5
  • Tetsuo
    #5
    Viszont a minőségről a mennyiségre terelődött a hangsúly - mindenben.
  • zola2000
    #4
    Viszont kína vagy tízszer akkora mint japán, a hatása is annyival nagyobb (lesz)
  • Csaba161
    #3
    De ez így volt már a második világháború után is, amikor a japán gagyi kezdett előretörni. Akkor mindenki japánban gyártatott, mert olcsó és szakképzett munkaerő volt, és persze mindent lemásoltak, majd utángyártottak a japcsik, és mindenki húzta a száját a japán gagyi miatt. Aztán a 70-es évekre a japán kütyük már minőségi fogalom lett, és Dél-Korea, Szingapúr stb. vette át a helyét.

    Ma Kína van soron, hogy ugyan ezt az utat bejárja...
  • zola2000
    #2
    Ugyan, azt nem lehet olyab jól marketingelni mint a 4-8-16K felbontást.
  • Tetsuo
    #1
    Oké, akkor jöhet a képminőség-verseny, pl. színek, dinamika stb.