50
-
#50 Igazából én nem is haszálok adblockot itt az SGn is ki van kapcsolva, csak amit a cikk végén is írnak: "illegális videókat körülvevő reklámszemét" meg a pl a piratebay is használhatatlan anélkül: rákattintanék a torrent keresésére, aztán bejön egy reklámoldal új lapon, rákattintanék a találatra, szintén ugyanez, adblockal jó az oldal, anélkül nem csak zavaró, de használhatatlan. -
aru #49 Nyilván máshol is előferdülnek az ilyenek nem egyszer. :)
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Forrás: link
Utoljára szerkesztette: aru, 2015.09.18. 03:46:44 -
aru #48 Nem kell ide blokkoló, elég kikapcsolni a flasht és a felugró ablakokat. A reklámok jó része már meg sem jelenik. Amúgy értelmetlen mi a biznisz ezekben a banner reklámokban amikor az internet kezdete óta a kutya se kattint rájuk! Ja de kattint, az adot lapnál dolgozók és rokonaik! -
#47 Az igazi biznisz pedig az, hogy megfizettetik veled az agymosást:
http://www.liveleak.com/view?i=523_1438898312
-
heist #46 Nyilvánvalóan értelmetlen a weboldalaknak ágálniuk.
Azt hiszem erre előbb kellett volna gondolni.
Az, hogy ad blockkal megnézek egy szimpla weboldalt és 10-20 blokkolás már az első odlal betöltésénél szerintük nem túlzás?
Ad block-nál fél percig csúszkál ide oda az oldal mert töltődik be a sok sz.r?
Ugyan már, én nem vagyok szívelen, se irracionális, bizonyára sok weboldal legalább az üzemeltetési költségeit szeretné viszont látni, és ha rá kattintok, felajánl egy kölcsönös segítséget, az információért - amit keresek - ők azt kérik, hogy betöltődjön pár reklám. Oké, legyen, csináljuk, de amikor már egy oldalon 12 reklám jön be, akkor azt mondom, baszódj meg és jöjjön egy ad blocker. -
ugh #45 Nem kerdes ki fog nyerni..
sajnos -
FoodLFG #44 a központ határozza meg az internetet már napjainkban is.
előre kifizetett tartalomgenerálás mindenhol. nem a bannerekből csinálják a pénzt, hanem különböző érdekcsoportok kiszolgálásából (seggnyalásból*). és ezek a csoportok még véletlenül sem a látogatók.
*index, 444, origo, blogok, fészbuk csoportok, hírszétosztó oldalak, adblockolók -
#43 Nem kell az agitálás. Mi a bajod a piac meghatározóival, nem tetszenek a nagy cégek? :-) Rájöttél, hogy az ún. piaci verseny sehogy sem jó?
Azt mondod, a klikkelés számít. Sokan banner clicker botot használnak, amivel nem az a céljuk, hogy nagyobb nyereséget generáljanak az adott reklámcégnek, hanem hitelteleítsék, rontsák a statisztikáit. Persze, ez akkor működik, ha sokan csinálják.
-
Tripticon #42 Na-na, azért nem kell ennyire felmagasztalni az egekig szegény "csóró" "áldozatokat". Ahol csak lehet használom a az AdBlock-ot, mert az agresszív marketing nálam az ellenkező hatást váltja ki. Minél jobban rám erőszakolják a reklámot, annál hatékonyabb megoldást keresek a tiltására. A marketinghez észre és intelligenciára van szükség, amivel egyenlőre a reklámozóknak kellene bírniuk. Az, hogy agresszív marketingstratérgiára így felel a fogyasztói társadalom, hadd ne érezze már magát a fogyasztó egy utolsó rohadnéknak. Vagy te úgy fest imádod a képedbe porszívót nyomó ügynököt, aki folyamatosan nyomja a képedbe a porszívó technikai paramétereit, közben nem látsz ki tőle, hogy épp jön hozzád valaki, mert ha leütöd is egyből felpattan és nyomja tovább a rizsáit .... -
#41 Az emberek nagy többségét nem érdeklik a reklámok, Adblock nélkül sem fognak kattintani, mert drága az idejük, a türelmük pedig véges.
