeto utra zold csikot vetit a terkepszoftver. Elonyos, foleg ha valaki vagy nem kepes vagy nem akar tajekozodni vagy ugy altalaban magatol gondolkodni. Mivel ez lefedi a lakossag jelentos reszet, ezert varhatoan ez a technologia is sikeres lesz. -
Cat #6 "Persze nem csak a fapadosoké a világ, csak épp ők bonyolítják le a legnagyobb forgalmat."
Ez messze nem igaz.
https://en.wikipedia.org/wiki/World%27s_largest_airlines -
#5 Nincs ingyen ebéd. A fapadosok diktálnak jelenleg, ők meg nem fognak semmi olyat bevezetni, ami az előírásokon túlmutat és extra költséget jelent.
A fapados persze lehet, hogy tudja, hogy 2 cukorral iszod a rohadt kávéját 4 euróért, de csak plusz 1 euróért fog emlékezni rá. Persze nem csak a fapadosoké a világ, csak épp ők bonyolítják le a legnagyobb forgalmat. -
#4 Hát akkor azt jól elrejtették, pl a Liszabon-i reptér fapados várója leginkább a röszkei fogadóállomás nagycsarnokához hasonlított leginkább, amikor pár hete arra jártam. Nemhogy benünket szkeneltek volna folyamatosan, de az egész váróban volt 1 vagy 2 LCD kijelző a pár ezer ember tájékoztattására. Mondjuk az se mutatott semmit. -
Cat #3 Minden informatikai kereskedelmi fejlesztés arrafelé halad, hogy ne egyvalaki legyél a tömegből, hanem úgy érezd, hogy csak veled foglalkoznak, számít amit akarsz, a cég figyel rád. A törzskártya-program évtizedes találmány, ugyanez a célja: ha tudják mit vettél korábban, azt is meg tudják becsülni mit fogsz, mire vágynál.
Azaz az alkalmazott a reptéren meg tudja kérdezni tőled, hogy "Most is igénybe kivánja venni a VIP várót?", vagy a váróban eleve két cukorral adja a kávét, mert korábban úgy kérted. -
grobs #2 "elég ambivalens reakciókat szokott ez kiváltani az emberekből, ha tudják hogy kamerázzák őket"
Rossz hírem van. A reptereken nem csak minden zugot kamerával figyelnek, de real-time arc és gesztus elemzés is megy a legtöbb helyen. Hogy a kislány gg-t használ-e, már nem oszt nem szoroz.
-
#1 Attól, hogy kislány a pultmögött nem a képernyőjét nézi, hanem az arcomba bámul üveges szemmel a gúgliglesszel a szemén, miért emelkedik a repülés színvonala? Meg engem ne szkenneljen már a GG-jével, azért elég ambivalens reakciókat szokott ez kiváltani az emberekből, ha tudják hogy kamerázzák őket.
Ez meg:
"A Sita szakértői azzal is számolnak, hogy - az EasyJet jelenlegi tesztjeihez hasonlóan - más cégek is drónok segítségével fogják átvizsgálni a repülőgépeket. A számítógép összehasonlíthatja a készített fényképeket a normál állapottal, s így rendkívül gyorsan megtalálhatja azokat a helyeket, amelyeket a szakembereknek jobban meg kell vizsgálniuk. Ez pénzt és időt takarít meg, továbbá a repülőgépek is sokkal gyorsabban újra üzemkészek lehetnek. Ugyanakkor ez az ötlet rámutat arra is, hogy milyen akadályok vannak, hiszen jelenleg a repülőtereken tilos drónokat üzemeltetni."
No comment!
Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2015.12.08. 09:09:21