8
-
#8 Hát ja a Zűber már itt van, ez a holdjáró még nincs.
Szal szerencsére Kitt még a kanyarban sincs, de azért érdekes jövőkép, robotkocsi, vezetés betiltása, stb. Kérdezem én, hogy ezzel komfortosabbá, biztonságosabbá tesszük az emberek életét vagy nem.
Mert a linkelt cikkre utalva, gondolom a dugó attól nem lesz kellemesebb, ha közben egy robotkocsiban kell rohadni és nem analógban.
A dugó oka meg inkább az, hogy X mennyiségű jármű akar egy Y áteresztőképességű rendszeren átpasszírozódni, és Y<X. És nem az az alapvető ok, hogy a zemberekhülyaggresszívállatok. -
#7 A mai taxisokat nem érintik a robotautók (alkalmazása helyettük). A fiatalabb kamionsofőröket már valószínűleg igen. -
halgatyó #6 Van itt egy érdekes észrevétel, ami nemcsak e témához kapcsolódik: az automata autók és a taxisok viszonya.
Az uberrel hogy überkednek, már megint Budapest lezárását tervezgetik, és a robotautók meg nem verik ki a biztosítékot ezeknél? Hmmm... Úgy tűnik, a taxisokat nem ész alapján válogatják
Egyébként meg lassan kibújik a szög a zsákból ezzel a sebességkorlátozó sz@rsággal. Az összes kintfelejtett 30-as táblát szolgai módon be fogja tartatni a vezetővel ez a mocsokszar
Amellett van itt egy érdekes megfontolandó cikk, ami sajnos tökéletesen illeszkedik az elmúlt 20 évben A BŐRÜNKÖN TAPASZTALT (!) tendenciákhoz: http://idokjelei.hu/2015/03/elon-musk-szerint-a-jovoben-betilthatjak-az-emberek-altal-vezetett-autokat/ -
#5 "A vezető az aktivált rendszer esetén csak 10 kilométer/órával tud az engedélyezett sebességnél gyorsabban haladni."
És ha nem aktiválja?;)
"Ha a sofőr tövig nyomja a gázpedált, akkor a rendszer átmenetileg kikapcsolódik. "
Höhöhö, na a tipikus bolyrécer gyorshajtó eddig is így közlekedett, nem?
XD
"A megoldás 30 és 200 kilométer/óra közötti sebességtartományban működik. "
Amcsiban melyik közúton lehet 200-zal menni?
"A tesztcsapat a Twitteren jelentette be, hogy az első napon az autóval 3 személy 5 órás vezetéssel - összesen 3 pihenő beiktatása mellett - 380 mérföldet tett meg."
Amúgy kíváncsi vagyok mit csináltak közben? Hiszen nem kellett beszélgetéssel ébren tartani a sofőrt szolidaritásból, meg jól felfogott életösztönből. Gondolom 5 perc után mindenki az oldalüvegen csigamód nedves nyomokat hagyva horpasztott.
:D
"A hivatalos honlapon közölték azt is, hogy a járművet 4 rövid hatótávolságú radarral, három kamerával, hat LIDAR-egységgel, helyzetmeghatározó rendszerrel, intelligens szoftveralgoritmusokkal és egy fejlett vezetőt segítő rendszerrel szerelték fel."
Höhöhö, na mi az? Ez helyettesíti a K.V.-t meg az encsiüccsit a jövőben?
Ha elektromos rencerről van szó, akkor 10 percenként alacsony erősséggel pár ezer volt a kormányba is megtenné nem?
Amúgy ezek a fenti eszközök amit én nem vagyok hajlandó kifizetni (plusz a működtetését biztosító üzemanyag,) villanykocsi hatótávolságát meg gondolom harmadolja a jó magaviseletre való tekintettel.
A göbzi balesetes cikkben volt, hogy a pilótákat még jó csomó ideig nem váltja ki teljesen mikrobi, a sokkal bonyisabb autóvezetést meg már holnap? Hogy van ez?
Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2015.03.28. 09:27:04 -
#4 Nézd, pl Pesten is gyorsabb meg jobb móka lenne ám a közlekedés, ha egységes, egyértelmű lenne az utak sávok kialakítása, láthatóak a jelzések.
Robotkocsi majd amikor roki parkolóba áll le, akkor kifizeti a bírságot, te a gyártó, vagy elnézést kér az önkormányzat, hogy baxtak rendesen felfesteni? -
mortep #3 Egészen jó móka lesz majd autópályák meg egyéb utak mellé 20-as v. 30-as táblákat kitűzdelni :D -
TomecK #2 Tök jó dolog az egymásnak integetés, meg az előzékenység, de 90%-ban csak lassítja a közlekedést, mert mire rájön a sok birka, hogy beengedem, már meg is bánom. Ha mindenki betartaná a KRESZ szabályait, és alapvetően nem balfaszkodna vagy nem lenne agresszív, akkor már egyből semmi értelme nincs integetni egymásnak. Egyébként meg nagyon egyszerű, robotautó úgy fog közlekedni, ahogy azt kell, ha meg valaki átadja neki az elsőbbséget, akkor max. nem megy a robotautó, de baleset nem történik.
Utoljára szerkesztette: TomecK, 2015.03.26. 10:08:55 -
M2 #1 Vajon az olyan ember-ember közti kommunikációt hogy kezeli le, mint például az intés?
Intek a gyalogosnak, hogy átmehet előttem; intek a sofőrnek, hogy beengedem; ha nekem intenek, akkor tudom, hogy azért jön lassabban a sorban, hogy én beférjek elé ...stb.