17
  • SityiSXT
    #17
    Én is így gondolom, de ezek szerint a cikkíró nem igazán. Ezért is a kérdés.
  • twinr
    #16
    nem hiszem hogy attól jó egy szim hogy rengeteg autó van benne. De ami van, az legyen annyira valósághű, amennyire lehet.
    Tök mindegy mennyi autó van egy olyan játékban, ahol mindegyik egyformán viselkedik...de legalábbis nagyon hasonlóan, minden realitást nélkülözve.
  • SityiSXT
    #15
    A cikkhez:
    - A karrier nem véletlenül lett olyan, amilyen: sandbox. Így nem kell kötelezően végigszenvedned magad olyan szakágakon, amelyek nem fekszenek neked. Cél így is van, csak nem annyira az arcodba tolva, mint más játékokban: légy bajnok sorban mind a 8 tierben, védd meg 2x a világbajnoki címedet egymás után (adott tier fölött), légy bajnok 3 szakágban (adott tier fölött). Meg akadnak még apróságok, csak szét kell kicsit nézni a Diver Network profilon ;)
    - Kevés a jelenlegi hetven-valahány autó? Oké, akkor mondj nekem még legalább 3 autós játékot a Forza és a GT sorozaton kívül, ahol 150 felett van a választható kocsik száma! Nem hiszem, hogy menni fog, mert pont ez a két sorozat az extrém kivétel, ahol ennyi autó van (legjobb tudomásom szerint)

    @bdzsana:
    A Bandai Namco olyan későn kapcsolódott be ebbe a projectbe, hogy igencsak valószínűtlen, hogy bármiféle beleszólásuk lett volna a játékba. 2014 július 2-án tették a bejelntést úgy, hogy akkor még úgy volt, hogy novemberben kész a játék. Némi extra marketingen meg a tényleges disztribúciós feladatokon kívül nem hiszem, hogy mást tettek, tehettek volna. A pénzügyi dolgok persze már más tészta, de az magát a játékot nem érinti (legalábbis nem közvetlenül)
    Utoljára szerkesztette: SityiSXT, 2015.06.15. 10:09:27
  • Screenracer #14
    dg.hu=sg.hu :) Mellément. :(
  • Screenracer #13
    Végül is, csűrhetjük csavarhatjuk az elméleti dolgokat, attól a valóság még mindig az, hogy a Bandai Namco nem kiadó a Project CARS esetében. Hivatalosan distributor.
    A lényeg azon van, ha már leülök írni egy cikket, akkor gondolom nem árt tájékozódni a témában előtte. A többi pontatlanságról és más elírásról már nem is beszélve.
    Ja! És ha már cikket írok, akkor vállalom a nevem és nem bújok egy sima dg.hu aláírás mögé. Kábé ennyi a mai magyar "újságírásról".
  • bdzsana
    #12
    Azért mondtam, hogy vékony a határ, mert vannak szigorú distribution szerződések, amik ugyan belefoglalják, hogy a tartalom illetve a név tulajdonosa a fejlesztők maradnak, de tesz egy csomó kikötést, hogy ha jön egy második rész akkor nekik elsőbbségi joguk van stb. stb. Biztosan vannak a támogatásra is vonatkozó kikötések, illetve az updatek-re.
    Akár kiadóról akár terjesztőről van szó, ők belefektetnek a játékba, marketingelik stb., talán minimum garanciás előleget is fizettek és ezért elég jól be szokták védeni magukat. Ahogy ismerem a Namco-t, biztosan megcsavarták azt a szerződést.
    De tényleg nem lényeg igazából, csak nem bírom ki, hogy ne okoskodjak bele megint.
  • Screenracer #11
    Gondolom ezért nem tudták már tovább halasztani a megjelenést, mert a Bandai már lezsírozott mindent. Sajnos még kellett volna legalább fél év, de jobb lett volna még egy évet várni.
    Amúgy nem hiszem, hogy vitatkoztam volna bárkivel is. :))
    Csak a történeti hűség kedvéért jegyeztem meg, hogy a BN nem a kiadója a Project CARS-nak.
    Mondjuk a kiadó részesülne a CARS jogdíjaiból, amíg a terjesztő pusztán a kereskedelmi forgalomból részesül és semmi köze az esetleges további bevételekhez, ami a pCARS név alatt futó más projecteket illetné. Tehát az a vékony határ lehet, hogy vastagabb, mint amilyennek messziről látszik. ;)
  • bdzsana
    #10
    Kár ezen vitatkozni. A kettő között nincs éles határ. Általában a terjesztő kevesebb joggal bír, mint a kiadó, de valószínű, hogy ettől függetlenül beleszól a fejlesztésbe kisebb vagy nagyobb mértékben. Ha már beleszól akkor viszont már nem indie, nem független. Több játékot is adott ki a Namco distribution szerződéssel, amin én is dolgoztam, és szeretett beleszólni, főleg a hangolásba, monetizációba.
    A papír és a valóság nem mindig ugyanaz. Ezért mondom kár ezen vitatkozni, meg amúgy is tök mindegy.
  • Screenracer #9
    "Developer(s) Slightly Mad Studios
    Publisher(s) Slightly Mad Studios
    Distributor(s) Bandai Namco Entertainment"

    Terjesztő. Nagykeres.
  • twinr
    #8
    De akkor micsoda a Bandai? A promó video a Bandai logóval kezdődik.
    A steamen se indie-nek van feltüntetve.
    (nem mintha nem lenne tök mindegy.)
    Utoljára szerkesztette: twinr, 2015.06.14. 14:01:56
  • Screenracer #7
    A CARS-nak nem kiadója. A CARS még mindig indie game.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Project_CARS
    Utoljára szerkesztette: Screenracer, 2015.06.14. 13:03:40
  • cateran
    #6
    Hat de, kiado..
    "BANDAI NAMCO Entertainment Europe S.A.S., part of BANDAI NAMCO Holdings Inc., is a leading global publisher and developer of interactive content for platforms including all major video game consoles and PC, with marketing and sales operations in 50 countries across Europe, the Middle East, Africa and Australasia. "
  • who am I 7
    #5
    a legjobb, akik azért játszanak egy autós játékkal (netán szimmel), hogy megszámolják hány fa vagy lavór van telepítve az út szélére.
  • lac coo
    #4
    Korrekt cikk.
    Amivel nem ertek egyet az a palyak kidolgozasa, eleg rapszodikus valojaban, van angyon szep es van bantoan ronda is .A hiper reszletes autokasztnik helyett erre kellett volna ramenni, a palyat latom a kasztnikat annyira nem jatek kozben.
  • Screenracer #3
    A Bandai Namco nem kiadó, hanem distributor. Az SMS a kiadó és a fejlesztő is.
  • Nikknev
    #2
    Jön majd a szokásos pereputty megmondani hogy ez szimulátor meg nincs is benne annyi hiba, meg az AC-ban több a hiba és szimulátor létére nem tud ennyit blabla....:)
  • twinr
    #1
    Jó cikk, reális.
    A PCARS funok pedig küldik a levélbombát nektek hamarosan! :D