2
  • Ender Wiggin #2
    "amint páran kiválnak egy-egy nagyobb és sikeresebb csapatból, szinte kivétel nélkül valamilyen horror-fejlesztésének fognak neki"

    Ja, szinte kivétel nélkül. Néhány ismertebb példa, az állítás ellenkezőjére:

    2015 Inc -> Infinity Ward (Call of Duty)
    Papyrus Inc./PWF -> First (autóverseny szim)
    People Can Fly -> Epic (Gears of War/Bulletstorm)
    Bullfrog -> EA (Harry Potter), Lionhead (Fable)
    EA Black Box -> Ubisoft (The Crew), Slightly Mad (World of Speed)
    Név szerint:
    Cliff Bleszinski (Epic - Unreal Tournament, Gears of War) -> Boss Key (shooterek)
    Jade Raymond (Ubisoft - AC, Watch Dogs) -> ki tudja, de tutti, hogy nem horrorba tart
    Ocean Quigley, Dan Moskowitz (EA - SimCity) -> iPad játékok
    Keiji Inafune (Capcom - MegaMan) -> Comcept (ügyességi játékok)
    David Gorldfarb (DICE - Mirror's Edge, Battlefield) -> The Outsiders (RPG játék)
    Patrice Désilets (Ubisoft - Ac és AC II) -> Panache Digital (Humankind Odyssey, külső nézetes kaland, bár ebben lehet, hogy lesz horror elem)
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2015.05.27. 21:15:43
  • laci0604
    #1
    Mármint Daredevil.