4
  • tomazin
    #4
    Egyik normális cégnél sem elvárás hogyan öltözz fel, ahol nem esik be 3percenként egy ügyfél. Ismerősöm ügyfelet nem látott a Morgannél töltött ideje alatt, de öltönybe kellett járnia. Ez a baj amikor unatkozó, semmihez sem értő emberek pozícióba kerülnek, mert a rengeteg szabadidejükben azzal foglalkoznak, hogy hogyan néz ki a másik. (amit ha dolgozna észre sem venne).
    Az ügyfelekre fogás meg akkora ipari bullshit, kedvencem T-Online telefonos ügyfélszolgálat és nem lehet rövidnadrág. Mert jön az ügyfél. Grat.
  • xyl
    #3
    Hányan mennének át?
  • xyl
    #2
    Elég régen volt, amikor a Carl Sagan féle Cosmos sorozatot néztem. Akkor pont az ragadott meg, hogy milyen komoly dolgokkal foglalkozó emberek dolgoznak ott, aztán az öltözködésük teljesen hétköznapi. A HP ezzel szerintem öngólt lő, mert egy-két "nagy koponya", aki nagyon érti a dolgokat, szinte már megszállottként dolgozik, nem a pénzért (persze, meg is fizetik), de azért, mert érdekli a dolog otthagyja őket, mert nehogy már a ruha tegye az embert! A zseni az, akit nem lehet beskatulyázni, és most épp ezt akarják.
  • Zoli007
    #1
    Anyám, ekkora faszságot... Mert nyilván egy ügyfél ez alapján mond véleményt, bár, ezekből a menedzseriskolát végzett, magukat okosnak képzelő emberkékből sajnos kinézem.