41
Magyar fejlesztésű kalandjáték
  • JonasSandor
    #41
    Ez olyan mint a duke nukem forevőőőőőőőőőőőr
  • Ainz
    #40
    Halva született ötlet kb az egész, és elég gagyinak is nézett ki már akkor is mikor pár éve próbálták összehozni.
  • grebber
    #39
    Facebookról:

    "Kupolaváros
    Halihó, remélhetőleg pár héten belül lesz egy bejelentés. Sajnos nem kapcsolódik közvetlenül a kupolavároshoz még, de egy lépéssel közelebb kerülünk a megvalósulásához. ?"
  • grebber
    #38
    Facebook-ról:

    Sziasztok Űrkadétok!

    Elnézést kérünk a hosszú csendért, és köszönjük a sok érdeklődést, üzenetet, amiben kérdezitek, hogy mi van velünk. Mint a legutolsó hír kapcsán tudjátok, a tavaly nyári Kickstarter kampány nem jött sajnos össze, de megígértük, hogy nem adjuk fel, és találunk valamilyen megoldást a munka folytatására. Jópár hónapig próbálkoztunk újabb befektetőket vagy valamilyen támogatást találni, de egy idő után azt gondoltuk, hogy jobb lenne saját erőből elkészíteni egy általunk megálmodott játékot, mint sok befektető vagy kiadó sokféle igényeinek megfelelve összekutyulni valamit. Azt gondoljuk, ti is inkább ezt szeretnétek. A költségvetés kitermelése viszont nem kis feladat. Több demóanyagot is kellett készítenünk, amivel meggyőzhettünk más, leginkább külföldi cégeket, hogy részfeladatokkal, kisebb projektekkel bízzanak meg minket. Az ezek teljesítéséért kapott pénzből - az üzleti alkalmazások fejlesztésével párhuzamosan - először kisebb játékokat fogunk készíteni, amiknek a bevételéből tovább gyűjthetjük a Kupolaváros elkészítéséhez szükséges költségvetést. Időről időre igyekszünk majd infókkal szolgálni, hogy hol járunk épp a magunknak kijelölt úton, és ha elkészült valami méltó a figyelmetekre, akkor közzé fogjuk itt tenni. Köszönjük a támogatásotokat és türelmeteket, igyekszünk kitartani, és ha nem is mostanában zsákolhatjátok be a játékot, azért tudjátok, hogy mi sosem fogjuk feladni, amíg el nem készül.
  • Amiga
    #37
    Hát, ha valóban a kickstarteren megcélzott összeget kell összekalapolni a játék elkészítéséhez, akkor még ez eltarthat egy darabig...
  • grebber
    #36
    "Sajnos a Kickstarter kampány nem jött össze, de nem csüggedünk. Egy picit talán lelassul a munka ameddig új befektetőket találunk és biztosítjuk a fejlesztéshez szükséges stabil költségvetést, de mindenkit szeretnénk megnyugtatni, hogy a játék a kampány eredményétől függetlenül el fog készülni. Köszönjük, hogy megosztással, vagy pénzetekkel támogattátok a Kupolavárost, és figyeljétek tovább a projektet, mert időnként meglepünk majd titeket egy-két újdonsággal. Hajrá űrkadétok!"
  • Voltan
    #35
    Ez ritka szar. A játék is az lesz valószínűleg, ha egyáltalán elkészül. Viszont a copfos csaj legalább dögös a videón. Ez az egyetlen pozitívum, amit el tudok erről az egészről mondani :D
  • grebber
    #34
    Facebookon is kifejtettem itt is leírom továbbra is rosszul van promozva a cucc. Mindenki azt hiszi only VR + multi holott ők is írják miután felvázoltam :" A Kupolaváros elsősorban single player játék lesz"

    Akkor ezt is kéne nyomatni nem a divatfos VR-t, meg multival dobálózni.

    "A Kupolaváros elsősorban single player játék lesz. A multiplayer és a VR azért van ennyire erősítve, mert a PR guruk szerint ebben különleges, és ebben tűnik ki a Kickstarter több száz hasonló játéka közül. Sajnáljuk, ha téged meg pont ez riaszt el. A kampányt nem fogjuk lelőni, mert szerintünk nincs olyan, hogy totál esélytelen, csak olyan amivel még keményen dolgozni kell. Nem fogjuk feladni, ha nem jön össze, akkor gazdagabak leszünk egy nagy rakás tapasztalattal és tovább lépünk"

    Kickstarter pénzt elnézve nem csak engem riaszt vissza ez a VR-Multi promozás....

    Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.06.01. 19:25:00
  • Stockbauer33 #33
  • Hexex86 #32
    Na ennek örülök! Nézem is Steam-en!
    Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.05.28. 19:34:47
  • grebber
    #31
    "JÓHÍR ESTÉRE! Örömmel jelenthetjük be, hogy a Kupolaváros Zöld Utat kapott a Steamen! Mindenkinek nagyon-nagyon köszönjük a rengeteg támogatást és megosztást! Ez a siker a ti érdemetek is, és mi úgy háláljuk meg, hogy egy szuper kalandjátékot teszünk le az asztalra!"
  • grebber
    #30
    A kis hableány után szabadon

    Arra leszek kíváncsi ,hogy a "lassabban készül el" az mikorra lesz készen.
    Ahogy nézem a kickstarter nagyon fail továbbra is :(
  • Amiga
    #29
    Most nézem, hogy Arielből nő lett?
  • grebber
    #28
    "A Kickstarter kampány ideje alatt sem áll le a munka a stúdióban. Mostanában a Mars felszínén dolgozunk, hogy a lehető legjobb látványban legyen részetek, amikor elkészül a játék. Hoztunk is nektek egy videót, amiben megmutatjuk, hogy hol lehet majd furikázni a Marsjáróval."

    Dome City (Kupolaváros) - Mars surface test


    Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.05.20. 15:44:52
  • grebber
    #27
    Facebookon rákérdeztem mi lesz kickstarter fail esetében:

    "Mi még azért bizakodóak vagyunk. Lesz pár update, ami reméljük, hogy ismertebbé teszi a játékot külföldön. A multiplayer és VR nagyon erős vonzerővel kecsegtetnek mostanában. Ezért döntöttünk úgy, hogy a játék alapverziójába is beletesszük ezeket. Kérdésedre válaszolva, ha nem jön össze a kampány, akkor is elkészül a játék, csak valószínűleg lassabban."
  • grebber
    #26
    Inkább concept artok ezek. A pénz meg nem lesz meg. Ha egy project érdekes akkor már első héten 20+ ezer a zseton.
    Szóval ez a game "világviszonylatban" érdektelen :(
  • Stockbauer33 #25
  • Renegade
    #24
    na, rajtam már nem fog múlni, sok sikert srácok :)
  • Nesuten
    #23




  • Pluskast
    #22
    Hehe. A Fonyódi Tibi az egyik forgatókönyv író :) Jó arc, ismerem :)
  • grebber
    #21
    "Örömmel jelenthetjük be, hogy elindult a kampányunk a Kickstarteren és a Steam Greenlighton. Reméljük sikerül majd sok kérdésre választ kapnotok a kampányvideóból, és hogy továbbra is olyannak látjátok a projektet, amilyennek megálmodtuk. A szöveget természetesen külön oldalon lefordítottuk magyarra is, és egy külön kampányvideó verziót is készítettünk csak a számotokra!"

    Steam Greenlight
    Kickstarter
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.05.11. 12:45:30
  • Renegade
    #20
    majd szólj, mikor live a kickstarteren
  • grebber
    #19
    Már csak négy nap a kilövésig.

    A stúdióban nagy erőkkel végezzük az utolsó simításokat, hogy minden összeálljon kedd estére, amikor is elindítjuk a Kickstarter és Greenlight kampányokat.
    Bár az egész világon kapható lesz, mi mindig úgy gondolunk a Kupolavárosra, mint egy magyar regényből született magyar játékra, aminek az elsődleges célcsoportja TI vagytok, a hazai játékosok, és sci-fi rajongók! Nagy szükségünk lesz a segítségetekre, hogy versenyre kellhessünk a sok kiváló és kevésbé kiváló külföldi alkotással, amik eleve élvezik a nemzetközi sajtó figyelmét.
    El kell érjük, hogy felfigyeljenek ránk, és ennek az egyik legjobb módja, ha látják, milyen sokan támogatják a projektet ebben a kicsi, de kreativitás terén cseppet sem jelentéktelen országban. Eddig is rengeteg figyelmet, szeretet, jó szót, építő hozzászólást kaptunk tőletek, és mindent elkövetünk, hogy megszolgáljuk a belénk fektetett bizalmat. Minden lájk, megosztás, szavazat, támogatás rengeteget fog számítani az elkövetkező pár hétben. Köszönjük, hogy velünk vagytok!
    smile hangulatjel