Egy weboldal fennmaradásának más módja is van, nem csak a bizonytalan és kiszámíthatatlan reklámok.
Rá kéne ébredned, hogy maga a konstrukció egy baromság. Az előfizetéses minőségi tartalmaké a jövő, a többi a reklámos szutykával együtt megy a süllyesztőbe.
De te csak kattintgass addig is bőszen... és az még mindig jóval kevesebb lesz pl. az SG esetében, mint amennyivel én támogatom őket 8 havonta. "Üdv a való világban." -
bunny #40 @cat: Ez egy ku*va nagy tévhit. Valójában a legtöbb médiagenerátor pl. a google is csak kattintásra fizet, nem megjelenésre. És nem sokat, pár forintról beszélünk. Úgyhogy ha támogatni akarsz egy oldalt, kattints is a hirdetésre néha.
Igen, vannak kiadások egy weboldallal. Domainek fentartása, szerver bérlet (jobb helyen, mert ha leáll az oldalad fél órára már meg a ba**ogatás, hogy milyenszar!) se két fillér, az oldalt fejleszteni, karbantartani kell ami bizony sok idő, és akkor még tartalom nincs rajta. És nem az a tartalom előállítás, hogy fogy egy hasonló oldalt és copy-paste. Fordítás idegen nyelvről, esetleg utánamenni hogy hoax van valóság, de még egy sima MTI átemelés se két perc ha normálisan csinálod. Jaaaaa ... hogy munka meg kiadás van vele? Hátbizony!
És ezért cserébe a legtöbb üzemeltető csak annyit kér, hogy ugyan had rakjon ki pár bannert a lapjára, és esetleg kattints már rá ha érdekesnek találod. Mert akkor talán lesz annyi bevétele, hogy nem saját zsebéből kell finanszíroznia más szórakozását, olyanokét akik teli pofával fikázzák a munkáját és blokkolják a bevételi forrását miközben az égvilágon semmit nem tettek le az asztalra az életben.
"A másik meg az, hogy pl. egy cikk elkészítésére van 1 ember, aki pénzért csinálja, meg van 10 másik, aki megcsinálja ingyen is, lehet, hogy még jobban is..."
Küldj már hozzám légyszives ilyen embereket, köszi! ilyemire a 10-12 éves vérpistikék még esetleg hajlandóak, de aki már értelmes munkára képes lenne az kénytelen magát eltartani is, ők bizony örülnek, ha luk van a seggükön, és a munkahelyük után jut egy kis idejük a családra. És eszük ágában sincs ingyen dolgozni ehelyett. Nagyon rég elmúltak már azok az idők, amikor lelkesedésből szabadidőben minőségi tartalmat elő lehetett állítani. Üdv a való világban.
Meg tudom érteni, ha valaki blokkol reklámot olyan oldalon, ahol tényleg durva. Bejön egy felugró, az oldal 90%-a reklám, letöltő oldalaknál olyan reklámok amik úgy néznek ki mint a letöltésgomb, kötelezően végigvárandó szarok, linkre ráültetett csak kötelező lájk után megjelenő tartalom, stb. Ezek tényleg aljas dolgok, de egyrész ezeket az oldalakat egyszerűen nem kell látogatni, másrészt pedig nem kellene ilyenek miatt a tisztességes oldalak üzemeltetőit is büntetni. Mert a vége az lesz, ami már most is tendencia, hogy szépen sorba zárnak be a lelkesedésből, és banner bevételből működő oldalak, marad a központi sajtó meg a legalja. És akkor majd lehet sírni, hogy a régi szép időkben ... amit TI tettetek tönkre. Ezen azért el lehetne gondolkozni egy kicsit két sz*rfröcsögés között. -
#39 Nekem semmi bajom a kultúrált reklámokkal.
