20
1485607174.png
a The Witcher 3 egykori fejlesztőinek új játéka
  • grebber
    #20
    Készül a magyarítása

    (Örülök, hogy még nem kezdtem bele)
  • grebber
    #19
    Elérhető a demó.Tölthető steamről
  • Shiwo
    #18
    de amúgy mi a problémád a lopakodással és a hátba-szúrással ? nekem eddig simán ment a dolog.. kicsit emlékeztet a Commandos sunnyogásaira..

    a lényeg :
    - ne legyél túlterhelve, az nehezíti a lopakodást
    - ne sietősen próbáld megközelíteni az ellenfelet (shift-et nyomva)
    - ne felejts el legugolni.. a karakter hajlamos állva maradni lootolás / gyilkolás után..
    - próbálj meg mindig takarásba lenni (tárgyak mögött, bokorba, stb)

    orvtámadás meg akkor megy, amikor az ellenfélen amúgy is megjelenik az E betű (zsebmetszés / megszólítás)
    mozgó ellenfél esetén neccesebb időzíteni, de álló ellen mindig ment...

    + írták pár helyen, hogy később vannak olyan ellenfelek, akiket az orvtámadás nem fektet meg


  • Shep
    #17
    A 4 pont azért kicsit túlzás de de amit mond az sajna igaz.
  • jarlaxxe
    #16
    Ugy tünik elég szar lett.

  • Shep
    #15
    Én értem, hogy nem egy ninja gyilkos de a lopakodás is bénán van megoldva benne szóval egy balfék tolvaj aki igazából semmiben nem jó :)
  • grebber
    #14
    Ipon teszt 82%
  • Shiwo
    #13
    "Ha valakitől minden cuccot fel akarsz szedni akkor egyesével akkor egy állapotjelző végigfutását kell megvárni minden tárgy esetében, ami 8-10 tárgy esetében már legalább 15 mp. "

    felvenni a tárgyakat időbe telik.. mivel közben nem áll meg az élet, mérlegelni kell, hogy lootolsz vagy gyorsan eltűnsz.. az meg logikus, hogy 10 tárgy felvétele 10x annyi idő, mint egy tárgyé.. persze manapság az ember ahhoz van szokva, hogy egy full plate mail felvétele 2 kattintás és egy pillanat..

    én még annyira nem merültem bele a játékba, de a főhős tudtommal egy tolvaj.. nem egy ultra elit ninja orgyilkos, aki mindenkit levág, s nem is ez a cél.. egy puha testű sunnyogó..

    ez nem a tizenkettőegytucat RPG, ahol mindenkit le kell gyakni és minden lootot felmarkolni..
  • Andriska86
    #12
    Annyira azért nem rossz a játék, én 6 óránál tartok, el lehet vele szórakozni.
  • Shep
    #11
    Próbálkoztam még de nem, ez így ebben a formában számomra élvezhetetlen, steam review-k alapján sokaknak bejön ők vélhetően megtalálták benne azt amit nekem nem sikerült.
  • Shep
    #10
    Hát én megdemoztam, de nem igazán jött be. Élettelen párbeszédek, körülményes irányítás, pl. elég nehéz kitalálni ,hogy most hátba fogom-e szúrni, vagy csak elkezdi suhintgatni, ráugrás ugyanez. Ha valakitől minden cuccot fel akarsz szedni akkor egyesével akkor egy állapotjelző végigfutását kell megvárni minden tárgy esetében, ami 8-10 tárgy esetében már legalább 15 mp. A harc béna és nincs is értelme, mert szinte azonnal levágnak 1-1 még ok, kettő ellen már alig van esélyed (később ez persze változhat) így a lopakodásra vagy rákényszerítve ami viszont béna és nehézkes. Még egy próbát adok majd neki, lehet csak sokkal több idő kell ahhoz, hogy az ember belejöjjön, de egyelőre órási csalódás.
  • grebber
    #9
    A játék aranylemezre került
  • grebber
    #8
    Megvan a Seven: The Days Long Gone dátuma

    Most már tudjuk, hogy a nyitott világú, parkour elemekkel operáló felülnézetes akciójátékuk december 1-én landol PC-n.
  • grebber
    #7
    Seven: The Days Long Gone - mozgásban a The Witcher 3 egykori fejlesztőinek újdonsága
  • tutituti
    #6
    Jó ez a Cell Shading szerű graf, meg a felülnézet is bejön.
    Uborkaszezonra tökéletes lesz
  • grebber
    #5
    Így néz ki most a Seven: The Days Long Gone
  • Palinko
    #4
    elég érdekesen néz ki
  • grebber
    #3
    Nézzünk bele a parkourral operáló Sevenbe!
  • Palinko
    #2
    hát épp se a witcher se a thief nem izometrikus, majd kiderül sokat nem várok
  • grebber
    #1
    Seven - a The Witcher 3 egykori fejlesztőinek új játéka!


    A The Witcher 3 fejlesztőiből alakult Fool's Theory és a Kholatot készítő IMGN.PRO egy posztapokaliptikus szerepjátékot készít, amit elmondásuk szeirnt a Thief inspirált.
    A Fool's Theory majd' egy hónappal ezelőtt indított el egy visszaszámlálót, ami ma lejárt, így kiderült, milyen lesz a csapat első játéka.
    A Seven egy 3D-s, izometrikus szerepjtáék, amiben egy magányos utazó szerepében kell felfedeznünk egy posztapokaliptikus, nyílt világot. A Vetrall Birodalom - így hivják azt, ami a Földből az apokalipszis után maradt - minden pontját szabadon bejárhatjuk, és kulcsszerepet kap a parkourozás, hogy a magasabb építményekre is könnyedén feljuthassunk.



    A környezet maga a középkor és egy ultrafejlett, ősi technológia keveréke. A játék alatt Unreal Engine 4 fut, és egyelőre ismeretlen időpontban jelenik meg, kizárólag PC-re.

    info: Gamestar
    Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.08.17. 22:30:55