18
-
#18 Azt nem láttam (mondjuk a ps vitásat is csak hallottam) de a csávó 10 évről beszélt, és a 10 éves játékok (half life 2, dynasty warriors 4, oblivion) jól futnak mai mobil hardveren ... ha belegondolok 2003ban jött a nokia ngage, 2004ben a DS azok is a 10évvel régebbi konzolok (ps1-n64) szintjét hozták, tehát a mobil és nagy hardverek közti 10 éves különbség amiről a cikk ír reális. -
Sir Cryalot #17
én kicsi fov-ot és darabos frame-t látok egy aktuális mobilos "szuperchip"-en, ráadásul egy stilizált játékban, ami eleve sok teljesítményt nyer azon hogy stilizált. -
#16 A borderlands 2 a 4 éves ps vitán is az új patchel már játszhatóan fut, egy main?
A 10 éves oblivion meg highon fut egy mai alsókategóriás windowsos tableten (z3735f atomos SOCal)
Szóval 10 év múlva simán. -
Sir Cryalot #15 És mekkora a field of view-je van a Borderlandsnek a Tegra X-en ?
Reális hogy pár éven belül 3x -os framerate is lesz meg 3x-os fov is ?
Mert ha nem akkor pár évig még nem VR van hanem dudebro-szki meg buzzwordszki .
Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2015.08.27. 19:05:33 -
Inquisitor #14 Valamit csak jelent, ha már a Qualcomm nextgen chipjei "VR optimalizáltak" a gyártó szerint. Úgy értem nem csak a manus szerint haladnak erre a dolgok. -
Sir Cryalot #13 " Luckey meglehetősen kritikusan nyilatkozott"
a nyilatkozást kinézem belőle , a kritika megalkotását már kevésbé :D -
#12 Mind szép és jó, de az emberek igen nagy százalékának van szemtengelyferdülése. (A pici, alig látható 2-5 fokostól a konkrét bandzsaságig, vagy kancsalságig.) Velük mi lesz? -
#11 Mert két világban vagy egyidőben... az egyikben állsz, a másikban mozogsz (legalábbis mozgásként érzékeled) és ez az egyidejű divergencia diszkomfort érzetet okoz az agyban aminek a következménye az esetleges szédülés rosszullét vagy hányinger. Persze idővel hozzá lehet szokni. -
#10 Én egyszer próbáltam. Hullámvasúton áltam. Addig nem volt gond, amíg el nem értem a tetejére a hullámvasútnak. Mikor elindult a lejtőn a kocsi "alattam" káromkodások közepette kaptam le magamról a cuccot, mert elvesztettem az egyensúlyom. Komolyan mondom, tényleg nagyon élethű vírtuális környezetbe csökkensz, ha felveszed a cuccot. Olyan, mintha a térben lennél valóban. -
ntex #9 Ha jól gondolom azért hogy számítógép nélkül, önállóan is használni lehessen. -
halaszlo #8 Ki ez a csóka, és miért fontos, hogy ennyi hülyeséget összehord?
Miért kellene a szemüvegbe integrálni a grafikus csipet? A szemüveg az egy kijelző és egy kontroller. Most sem építik a grafikus csipet a monitorba...
Minden téren fejlődnie kell még ennek a területnek, az biztos. Abban az egyben igaza van, hogy minden háztartásban lesz, ha egyszer beindul.
De csak akkor lehet azt mondani, hogy VR piac, ha majd bemegyek egy üzletbe, választhatok 4-5 típusból, ki tudom próbálni, hogy melyik a jobb és lesz hozzá játék is. Egyelőre több száz ezer forintért lehet kapni egy Developer szettet. Ezt azért még nem nevezném piacnak... -
gforce9 #7 Ez milyen hasonlat? Mivel a csapból is reklám folyik a kirakatban amit lát az ember arról 99.9%-ban tudható, hogy micsoda. Nincs ilyen eset, hogy van egy piros golyó amiről nem tudni, hogy mire való. Ha hasonlattal élsz valósághoz nem árt, ha közelít. :) -
#6 te egy piros golyót látsz a kirakatban, amiről mások azt mondják, hogy kurva jó dolog, de hogy VALÓJÁBAN az mitől kurva jó, azt nem tudjuk :)
kb amiatt nem foglalkozol vele, mert "nem menne a kanapé színéhez" ;) -
#5 Látok valamit a kirakatba ... ha nem érdekel leszarom nem megyek közelebb/be a boltba hogy megnézzem közelről milyen is kézbe/élőbe/használat közbe.
Ha valami nem érdekel ki sem próbálom. VR-ről mindent tudni sajnos mert a csapból is ez folyik.
Ugyanígy vagyok kb mindennel ezért nem járok sehova,mert kb semmi nem érdekel akkor minek menjek akárhova is.
Szerencsére van saját akaratom/gondolatom és én tudom eldönteni ,hogy mi érdekel nem kell ehhez mások véleménye...
Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.08.27. 08:38:18 -
#4 "nem is akarom még kipróbálni se"
tehát nem tudod, hogy érdekel-e valójában :)
én szívesen kipróbálnám, de tippre nem lesz ebből a mostani VR lázból se semmi különös "bumm". drága, macera, nincs szabvány...
Utoljára szerkesztette: arty, 2015.08.27. 08:07:17 -
#3 "Egyébként annyira nem hülyeség, 5-10 év alatt rengeteget fog fejlődni a mobil hardverek piaca is."
Ilyenről nem is volt szó nem is mondtam ,hogy nem fejlődik.
De engem pl ez a szemüveges baromság ugyanúgy rettentő módon hidegen hagy mint pk a 4k felbontás. De olyannyira hogy nem is akarom még kipróbálni se ,annyira nem érdekel. -
ntex #2 "Tíz év múlva már nem lesz szükség csúcstechnikás PC-kre a virtuális valósághoz."
Persze hogy nem mert addigra már a mostanitól legalább 3-4 generációval újabb hardverek is elavultak és fillérekért megvásárolhatóak lesznek, amivel már jól fognak futni a programok.
Egyébként annyira nem hülyeség, 5-10 év alatt rengeteget fog fejlődni a mobil hardverek piaca is. A mobilokban, tabletekben is 4 magos processzorok vannak már most, amiken meg lehet nézni most is milyen komoly programok futkosnak már. 5-10 év múlva már lehet elérik a mostani átlag pc-k szintjét és gyorsaságát is.
Utoljára szerkesztette: ntex, 2015.08.27. 07:14:25 -
#1 "5-10 éven belül mindenkinek lesz otthon egy virtuális valóság szemüvege"
Ez a mondjunk abszolút hülyeségeket órája. 5-10 év múlva én leszek az amerikai elnök. Kb ezzel egyszintű ezt a vr baromság.