De mikor fél képernyőnyi flash tartalom úszik be villogva,
akkor már másképpen gondolom a dolgot...
Majd ha csak olvasható kép nélküli reklámok lesznek,
természetesen normális méretben,hanyagolni fogom a
blokkolót. Ennyi a megoldás a problémára.
Gondolom mások is így vannak vele. -
FoodLFG #38 nem tudsz megnézni egy szaros oldalt? és?
nincs más helyette, amit csinálhatnál?
HOSTS file
http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm
adblock helyett, mert az egy szar.
ez az egész csak az élősködő oldalak problémája.
konkrétan az, hogy nem tudnak elég sok pénzt lehúzni az őket látogató birkákról.
a kinyírt megauploadnak volt egy olyan szoftvere, ami kicserélte a bejövő reklámokat és a sajátjait jelenítette meg. a mega kapta a pénzt. google szopórollerben.
egy éven belül kinyírták őket.
mocskos egy világ ez.
ott kell taposni őket, ahol a legjobban éred. :) -
#37 Tessenek kérem olyan minőségi tartalmat közölni, melyre az ember hajlandó akár előfizetni is. Itt van pl. az SG VIP kérdése. Nem azért fizetek elő rá már lassan 10 éve, mert sokat érdekel az a plusz pár perc szerkesztési idő, meg a csillagok, hanem azért mert úgy tekintek rá, mint előfizetésre.
Ellenben te 13 éve jársz ide, de nem látom, hogy perkáltál volna, de szerinted kattintani azt kéne a virsli reklámra, ha utálom a virslit? Hogy is van ez? ;-)
Az pedig, hogy adott oldal abból akarja fenntartani magát, hogy reklámokkal fárasztja az olvasót, az már régen rossz. Egyébként se ártana a net egészének, hogy a milliárdnyi semmit érő oldal eltűnne a süllyesztőben és csak azok maradnának, melyek tesznek is le valamit az asztalra...
A másik meg az, hogy pl. egy cikk elkészítésére van 1 ember, aki pénzért csinálja, meg van 10 másik, aki megcsinálja ingyen is, lehet, hogy még jobban is...
Utoljára szerkesztette: Tinman, 2015.09.16. 20:45:45 -
Csaba161 #36 Nagyon el vagy tévedve!
Az is elemi emberi jog, hogy mit nézek a neten, és ha kurvára nem érdekelnek a reklámok, akkor leszarom, hogy te mit gondolsz (neked szíved joga, hogy élj-halj a reklámokért, és az interneten töltött időd felét reklámok olvasásával töltsd), de nekem erre sem energiám sem időm nincsen és senki, még te sem, fog rákényszeríteni arra, hogy reklámokat nézegessek. Ha meg egy honlap nem engedi csak Adblock nélkül nézni az oldalait, azt én is blokkolom és nem térek oda vissza.
Basszák meg magukat a reklámpiac szereplői! Egyáltalán miért vannak reklámok??? Én jól megvagyok nélkülük, és a legtöbb ember is. Ha ezt nem értik a reklámozók, akkor miért csinálják. Jó, ebből akarnak megél, meg extraprofitot termelni, ahelyett hogy elmennének a krumpliföldekre kapálni, ott úgyis mindig emberhiány van... A reklám is egy termék, amelyet el kell adni és ha valaki nem vevő rá nem lehet a fogyasztására rákényszeríteni, legalábbis egy normális társadalomban.
Jól is néznénk ki, ha én pl. cipőgombolót gyártanék, és mivel senki sem veszi a termékemet, elmennék a Parlament elé tüntetni, hogy hozzanak olyan törvényt, hogy mindenki köteles évente legalább egy tucatot venni belőle...
