27
-
#27 ez tetszik, biztos így van, hogy erre van igény. de azért felhoznék pár dolgot. az NFS szériában nagyon gyakran pofátlanul csalt a gép ezt mindenki bizonyíthatóan tudta, ha felkeltél a gép elől elmentél vacsorázni úgy lelassult a gép, hogy még behozhattad a lemaradást (kis túlzással), ha viszont vezettél a célegyenesig sokszor a seggedben volt a gép és jaj neked ha elbénáztad és megakadtál valami tereptárgyban (az oké hogy a te hibád, de a kétfokozatú AI nem). meg ha jól tudom olyan is volt, hogy engedte a gép, hogy jól lehagyd aztán az utolsó körben ledolgozta a nagy hátrányt, ami meg nyilvánvaló, hogy nem felejtettél el az utolsó körre vezetni...
de térjünk lövöldére mert ott hoztad a példát, igazából sokszor nem igaz, hogy nem tudnák megcsinálni a profi AI-t mikor van sok több fokozatú játék aztán ugyan úgy bénázik néha Hardon mint Easyn... meg ami árnyalja a képet, hogy 1vsok ellen, valóságban se lenne semmi esélye, szóval azt tényleg nem írhatják meg mert játszhatatlan lenne, ha csak nem lopakodós, mert emígy 2 emberrel felváltva tűz alatt tartana 1 meg meglepne és még tárazni is lenne mindenkinek ideje. ha meg vannak csapattársaid azoknak kb gondolatolvasni kéne AI részről ami nem egyszerű, irányítgatni meg sokszor macerás, általában jobb az ilyen játék ha csapattag vagy és nem commander...
ha meg co-op úgy lehetne rendes, de állandóan komoly 5 embert nehéz összeszedni akik komolyan akarnak taktikázni, vagy elmennek az emberek ARMA-zni aztán nincs is másra olyan nagy igény. elég összetett probléma ez nem lehet se csak a játékosokra se csak a fejlesztőkre fogni -
#26 nekem is ez volt a legelső ötletem, hogy 1 hét - 1 hónap köré tenném az ingyenes reinkarnáció lehetőségét, mert emígy elég gáz, szegényebb régiókban tuti kevesen fogják venni. meg lehet majd vele e-penist mérni, meg várom már a baby rages youtube videókat, hogy hülye csapattárs leszedte, vagy lagg miatt hal meg stb. -
Katalizátor #25 Akik kipörgették a Half Life-ot, azoknak ez gyerekjáték! :D -
ugh #24 Amugy ebben van valami.
A volt cimboram aki verbeli foallasu idiota a far cry 1-re mondta, hogy szar mert berohant 10 ellenfel koze es sorozattal ratatazott a hulyeje ossze vissza.
Elfogyott a skuloja es agyonlottek a picsaba (ha jol emlexem egyet se szedett le).
Az se tetszett neki, amikor eszrevettek az ellenfelek, hogy egy bozotban kuksol, 4 fele valtak es egy kis csapat lefoglalta szembol a baromjat, akiket szinten hangos esznelkuli ratatataval probalt leszedni mikozben 2-2-2 ember oldalrol es hatulrol kozelitettek fele.
Mire eszrevette a kretenje, hogy jobbrol jon valaki a balrol jovo csavo mar ott allt a bozotban kozvetlenul mellette.
Es ismerem az aijat a jateknak a bozoton belulre nem latott be az ai.
Utoljára szerkesztette: ugh, 2015.11.04. 23:22:33 -
Zsoxx #23 Ja mert soha nem fordult még elő régebbi FPS-ekben, hogy a gépi ellenfél bespawnolt a játékos mögé, igaz? Elárulom, hogy még a GTA V-ben is láttam ilyet (online, heist). Szóval ez nem legenda, van valóságalapja. -
Macropus Rufus #22 Ez a játék(?) egy marhaság. -
Macropus Rufus #21 Hát nem. Ez olyan mind ha bedobnál egy zsetont, játszol amedig le nem lőnek, es aztán azzal a géppel soha többé nem tudnál játszani. -
asgh #20 Nem rég volt itt egy cikk, amiben egy játékfejlesztő elmesélte, hogy a gépi ellenfelek intelligenciája direkt van lebutítva, mert a játékosok magát a játékot hibáztatják, ha bénáznak és csalással vádolják a fejlesztőket, ha a gépi ellenfél túl nehéz.
Pl. csapatban mozgó, egymást fedező gépi ellenfelek ellen a "rambózó" vérpistikék fél percen belül elhaláloznak, mert míg ő agyatlanul fut bele a golyózáporba, addig a gépi ellenfelek szépen mögéje lopakodnak és fejbe lövik. Ilyenkor aztán Pistike hörög, hogy ez nem ér, mert a gép direkt mögé spawn-olta az ellenséget.
