1
-
halgatyó #1 Ez egy DUMA, amivel megpróbálják a torkunkon leerőszakolni az autózás lassú elsorvasztását. Csak pár példa kiragadva:
1.) "kisebb parkolók, szűkebb sávok is elegendőek lesznek majd"
1.a.) A parkolók mérete nem az emberi vezető ügyességétől függ, hanem az ajtók nyithatóságától (halszálka és merőleges parkolás esetén). Hosszanti parkolás esetén (pl a járda mellett párhuzamosan) viszont a futómű elfordíthatóságával javítható a sűrűség, valamint azzal, hogy nem adunk jogosítványt hülyéknek. Továbbá: hosszanti parkolás esetén mindig kialakulnak olyan terek, ahová éppencsak nem fér be egy autó, vagyis ezt a módot vissza kellene szorítani, helyette a sokkal jobb halszálka vagy merőleges parkolásra törekedni.
1.b.) A mozgó autók sávjának szélessége viszont ahhoz lesz szabva, hogy az esetlegesen szükségessé váló emberi beavatkozás (ld. cikk eleje) esetén, egy HIRTELEN A VEZETÉSBE VISSZARIADÓ, SZOKATLAN HELYZETBE KERÜLŐ, az automatához hozzászokás miatt kisebb gyakorlattal rendelkező embernek még szélesebb sáv kell, mintha mindig ember vezetne!
2.) "nem több teherautót szeretnének az utakon látni, hanem a meglévő járműveket tennék biztonságosabbá"
Ez NEM az automata vezetéstől függ, hanem egy terület iparának, mezőgazdaságának a földrajzi eloszlásától. Ha a társadalmi-gazdasági objektív szükségletek ELLENÉRE csökkentik a járművek számát, az csak rengeteg kárt és haragot szül (ez megy az utóbbi időben)
3.) A gyalogosok hozzá fognak szokni, hogy az automata úgyis megáll, és még jobban leszarják a rájuk vonatkozó legelemibb szabályokat is. (a biciklisek eddig is leszarták, ők változatlanul azt figják csinálni mint eddig)
Emiatt az utomata autók elterjedése az állandő fékezgetéseket fogja jelenteni, és a képen látható, nyugodtan tabletezgető f@sz folyamatosan ki akar majd esni az ablakon, és nem tud tabletezgetni:-)))
Utoljára szerkesztette: halgatyó, 2015.08.26. 22:57:33