Azért nem tartunk még ott, mint sok sci-fi novellában meg regényben, hogy börtönbe zárják, aki nem hajlandó reklámokat nézni... -
Cyberdog #35 Én használom az AdBlock Plust, de amennyiben felkér az oldal, hogy kapcsoljam ki, mert ez szavatolja a tartalmának ingyenességét továbbra is, megteszem. Én már csak ilyen kiscserkész vagyok. Még a nagyit is átsegítem az úttesten, ha szükséges... :))) -
#34 Majd ha az idióta reklámokat fél monitorméretben nem tolják bele a pofámba, akkor nem telepítem fel. Addig azonban sry, de ez van. Múltkor melóhelyen néztem megnéztem valamit egy gépen, aminek a böngészőjében nem volt AdBlock, nagyon meglepődtem, h milyen reklámok vannak azon az oldalon, amit évek óta nézek itthon, mert fogalmam sem volt. :D -
Cat #33 A honlapokat marhára nem érdekli, hogy te veszel az ott kirakott reklám alapján valamit, mert a megjelenítés után kapják a pénzt. Ha meg se jelenik, akkor nem tudják fizetni a szerver fenntartását, az áramot, a tartalom előállítását, azaz nem lesz mit nézned. -
Ender Wiggin #32 sokkakhoz hasonlóan még az életben nem vettem weboldalas hirdetés alapján bármit is. akkor én hadd blokkoljak, oké?
A legrosszabb, mikor a jutúbon néz egy gyerek valami rajzfilmet és 5 percenként valami horrorisztikus reklám jön fel. -
#31 Pl. az Apple márkát 48 millió helyen láttam eddig és amikor ott volt a kezemben az ára -telefon vásárlás előtt- mit vettem? Nem Apple-t, hanem olyat, ami hardverben jóval erősebb volt azonos áron (Sony-t). Hány Sony és hány Apple reklámot láthattam? Sokkal több almás reklámot ez 100%, pedig cirka 15 éve nem nézek tv-t.
Miért nem Apple? Amikor már az utolsó cigónak és vagy bláza ribinek is az van hitelből, akkor az nekem már régen ciki... ehhez a klubhoz én inkább nem tartoznék, így a halálba is reklámozhatják. No thx.
Sajtot, csokit is úgy veszek, hogy megnézem mi van benne... ha alig van benne természetes anyag, instant ban. Azt hiszem kimerítem a tudatos vásárló fogalmát, így a reklámokkal esetben semmit nem érnek. Nagyon sajnálom, ha a többi embertársam előbb vásárol aztán gondolkodik... nem ártana ezen változtatniuk.
A jó reklám pedig soha nem tolakodó és nem megy az agyadra. Így ha a kóstolós csak erőszakos, tolakodó, azzal pont az ellenkezőjét éri el. Egyszer megkérdezi, ha kap egy nem köszit, nem erőlteti. Ilyen is van, meg olyan is, akit megérsz levakarni magadról... -
who am I 7 #30 "akkor más munkájának a gyümölcsét fogyasztod, amit illik honorálni, ellenkező esetben lopsz, tolvaj vagy"
jézusom, legközelebbi majd az lesz, hogy ha ránézel már egy képre is, akkor tolvaj vagy... :D és több millió oldalért fizess.....elmentek ti a 'csába, finoman mondva. ha ebből akarod eltartani magad, akkor igen csinálj fizetős oldalt, de ha csak hobbi, mellékes akkor ne károgjál....a fizetőssé tételnél pedig elvállik a sz@r a májtól, hogy jó-e amit csinálsz...mert akkor meg tudsz élni belőle, ellenkező esetben nem....viszont a marketinget eléggé vissza fogja fogni, hogy te olyan dolgokért pénzt kérsz, amit a másik ingyen csinál esetleg.... :D lesz még itt harc látom....de egyelőre a ráklámok vesztésre állnak én meg egy könnycseppet sem fogok azokért az oldalakért elmorzsolni, akiknek ezért felkopik az álluk....találok mást, nem nézem őket stb a világ nem fekete-fehér hálistennek. -