    Ma hoztunk nektek pár képet a feljavított Mars felszínről


    Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.05.06. 16:00:59
  • grebber
    #18
    Lassan elérkezik a megmérettetés pillanata. Jövő hét kedden (05.10) útjára indítjuk Kickstarter és Steam Greenlight kampányunkat, és a nagyvilág elé tárjuk a projektünket. Bizonyára sokan tisztában vagytok vele, hogy mennyire fontosak ezek a mérföldkövek, hiszen a kampányok alakulása merőben meghatározza majd a Kupolaváros jövőjét. A visszaszámlálás elkezdődött, és mától kezdve naponta jelentkezünk egy-egy újabb bejegyzéssel, hogy közösen hangolódhassunk az elindulásig! Nagyon izgulunk!
    smile hangulatjel

    Addig is, nézzétek meg, milyen érzés lesz átélni a játékban egy kiadós homokvihart..

    Dome City - UE4 - 360 panoramic sandstorm test



    .... sajnos gagyi.
  • grebber
    #17
    Interjú a fejlesztőkkel
  • grebber
    #16
    Némi új info
  • grebber
    #15
    Végre mozgás közben is látható a Kupolaváros
  • hqx
    #14
    Ígéretesnek és nem érdekesnek szót írtam. Egyébként meg, egy alfa vagy előtti verzióból volt. Aztán majd kiderül, hogy mit és hogyan oldanak meg.

    Más: Ez az új előzetes nem igazán fogott meg. A Magyar szinkron szerintem sz*r. Nem illik a hangjuk a karakterekhez. Igazából csak felmondják a szöveget és nem élik bele magukat. Az Angol az jobb szerintem.

  • sirpalee
    #13
    Mégis mi alapján tűnik érdekesnek? Egy bénán animált trailer alapján, ami semmi gameplayt sem mutat? Vagy a megmosolyogtató űrruhadesign? :D
  • Anonymusxx
    #12
    Viszont mintha kiderült volna hogy nem igaz a hír, kamu
  • Palinko
    #11
    ha jól tudom az azért van, mert az EA hozott egy döntést, hogy nem ad ki 30 millió lakosú országnál kisebbre lokalizációt. ha jól tudom 2012 be döntöttek így, pont a mass effect 3 előttm, pedig az 1-2 nél még volt ha jól tudom :)
  • xido
    #10
    reménykedtem volna,hogy megveszik a jogot a képregény karaktereinek felhasználására...
    amúgy meg egy kis borderland hangulatot átvennék hozzá,Palláciusz pont lehetne olyan,mint amott a nagydumás robot..
  • hqx
    #9
    Egyébként elég ígéretesnek tűnik, ahogy olvastam, és láttam a videót. Meg egyben elég nagy falatnak is egy ekkora stúdiónak. Ide szerintem mindenképpen kell az emberek támogatása is.
  • hqx
    #8
    Ha egy magyar cég nem tesz a saját játékába magyar feliratot legalább, akkor az mindent elárul róluk.
  • MerlinW
    #7
    Anno volt EA magyarország, ami már nincs. Ha nemzetközi piacra fejlesztenék, én sem foglalkoznék a magyar nyelvvel. Ahogy pl. Neocore sem tett magyar feliratot a Van Helsing Final Cut-ba (nem tudom miért, de biztos megvolt az okuk rá), pedig magyar cég.
  • grebber
    #6
    Anno az EA is így kezdte magyar feliratok aztán ugye Crysis Warhead szinkron. A 3-ba már felirat sem volt ,mert nem éri meg neki pedig ez egy AAA cég ez a magyar studió meg ahhoz képest egy nudli.
    Inkább a techre költenék azt a pénz amit a szinkronszínészeknek adnak.
  • Sir Cryalot
    #5
    Olybá tűnik hogy az "unreal4"-es címnek felsorakozás után (ami valljuk be, eléggé erőltetett "feature" ) most épp a "szaklapok" cikkei sem a visszafogottság látszatát keltik hanem a "false bravado"-ét , sajna felettébb sanszos a #2 -es hozzászólás realitása, ami elrugaszkodottságot sejt . És esetlenre sikerült az angol címválasztás is.
  • Montanosz
    #4
    már 10 éve várunk egy magyar rpg-t is, aztán sose lesz kész lehet :-D
  • Morinad
    #3
    Szerintem a magyar fordítás inkább gesztus, mint pénzügyi fogás. Nyilván alapvetően angolul készül.
  • grebber
    #2
    Ej ej. Csak aztán nehogy belebukjanak a dologba. Természetesen szeretem ha valami magyar főleg ha szinkronos ,de nem hiszem ,hogy ez a költség a 100 maximum 1000 db magyar vásárló bevétele visszahozza eme költségeket.