5
  • cateran
    #5
    Imdb votes? Komolyan? Kommenteket nezd meg, a szavazas lofaszt sem er...
    Leghasznosabb komment igy kezdodik:
    "2604 out of 3253 people found the following review useful:

    Ridley Scott forgot everything about great movies except for the craft
    3/10
    Author: michael-albertsen from Denmark
    31 May 2012
    *** This review may contain spoilers ***

    I'm really sorry, but this a major disappointment."

    2. leghasznosabb:
    "1801 out of 2242 people found the following review useful:

    Where no idiot has gone before
    1/10
    Author: BJBatimdb from Cardiff, Wales
    5 June 2012"

    3.:
    "1547 out of 2046 people found the following review useful:

    Amateur hour
    4/10
    Author: Jey Stone from United Kingdom
    2 June 2012"

    Ertheto mit akarok mondani? A szavazas semmi, nulla, a fel vilagegyetem random nyomogatja a szamokat, de a review-k azert csak elmondjak, hogy miert az x pontszam, amit adott...
  • Zombee
    #4
    Most akkor kirúgták, vagy kiszállt? Előbbi teljesen érthető.
  • kalapos01
    #3
    Ezt te hihetetlenül félreérted. A filmnek még marketing sem kellett volna, hiszen úgyis mindenki megnézte volna. Ha ennyire sikeres alapanyagból készül, akkor lehet akármilyen a reklám, az ember nem befolyásolja. Valószínűleg a többségnek tetszett, hiszen jórészt a könyv rengeteg imádójából állt a nézőtábor.

    A Prometheus-példa nem nagyon érthető. Abból indulsz ki, hogy neked nem tetszett és olvastál pár negatív véleményt? Az emberek nagy része igen pozitívan ítélte meg. Via IMBD, több százezer szavazat alapján.

    5180 8.7% 10
    43687 10.8% 9
    92318 22.9% 8
    100659 25.0% 7
    Utoljára szerkesztette: kalapos01, 2015.03.30. 06:31:04
  • NEXUS6
    #2
    "A szürke ötven árnyalata sikere még véletlenül sem a rendezőn múlott, de azért érdemes megjegyezni, hogy a 40 millió dollárból készült film világszerte már 559 millió dollár bevételt termelt."

    Még pontosabban a kérdés az, hogy sok bariból aki megnézte, annak hánynak teccet igazán!?
    Tipikus marketing siker, amilyen pl a Prométeüsz volt. A júzer bedőlt annak, hogy élien, meg oridzsi rendező. Itt meg az is kérdés, hogy hányan olvasták a könyvet ugye.
    De tök mindegy, mert az egyik eladja a másikat. Hány ember vesz Ferrari Puma dorkót, és hánynak van ezek közül kocsija is hozzá.

    Így megy ez.
    XD
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2015.03.29. 22:16:03
  • barret
    #1
    Megérdemelte!
    Nézzen utána,hogy egy jó látású ember hány árnyalatát képes megkülönböztetni a szürke színnek... Fizikából egyes,ülj le fiam...