Na kb. ennyit a játékos társadalom realitás igényéről. -
Strayhand #19 Nem értem, hogy gondolják. Ha csak mondjuk 5 percenként lelő mindenki valakit, akkor 5 percenként feleződik a játékosbázis. De majd biztos 5 percenként 10 dollárért visszavásárolja magát mindenki, nem...? -
Sith #18 Kicsit hasonló: DayZ SA, nincs save nincs semmi, ha meghaltál ennyi volt (igaz azt kezdheted előröl)
Viszont szerintem szociológiai tanulmányt lehetne írni a játékosok hozzá állásáról, szóval szerintem nem nyerő az ötlet. -
#17 Szerintem ez egy pszichológiai kísérlet. :D -
Stief #16 Jaja ez lenne a legjobb 2 hétig pl nem játszhat! De ez így hülyeség. azért veszek játékot hogy játszhassak. -
Pycur #15 Ha már ennyire ezt akarják, inkább hozzák vissza a játéktermi arcade stílust: rádobok még egy coin-t és kapok még egy életet. Ez az egyszer kipróbálom és bye-bye nem lesz sokáig menő, mert mindenkit egyszer lehúznak és csókolom. Valóban üres lesz a játéktér mert nem játszik mindenki 0-24. Így akár az is megeshet hogy egyedül vagyok bent órákig(napokig?) mire beszáll valaki. És ha az lenne a cél hogy minél tovább játszhassunk, akkor inkább senki se lőne, mindenki tábortűz mellett énekelne :D -
Tarathiel2 #14 Az elején majd lesz valamilyen könnyített mód, hogy a t. játékosok garantáltan kifussanak a Steam visszatérítési időből, aztán hadd szóljon, "Vérpistihun has killed you, bye..." -
animastudio500 #13 Ennek a koncepciónak akkor lenne értelme, ha csak az adott karaktered halna meg, amit csináltál és amit megszereztél veszne csak el, de új karaktert csinálhatsz és mindent kezdhetsz az elejétől. Ez szintén nagy idő kiesés és sok órás farmolást tehet tönkre, ami magában is elrettentheti a játékost az újrakezdéstől, de aki kemény maggá válik, az több alkalommal neki fog futni és próbál óvatosabb lenni.
Akkor gáz ez, ha olyan a kivitelezése mint a war-z, day-z, h1z1 féle trolloktól nyüzsgő játék, ahol előbb halsz meg egy "társ" tól vagy más játékostól, mint maguktól a zombiktól. Ennek a kiszűrésére akarják ezt a rendszert bevezetni, de ez csak a játékos bázis idővel teljes elvesztéséhez vezet. -
BCs design #12 akkor lenne értelme ha negyed dollár lenne -
cateran #11 Realis? Melyik vilagegyetemben? 1 jatektermi jatek mikor utoljara jatszottam 200ft volt...nem tudom most mennyi az US dollar, de ketlem, hogy 10 dollar 200 ft korul lenne....de meg csak nem is 500... -
Zsoxx #10 Elég lenne, ha minden addig megszerzett anyagi javat elveszítene a játékos, és némi szünettel (1-2 hét) másik néven újra kezdheti az életét a játékban. (Afféle reinkarnáció.) -
halaszlo #9 Nekem tetszik. Olyan, mint egy játéktermi játék. Bedobod a pénzt és amíg ki nem purcansz, addig játszhatsz.
Még az ára is reális: 10 dollár egy zseton. -
asgh #8 Én a helyükben bereklámoznék egy 20 pályából álló szuper komplex világot, aztán a második pályára beraknék egy olyan akadályt, hogy tutira mindenki meghaljon. Ezzel megspórolnám 18 pálya fejlesztési költségeit. :)
Komolyra fordítva a szót: szerintem az 1 élet nem fog működni, mert statisztikai alapon ki fognak szóródni a játékosok. Sokkal jobban működne, ha mindenki kapna mondjuk 50 életet és azután tényleg tutira nem járna több. Ez már kellően megengedő lenne a kezdeti bénázással, de később - ahogy fogynak az életek - a haladó játékosokat egyre inkább óvatosságra és csapatmunkára kényszerítené. -
Nos #7 Mar a kommentekbol is latszik, mekkora siker lesz :) -
Zsoxx #6 És hogy fizetsz? Lehet ugyanazt a bankkártyát két Steam accountra is beregisztrálni? -
BladeW #5 Erős kamu szagot érzek. Reklámfogásnak jó, hogy így adják elő, de tuti lehet majd életet venni. -
#4 ugyan, ez a koncepció egyik ilyen ganénál se működött. Nether meg még sorolhatnám... most attól ez siker lesz hogy meghalsz akkor meghalsz? nagy lótúrót, még gagyi is. Benne lesz még 1 hétig a médiába aztán csókolom. -
#3 steam accot nem nehéz regelni... ergo ez a gazdagok játéka lesz :)
amúgy lehetne ez jó koncepcio, ha adott napon vagy két napon át nem játszhatnál, ha meghalsz ... de így? ez gáz
Utoljára szerkesztette: arty, 2015.10.28. 21:38:06 -
Hoz_Hun #2 Ez nem reális. Reális akkor lenne, ha lelőnek és megdöglesz a monitor előtt. Ez így nem izgalmasabb egy hot-dognál, fizetsz megeszed aztán kész. Csak ez még annál is gyengébb. Kell a francnak. -
#1 aztán majd bejelentik a new life dlc-t, és minden halál után újabb 10 dolcsiért visszaléphetsz a játékba ;)
Utoljára szerkesztette: Sippie, 2015.10.28. 19:43:20