CsZ#4
Kíváncsi leszek, hogy itt mekkora hibahatár lesz elfogadható. Bankkártyák esetében még mindig létezik a mágnescsík, holott másolható - de néhány millió tranzakcióból csak egy történik ezt a sérülékenységet kihasználó csalással, ezért nem változtatnak, olcsóbb mint a sok olvasócsere. (az érintőkártyás megoldások egyébként ugyanígy alapvetően sérülékenyek, csak szintén hibahatár alatt működnek - egyenlőre)
Vajon itt a halálos balesetek hány százalékáról kell majd bebizonyítani, hogy ilyen sérülékenységek tették azokat lehetővé ahhoz, hogy lépjenek?
És ki fogja ezt bizonyítani? És mennyiben lesz felelős az, aki a hibás rendszert telepíti? Hosszú még az út.
Szefmester#3
Nem néhánynak sajnos... ezreknek kell mire felfogják. A néhány csak azt fogja eredményezni, hogy még inkább rá akarnak erőltetni biztonsági fícsöröket az emberekre, és nem pedig elzárják a rendszerüket.
Bazsio#2
Akárhogy fejlesztik, a biztonsági intézkedéseket soha nem lesz semmi sem biztonságban, nem csak autó lopás terén.Ahogy szokás mondani: Tolvaj előtt nincsen zár.
gforce9#1
Meg kell halnia emiatt néhány embernek, mire rájönnek a gyártók, hogy egyszerűen az nem fog menni, hogy távolról elérhető az autó minden része? Úgyis feltörik, tökmindegy mennyire erőlködnek.