kékherceg #29 Ami azt illeti, meg lehet oldani, hogy akkor is látszanak a reklámok, ha valaki adblockot használ. De a kurva idegesítő reklámokat egyértelműen kiszűri. Sok a rinya, kevés a kompromisszum szokás szerint. Azért használom, mert elegem volt abból, hogy minden youtube videó között meg kell néznem egy reklámot, holott, egyértelműen nem veszek meg ezekből semmit. Azt is utálom, hogy beúszik egy honlapon a szintén érdektelen, hatalmas reklám, ami még el is viszi a tartalmat máshová. Azt meg pláne, hogy plusz ablakok jelennek meg vagy átirányítanak valahová. Ha ez lopás, szívesen vagyok tolvaj. -
who am I 7 #28 miért lenne irónia? abból teljesen lejött, h te utána nézel valaminek, ha venni akarsz...és az, hogy te teljesen másként gondolkodsz. amire rávilágítottam :)
nem kell rákattintania a sajt (bármi) reklámra, csak elég, ha sok helyen mindig azt a márkát látja (ez leginkább egyébként a tv-s marketingre igaz, de sztem simán átvezethető a net-re is) és, ha boltol, akkor majd akaratlanul is azt a márkát fogja választani... :) hidd el, ki van ez találva :D én utálom, ha kínálgatnak, menjenek annyukba, ha jó a csaj akkor ránézek, de engem hagyjanak.
Utoljára szerkesztette: who am I 7, 2015.09.16. 15:41:02 -
bunny #27 A képlet egyszerű: senki nem fog ingyen dolgozni. Még Terézanya se, csak Ő istentől várt fizetséget. Ergo vagy visszatér online verzióban a papírújság aka fizetsz ha tartalmat akarsz, vagy más módon kell a tartalomszolgáltatót honorállni a munkájáért. És felesleges károgni, hogy a netes tartalom szar. Oké, akkor minek olvasod? Ha viszont olvasod, akkor más munkájának a gyümölcsét fogyasztod, amit illik honorálni, ellenkező esetben lopsz, tolvaj vagy. Vagy azt gondolod olyan egyszerű rendszeresen megtölteni bármilyen tartalommal egy médiát? Meg lehet mutatni, hogyan kell csinálni, ingyen természetesen. Reklámok nélkül. Szponzor nélkül. Napi akármennyi időt kidobva az ablakon, amiért cserében se pénzt, se megbecsülést de még egy köszönömöt se kapsz. És majd ha felmutatod, hogy na én ezt csinálom srácok ingyen, akkor majd használhatsz adblockert. Csak nem fogsz, már rá fogsz jönni, hogy az mekkora se**fejség.
Az én szememben aki adblockert használ az egy centiméterrel se jobb, mint az, aki lop. Egy élősködő. Mint egy politikus, vagy egy bizonyos népcsoport. Lehet ezt magyarázni, a zsebtolvaj is bizonyára kiváló indokokat tud mondani arra, miért lopta el a pénztárcádat de a vége ugyanaz: egy bűnöző. Téged érdekelne? Na ugye.
Hagyni, hogy megjelenjenek reklámok egy oldalon cserébe azért, hogy más ellát téged tartalommal a MINIMUM amivel honorálnod illik a munkáját. És a demagóg szövegekkel ellentétben a reklámok nem óvszerről, viagráról és pénisznagyobbítóról szólnak. Vagy ha igen, akkor csak azért, mert te azokra kerestél, olyan oldalakat néztél.
Kedvenc sztorim, amikor nekem írt egy olvasó, hogy miért van a búvárkodással foglalkozó oldalamon pelenkareklám, hogy az mennyire nem illik oda. Én pedig megemlítettem neki, hogy az ott google felület, ami olyan témában rak ki bannert mindenkinek, ami az illető profilja alapján releváns. Ergó ha ő pelenkareklámot lát az talán azért van, mert a felesége az ő gépén netezik, és hogy, hogynem épp fél éve született a gyerekük. Barom. Nekem furcsa módon barkácscuccok, mobilok, tabletek, mikroelektronikai bannerek jönnek fel a google helyeket. De érdekes ... biztos bennem van a hiba! -
#26 A fejőgép nyilván irónia volt, ahogy előtte hízást elősegítő és a farokméret csökkentő is. Azt hittem átmegy. Tévedtem.
