7
  • Sir Cryalot
    #7
    jee, lehet megint photoshopolni displayeket mint az lg reklámokban!
  • VolJin
    #6
    Most mit izgat téged, ha egy alkalmazástól kapsz reklámot, hogy az a kattintgatási szokásaidnak megfelelő reklámot dob eléd?
    Nem fog ott ülni egy személy, aki majd jól kibeszél magában vagy a mellette ülővel, hanem, tök automata a teljes folyamat. Lehet, hogy hihetetlen, de a valóságban pont leszarják, hogy mit veszel, mire költesz, hol jársz.

    A bankkártyánál is az a huhogás fő motívuma, hogy a bank listázza, hogy hol vásárolsz. Cak azért csinálja, hogy eltudjon számolni veled, hogy hova ment a pénz. Amúgy pont leszarja hogy hol, mit vásárolsz mennyiért, harmadik félnek meg nem adja ki, mert van olyan, hogy banktitok, és ez törvényileg nagyon szabályozva van.
    Hatóság, nyomozószerv, stb aki kikérheti az adatokat, senki más.
  • Skylake
    #5
    Egyenlőre feltétlenül, mert még ennek nem volt érezhető és átfogó hátránya.
  • VolJin
    #4
    Én például rengeteg embernek sértem meg a személyiségi jogát jelen pillnatban is, mert a metrón ülök és látom az arcukat...
  • Papichulo
    #3
    A legtobb embernek fontosabbak az ingyenes szolgaltatasok, mint a szemelyes adataik vedelme...
  • M2 #2
    Ez soha nem is volt másként, de pont leszarja mindenki.
  • Skylake
    #1
    Cserébe kapjuk is majd a halálpontosan targetált kontextuális alapú reklámokat, plusz az összes nemzetbiztonsági hatóság, akinek lesz a cuccoshoz hozzáférése (kétségtelenül lesz), szintet léphet a felhasználók profilírozásában.

    Éljen, hogy újabb szeletét adhatjuk fel a magánéletnek - tudom, hogy ez a szó újbeszélül lassan szitokszónak tekinthető - és leszünk figyelmünk által rángathatók olyan technológiák által, ahol mi végső soron nem a felhasználók leszünk, hanem csupán a termékek. (Ahogy erre például szerintem az Android márkanév remekül utal is.)