10
  • nandoxxl
    #10
    A hozzátok hasonló troll rajongókra hallgat a MS. Ezért szar a telefonjuk. Ott a piaci részesedés, nincs mit magyarázni. Remélem egyszer a sok kocka rajongó helyett, az átlag felhasználói igényeket fogják kiszolgálni. Pl. olcsóbb win mobilban luxus a vaku, mert az más kategória:) Szánalmas az egész. Pedig az igazi verseny jót tenne a piacnak, de ahhoz ki kéne szolgálni az igényeket, nem pedig megmondjuk mi a jó nektek.
    Utoljára szerkesztette: nandoxxl, 2015.09.12. 17:48:47
  • Griphons
    #9
    Öregem, te aztán rendesen beteg vagy :) mit szívsz? mert nem kérek belőle :P
    Amikor gyaláztad a wp-t azt hittem hogy az androidról beszélsz, mert az tényleg egy szutyok minden tekintetben, és AZ tényleg az apple-t majmolja, a windowsnak köze nincs ahhoz ahogy az apple tálalja a dolgokat. Gyökeresen más út. És én veled ellentétben programozó vagyok.
  • T2k
    #8
    "Nem vagyok programozó..."

    Az nem kifejezés hogy nem. De nemcsak programozó nem vagy, hanem értelmesnek nevezhető lény sem.

    "de látom, hogy mivel szívnak az emberek a Win/WP fronton."

    Na, rajta, mivel szívnak, veled?

    "Szóval igen, ha én lennék a góré, sokkal jobb lenne a WP is, és a Win 8/10 is jobb lett volna."

    Te soha nem leszel góré, legfeljebb képzeletben a gumiszobádban.
  • T2k
    #7
    "Azért az univerzális appokhoz az is kell, hogy az adott cég megírja a progihoz a 3-4 féle GUI-t."

    Ha síkhülye vagy a kérdéshez - márpedig az vagy ez már rengetegszer bebizonyosodott - minek pofázol bele? Mi a jó abban neked, hogy folyamatosan betonhülyét csinálsz magadból? Ez a perverziód?

    Mióta csak olvaslak kizárólag bénázol, hihetetlenül ostoba, ronda, primitív szutyok dolgokat vagy képes kinyomni a fejedből, egyszóval elcseszett vagy de hihetetlenül. Borzalmas, és szánalmas. Eddig egy nagy nulla.
  • SaGa
    #6