"sajt, joghurt, bor....csokitermékek"
Ez meg azért nem működik, mert ezekben nagy rizikó nincs. Bemész a boltba, meglátod a polcon, megveszed, kipróbálod, megkóstolod... sőt sok áruházban új termék bevezetésekor direkt kóstoló is van. Na ennek pl. van értelme!
Odatolnak egy szuper kis csajt aki kedvesen kínálgat, full ingyen bekapsz 3 kocka csokit, és ott rögtön el is döntöd, hogy legközelebb, sőt talán már ott rögtön veszel-e ilyet pénzért vagy sem. Az biztos azonban, hogy ha a termék nem is jött be annyira, a fejedben az adott márka így már nem a "gyűlölöm" kategóriába esik, mert kellemes emléket társítasz hozzá. Ráadásul jó eséllyel évek múlva is meg tudod mondani, hogy melyik termék esetén ért ilyen közvetlen élmény!
De nézzük amit mondasz: Sajt.
Miért kattint valaki egy sajt reklámra? Anyatejből van? Bikatejből? Esetleg akkor, de akkor se fogja megvenni, max szörnyülködik egy sort.
Utoljára szerkesztette: Tinman, 2015.09.16. 15:24:02 -
who am I 7 #25 ne ilyen bonyolult dolgokra gondolj már...fejőgép tököm :D kicsit legyél átlagosabb...és ne a saját agyaddal gondolkodj, hanem átlagjózsiéval, és mondjuk egy sajt, joghurt, bor....csokitermékek ilyesmik. tudod ilyenek is vannak...azt meg nem gondolnám, hogy minden ilyen kisebb terméknek utána nézel xyz mennyiségű linken és több száz forumhozzászolás tapasztalat alapján.... :D persze, lehetnek ilyen fetisiszták is, de most átlagjózsiról van szó, akiből van jó sok. -
dyra #24 Engem minden reklám zavar. Nem kérem őket. Ha egy oldal emiatt nem jeleníti meg a tartalmat arra az oldalra nem fogok felmenni. Ellenben a reklámmentes igényes tartalomért hajlandó lennék fizetni. Próbálkozások is alig vannak erre érdekes módon. -
kissssss #23 és te? -
kvp #22 Az idealis adblocker nem a letoltest hanem a megjelenitest blokkolja. Ez azt jelenti, hogy a bongeszo letolti a tartalmat, csak nem jeleniti meg, de az oldal (ideertve a script-eket is) 'latja'. A forgalmat ugyan nem csokkenti es az oldal is ugyanolyan lassan toltodik be, de legalabb megoldja az ellenorzes problemajat. Par hatasosabb bongeszo es kiegeszito egyebkent mar igy mukodik.
Egyebkent meg az oldalak ha nagyon akarnak hasznalhatnak beepitett reklamokat is, ami az oldal termeszetes tartalomkezelo rendszerebol jon. Peldaul egy szerver oldali kod kombinalhatna a menusorok kepeit a folottuk levo eppen megjelenitett reklammal. Vagy egy hirhez megjeleno kepek felso csikjaba bekerulhetne a reklam, igy ha le is mentik a kepet, akkor is benne marad a reklam. Esetleg a kepeket es a reaklamokat ugyanazon url-rol szolgalnak ki, session-onkent randomizalt azonositokat hasznalva, tehat ha masnap visszamegy a felhasznalo lehet a tartalom van a blokkolt url-en es a reklam a tegnapi cimlapkep helyen vagy minden uj azonositot kapott. Ugyanigy lehet a tartalom reszekent a szovegben megjeleniteni a szoveges reklamokat, amik egyben jonnek le az oldallal. Sot lehetne azt, hogy minden cikkre kattintas utan x%-os valoszinuseggel egy teljes kepernyos reklamoldalra megy tovabb a bongeszo nem a tartalomra. Par amerikai oldal egyebkent a fenti megoldasokat mar hasznalja. Ertelmes emberek persze elkerulik oket, de azokbol amugy sem elnenek meg.
