14
-
Zero001 #14 Azért tűntek el, mert borzalom, az egész ahogy van. ZS kategóriás színészek átlag alatti, nevetséges teljesítménye miatt filmnek nem élvezhető, a műfajból adódó irtózatos railroading miatt meg játéknak fos. Két szék közt a padlóra tipikus esete. -
Lapajka #13 IgAza is van. Olyan ez mint a popzene... van közte, amire nem lehet rámondani hogy művészet, sem hogy zene, de vannak pop előadók akik mozarti szinten csinálják... ugyanígy egy GTA pl legfeljebb a képtechnikai mérnöki tudományt alkalmazza művészi szinte, a grafika kidolgozottságával, azonban ennyi benne az összes, amire rá lehet talán húzni hogy művészet, míg pl egy Witcher vagy Assassins Creed játék abszolút művészi szint.. -
Katalizátor #12 Azért konkrétan más műfajnak nem nevezném, inkább stílusbeli különbségek vannak. Egy animációra is azt mondjuk, hogy film, pedig nincs benne élőszereplő. Vagy vegyük a régi idők legdrágább játékát, a Toonstruck-ot, amely szintén animált point&click volt, viszont belenyomták Christopher Lloyd-ot. :) -
#11 Broken Sword-ben egyetlen valódi/élőszereplős jelenetre és átvezetőre sem emlékszem. -
Etinger #10 Azon gondolkozom, hogy a Broken Sword akkor valami átmenet? Mert ott animált ugyan a helyszín stb, ugyanakkor rendes átvezető videók is vannak. -
#9 Ezek simán csak point&click kalandjátékok. A Pierrot-féle munkák és a Phantasmagoria más műfaj. Interaktív mozik, melyek egyben kalandjátékok is.
Nagy különbség köztük, hogy előbbi esetében rajzolt, animált hátterek és karakterekkel operálnak, míg utóbbi esetben vagy az FMV technikát, vagy pedig statikus háttereket (kvázi IRL fotókat) használnak. -
Etinger #8 http://hu.wikipedia.org/wiki/LucasArts_kalandj%C3%A1t%C3%A9kok
Ezekre gondoltam, nyilván nem pontos a hasonlat, de részben hasonlóak. -
#7 Milyen Lucas Arts játékok emlékszel, melyek ilyenek voltak? -
#6 Volt viszont Beast Within címmel egy GK spinoff, gondolom arra gondolhattál. -
Etinger #5 A LucasArts nagyon jó volt benne :) -
Etinger #4 Pierrot az egyik legintelligensebb arc akit valaha is láttam TV képernyőn. Amúgy úgy tudom Ákos is nagy játékrajongó, de ő nincs ennyire benne a témában. -
#3 Na Gabriel Knight pont nem ilyen. Ellenben az X-files the game pl. szintén ilyen :-)
-
#2 Érdekes! Anno a kilencvenes években volt nagy divatja az ilyen stílusú játékoknak (Gabriel Knight) én sajnáltam is, hogy eltűntek. Ma meg már jó ha két évente megjelenik egy ilyen játék. Sok sikert hozzá! -
#1 Wow! Micsoda korrekt interjú itt az SG-n! Köszönjük!
Pierrotnak meg respect, higgye el, hogy a nem csak a kocajátékosok szeretik azt amit csinál :-)
"Az interaktív film számomra nem a Black Dahlia vagy a Phantasmagoria, hanem a Tender Loving Care vagy épp a Phantasmagoria folytatásaként aposztrofált Puzzle af Flesh. "
Ezt viszont nem értem. Nem interaktív film a Phantasmagoria, de a Puzzle of Flesh igen??? Miért? U.a. az engine, u.a. a FMV technika. Mi a különbség?
Utoljára szerkesztette: Tinman, 2015.06.12. 09:11:19