ps: Nem minden reklamot blokkolok, de pl. a google mar jo ideje csak az ingyenes kozszolgalati reklamait mutatja nekem, mert rajottek hogy nem tudnak eladni nekem semmit. Ilyenkor kerulnek be azok a reklamok, amiket szivessegbol mutatnak, de volt mar ures placeholder is. Persze a budapesti lakhely helyett a hivatalosan megadott kanadai lakcim szerinti cimre. (a cim valos, akar ellenorizhetik is, a telefont a kikotoi igazgatosag portasa fogja felvenni) Mellekhataskent a yahoo is 'helyi' hireket mutat. Ha valaha gazdasagi kivandorlo leszek es pont ott kotok ki, majd atallitom budapestre a cimet. :-) -
tamolnar #21 Te ki az istenhez beszélsz? -
#20 Az, hogy reklám van egy oldalon nem is oly nagy probléma. Régebben még a témával azonos reklámok voltak. Ma már a szokásainkhoz mért hirdetések vannak... Melyeknek semmi köze ahhoz ami érdekelne is talán azon az oldalon. ( pl. Kutyás oldalon egy kutya eledelt forgalmazó helyi céghez. )
Sajnos az oldalak üzemeltetői átestek a ló túloldalára, gyakran találkozni olyan oldallal is mely megtekinthetetlen szintekig zsúfolva van reklámokkal. Ezáltal a böngészési élményt redukálja mérhetetlenül alacsony mértékekig.
Tehát én nem értek egyet ezekkel a próbálkozásokkal, bár a másik oldal is maximálisan érthető. Hisz van aki az üzleti tervét a reklámbevételekre írta. De egy kiszámíthatatlan stratégia, mint látszik is a példán.
-
u.i.: Jelenleg a reklámokra kényszerítés helyett reformokat kellene végezni a reklámiparon. Mit és hogyan? Ez a 20 milliós kérdés! De jelenlegi formában nem életképes a dolog... -
#19 Nem hiszem.
Pl. én azért voksolok x vagy y termékre, mert:
1. Jók a korábbi tapasztalataim adott márkával.
2. Több órás utánaolvasás ellenére is alig találok róla negatív véleményt.
3. Ismerősök/barátok ajánlották, hogy nekik bevált.
Ki az a barom, aki azért vesz pl. Cunami márkájú fejőgépet, mert annak korábban valahol látta a reklámját? Ha fejőgépet akarok, érdeklődök nem? Vagy csak nekem van bajom és mindenki a reklámok alapján választ? Ha így van, akkor dobjatok atomot a bolygóra... -
#18 De nem értem, tényleg nem.
Érdekel egy hízást elősegítő tabletta vagy egy farokméret kicsinyítő szett... mit tesz ilyenkor a józan paraszt?
A, Elkezd random híroldalakra kattintani és reméli, hogy majd csak feljön egy olyan reklám ami érdekli.
B, Beírja a keresőbe, hogy mi kínja van és 2 mp múlva már ott van egy webshop felületén.
Szerintem "A" -.-
Nézd, én elhiszem, hogy van pár audista, aki kattint reklámokra, de, hogy ez mint komolyan vehető hirdetési felület? Jó vicc. Pont az ellenkezőjét érik el vele. Meglátom a 16. portálon u.a. a szemét reklámot, már csak azért se azt veszem. -
Skylake #17 "Ha magát a kapitalizmust elfogadjuk, mint gyakorlatban is működő rendszer (csak a példa kedvéért), akkor tudnunk kell, hogy a reklámblokkolással semm igond sincs, hiszen itt is hasonló verseny van, mint a vállalatok között a piacért. A különféle megoldások használata és a fogyasztók igénye majd szabályozza egymást."
+1000!
Ennyit kéne a sok horpadtagyú károgó marketingesenek megértenie csupán! -
Skylake #16 Az én hosts fájlom gyorsan és fájdalommentesen kinyírja gyakorlatilag az összes reklámot a Youtube-n (is). Ha kell, íme:
http://data.hu/get/9100704/hosts_-actual.zip
Előtte ne felejtsd el W alatt a dns gyorsítótárat törölni parancssorból, az
ipconfig /flushdns
parancsal. -
Gaiwer #15 erősen kétlem, hogy erről bármikor is született volna kifogásolhatatlan tanulmány. ez után meg csak a marketing feltételezések maradnak (jobb esetben megtámogatva statisztikákkal, amik mérése persze megint nem tökéletes) -
who am I 7 #14 tudat alatti....szóval, nem érdekel a reklám igazán, de megjegyzed, hogy mit reklámoztak folyamatosan tolták a pofádba, majd ha mész vásárolni, akkor eszedbe jut és inkább azt választod..... :D
nekem nem lenne bajom a reklámokkal, de azért a qva annyukat még a zinternett hajnalán alig voltak....azok sem a pofádba villódzó 1 milliomodik te nyertél stb :D utána eldurvult...aztán feltettem én is mindenhova az ADP-t....nagyon "sajnálom" őket, de b@sszák meg.
vagy kulturáltan reklámozzanak, vagy kérjenek a látogatóbázis alapján valami minimális donate-t a működésükhöz....vagy mind2 1xre, normális reklámok meg esetleg donate azt kész. de tényleg már van olyan oldal, ahol 10-ről indul az ADP nevetséges komolyan. -
#13 Ha magát a kapitalizmust elfogadjuk, mint gyakorlatban is működő rendszer (csak a példa kedvéért), akkor tudnunk kell, hogy a reklámblokkolással semm igond sincs, hiszen itt is hasonló verseny van, mint a vállalatok között a piacért. A különféle megoldások használata és a fogyasztók igénye majd szabályozza egymást.
Kissé túl van lihegve a dolog. A 22 milliárdos kiesés pedig hazugság, mert az emberek így is, úgy is elköltik a pénzt, csak esetleg tudatosabban vásárolva, nem pedig impulzusszerűen, ráadásul a 22 millárd dollár eredetileg a fogyasztók pénze, tehát fogalmazhatunk úgy is, a bannerek csinálnak ekkora kiesést a fogyasztóknak.
A kapitalizmusban a pénz dolga, hogy áramoljon; mindenki azért serénykedik, hogy ott legyen ő is; akinek kezén nem áramlik át, az hoppon marad, ennyi.
Ez személyeket, vállalatokat tekintve is meritokratikus... ez az elmélet.
A gyakorlat teljesen más, de azt hosszú lenne megint leírni.
-
zetortraktor #12 "Hát ki a faxom kattintgat reklámokra? KI? "
indíts el egy oldalt, vagy kérdezz meg bárkit, akinek van oldala, amin vannak bannerek. és látni fogod, hogy van kattintás - annak, aki nem kattint, ez abszurd, mindaddig, amíg szembe nem találja magát olyasmivel, ami érdekli. nem nagy százalék, de van kattintó. a hirdetők is tudják, hogy nem nagy az arány, de nekik a láthatóság is kell, nem csak az átkattintás. -
zetortraktor #11 "aki adblockkal nézi, az kikapcsolás után sem fog egy nevetséges banneren elindulva bármit is fogyasztani. "
annyira aranyosan naiv vagy. meg a reklám akkor is elérheti a célját, ha veszed az üzenetét, nem kell ahhoz kattintani. főleg akkor, ha valami információt közül, akkor ugyais azt az infót automatikusan elraktározod és fogyasztóvá válsz.